Bøsseikon over spærregrænsen
Fra : P.N.

Dato : 14-01-09 23:33

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1110175.ece

Borgerligt Centrum klarer spærregrænsen ifølge Catinéts meningsmåling. Men
fem gange så mange vælgere tror på partiets chancer

Kommentar: nyt liberalt bøsseparti??

Fra : Kim2000

Dato : 14-01-09 23:43

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Borgerligt Centrum klarer spærregrænsen ifølge Catinéts meningsmåling. Men
> fem gange så mange vælgere tror på partiets chancer

Meget interessant at du er så forhippet på at fortælle alle os andre, at det
er for dårligt vi "er imod en bestemt befolkningsgruppe", mens du selv er
homofob.

Fra : DADK

Dato : 14-01-09 23:46

P.N. wrote:
> [...]
>
> Borgerligt Centrum klarer spærregrænsen ifølge Catinéts
> meningsmåling. Men fem gange så mange vælgere tror på partiets chancer

Jeg vil da gerne hvis nogen kom og spurgte mig, svare bekræftende på, at jeg
kunne finde på at stemme på Ammitzbøls nye parti.

Men jeg er altså ikke bøsse. Jeg opfordrede inden sidste valg folk til at
stemme personligt på Asmaa - men jeg er ikke islamist, og jeg trykker da
gerne fremmede mænd i hænderne, blot de har vasket dem forinden.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-09 00:24

DADK wrote:

> [...]
> til at stemme personligt på Asmaa - men jeg er ikke islamist, og jeg
> trykker da gerne fremmede mænd i hænderne, blot de har vasket dem

Samme her. Iøvrigt lidt flot at han kan få så mange "stemmer", han er jo
ikke køn, har en kedelig stemme, - som jeg har set nogen stejler over - og
så er han bøsse. Ikke alt for gode odds, men han lyder fornuftig, - synes
mange jo også.
Den var ikke gået i Iran

Fra : DADK

Dato : 15-01-09 00:36

Knud Larsen wrote:

> [...]
> jo ikke køn, har en kedelig stemme, - som jeg har set nogen stejler
> over - og så er han bøsse. Ikke alt for gode odds, men han lyder

De er én af de få der forstår det. Hvorfor spilde dit liv med hvad der er
tilladt i Iran? Jeg forstår det ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-09 10:17

DADK wrote:

> De er én af de få der forstår det. Hvorfor spilde dit liv med hvad
> der er tilladt i Iran? Jeg forstår det ikke.

Spilder en sådan bemærkning mit liv? Bare et lille hip til dig om
"demokratiet" i Iran.

Fra : Patruljen

Dato : 15-01-09 08:15

On 15 Jan., 10:17, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> Spilder en sådan bemærkning mit liv? Bare et lille hip til dig om
> "demokratiet" i Iran.-

Jow. Der er da demokrati i Iran. Og der er heller ingen homoseksuelle
iranere.
Det er benhårde fact`s: http://www.youtube.com/watch?v=U-sC26wpUGQ

Nope. Du spilder ikke tiden. Heller ikke selvom PN ikke helt kan
forstå humoren :)

Fra : Petse

Dato : 14-01-09 23:56

Den Wed, 14 Jan 2009 23:33:24 +0100 skrev P.N.:

> [...]
>
> Borgerligt Centrum klarer spærregrænsen ifølge Catinéts meningsmåling.
> Men fem gange så mange vælgere tror på partiets chancer

Nå!!!! Du kan hverken lide jøder eller homoseksuelle. Det kunne Hitler
heller ikke. Kan du se ligheden?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-09 01:48

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Nå!!!! Du kan hverken lide jøder eller homoseksuelle. Det kunne Hitler
> heller ikke. Kan du se ligheden?

Medierne skabte Naser Khaders parti for at se om de har magt til at få et
sådant midterparti gjort indvalgt

Nu prøver de igen

Giver man sendetid på den rette måde kan man få skabt støtte om ny poliikere

Fra : P.N.

Dato : 15-01-09 10:23

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå!!!! Du kan hverken lide jøder eller homoseksuelle. Det kunne Hitler
> heller ikke. Kan du se ligheden?

Jamen jeg hader da ikke Emil pga hans seksualitet. Hvor ser i at jeg giver
udtryk for had??. Og homoseksualitet er vel noget af det som han er mest
kendt for.

Fra : Petse

Dato : 14-01-09 23:57

Den Wed, 14 Jan 2009 23:43:18 +0100 skrev Kim2000:

> [...]
>
> Meget interessant at du er så forhippet på at fortælle alle os andre, at
> det er for dårligt vi "er imod en bestemt befolkningsgruppe", mens du

Moral er godt. Dobbelt moral er dobbelt så godt.

Fra : @

Dato : 15-01-09 00:04

On Wed, 14 Jan 2009 22:56:48 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Moral er godt. Dobbelt moral er dobbelt så godt.

altså

PN er en antisemitisk homofobisk faktaresistent nazist ;-(

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 15-01-09 03:06

Den Thu, 15 Jan 2009 00:04:29 +0100 skrev @:

> altså
>
> PN er en antisemitisk homofobisk faktaresistent nazist ;-(

Ja, det skal jeg sgu love for, at han er.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-01-09 13:12

P.N. wrote:
> [...]
>
> Borgerligt Centrum klarer spærregrænsen ifølge Catinéts
> meningsmåling. Men fem gange så mange vælgere tror på partiets chancer

Man kan helt grangiveligt oprigtigt kalde den forlorent-fedtede
lillesplejsede jammerpivskid Simon Emil Amitzbøll mange ting, men
"bøsseikon" er vel næppe een af dem: Jeg kan vanskeligt forestille mig at
han på nogen måder skulle være det helt store tiljublede superidol i selv
dèt ofte ellers ret halvbizarre miljø, men tror snarere at uattraktive
nørd-typer som ham - ganske som blandt heteroseksuelle i øvrigt - må befinde
sig temmeligt langt nede i "fødekæden"...

De eneste, der derfor kan "idolisere" sådan en klamfesen fætter er så vidt
jeg kan se nok snarere vanvidsramte velmenere og forskruede fag-hags for
hvem bøsser pr. idiotisk indoktrineret rygmarvsrefleks synes prestigeophøjet
til noget nær glorificeret gudestatus fordi man måtte have set for meget
"Philadelphia", "Angels in America" og lignende passioneret populær
perversionspropaganda...

Anders Peter Johnsen

Fra : Tony

Dato : 15-01-09 16:11

"Anders Peter Johnsen" fyrede atter guldkorn af .

> [...]
> set for meget "Philadelphia", "Angels in America" og lignende passioneret

Heheh, det kører bare derudaf.GGG

Tony

Fra : Petse

Dato : 15-01-09 15:11

Den Thu, 15 Jan 2009 10:22:58 +0100 skrev P.N.:

> [...]
>
> Jamen jeg hader da ikke Emil pga hans seksualitet. Hvor ser i at jeg
> giver udtryk for had??. Og homoseksualitet er vel noget af det som han

Ja, og?

Det er da nedladende at kalde Borgerligt Centrum for Liberalt Bøsseparti.

Fra : Jesper

Dato : 15-01-09 17:23

P.N. <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>
> Borgerligt Centrum klarer spærregrænsen ifølge Catinéts meningsmåling. Men
> fem gange så mange vælgere tror på partiets chancer

Den flommefede, maddikefarvede bæskubber, som Mosarisk Trossamfund må
være /så/ stolte af, ryger nok ned under spærregrænsen igen.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Petse

Dato : 15-01-09 21:51

Den Thu, 15 Jan 2009 15:59:07 +0100 skrev P.N.:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen det er det jo.

Jamen, hvor vil du så hen med dit indlæg?