Danmark begynder nu igen at tvangshjemsend~
Fra : Mr_Larsen.

Dato : 14-01-09 16:09

<citat>
"Vi havde en aftale med Integrationsministeriet om ikke at udsende
nogen, før ordningen med opkvalificering var afsluttet. Så kom
juleperioden. Men nu kører vi løs," siger vicerigspolitichef Hans-Viggo
Jensen, chef for udlændingeafdelingen i Rigspolitiet.
</citat>

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19809284.html?rss

Skønt at se det er sat i gang igen.

--
Christian R Larsen skrev:
"Jeg synes ikke, det er muligt at misforstå det, men jeg mangler så i
modsætning til dig også viljen til at forstå, had der står."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/0084301d3033d4e3?hl=da

Fra : hanzen

Dato : 14-01-09 16:13

"Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse
> [...]
> før ordningen med opkvalificering var afsluttet. Så kom juleperioden. Men
> nu kører vi løs," siger vicerigspolitichef Hans-Viggo Jensen, chef for

Der må også snart være plads til nogle palæstinensere.
--
hilzen
hanzen

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 14-01-09 16:44

hanzen forklarede den 14-01-2009:

> Der må også snart være plads til nogle palæstinensere.

Enig.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Fra : Malene P

Dato : 14-01-09 16:49

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse
Men

> Der må også snart være plads til nogle palæstinensere.

Man burde måske starte med palæstineserne. Når man muger ud i sit hjem,
starter man jo også med storskraldet.

Malene P

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-01-09 19:20

On Wed, 14 Jan 2009 16:48:46 +0100, Malene P wrote:

> [...]
> nogen,
> Men

> Man burde måske starte med palæstineserne. Når man muger ud i sit hjem,

Du er da her endnu.

--
MVH
Bruno

Fra : P.N.

Dato : 14-01-09 18:16

> [...]
> før ordningen med opkvalificering var afsluttet. Så kom juleperioden. Men
> nu kører vi løs," siger vicerigspolitichef Hans-Viggo Jensen, chef for

Her er det så godt at vi har undervist vore palæstinænsiske brødre i at søge
om dansk statsborgerskab og de andre har fået permanent opholdstilladelse.
Så vi har ikke noget klage over her. Vi er heller ikke interesseret i at få
flere herop. Der skal jo være nogen til at passe butikken hjemme i
Palæstina.