Proportionerne i Gaza
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-09 09:57

Proportionerne i Gaza
Under denne overskrift insisterer en juraprofessor J. L. Hansen i Berl
Ti9dn 14.1, at det er krigsforbrydelse at terrorister eller andre gemmer
sig blandt civile for at de skal virke som skjold, og at modpart har fuld
ret til at ramme sådanne civile.
Hvis medierne vil være gavnligt folkeoplysende skal de være pædagogisk
forklarende og grundige på dette vigtige område - helt neutralt, sagligt og
upartisk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-01-09 10:56

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvis medierne vil være gavnligt folkeoplysende skal de være pædagogisk
> forklarende og grundige på dette vigtige område - helt neutralt, sagligt

Det ville være en rigtig god ide at holde krigsforbryderproces mod Hamas,
når/hvis der bliver ro i Gaza.
De måbende arabiske tåber kunne lære en masse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-09 11:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>
> Det ville være en rigtig god ide at holde krigsforbryderproces mod Hamas,
> når/hvis der bliver ro i Gaza.
> De måbende arabiske tåber kunne lære en masse.

KAn de lære?
De har helt samme DNA som os men koranen har skabt hadmiljø så de ikke VIL

Er de sindsyge og skal have medicin? Heller ikke.
De skal ignoreres og isoleres

Fra : P.N.

Dato : 14-01-09 11:51

> [...]
> når/hvis der bliver ro i Gaza.
> De måbende arabiske tåber kunne lære en masse.

Jamen i så fald hvad skulle de dømmes for? inkompetance dvs at sende
raketter ind over Israel der ikke virker eller ikke kan ramme nogetsomhelst
i 99,9 af tilfældene. Eller skulle de dømmes for at sende nytårfyrværkri ind
over deres egen jord, Beboerne i Gaza er de tidligere ejere af det nuværende
Israel jord som jøderne har taget med magt og vold. Idag vil Israel dræbe
offer nr 1000 så husk nu at feste. Og husk nu at dukke op med et Israelsk
flag den næste gang palæstinænserne demonstrerer på rådhuspladsen of gå helt
ind i menneskemængden og konfronter dem deres forbrydelser.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-09 11:56

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> på rådhuspladsen of gå helt ind i menneskemængden og konfronter dem deres
Jeg tror Martin drømmer om at konventioner er love og at retssag kan føres
vedr at civile bruges som skjold

Vedr det er det ligetgyldigt om muslimer for århundreder siden ejede jorden
en kort tid

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-01-09 15:12

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen i så fald hvad skulle de dømmes for?

At bruge civile som skjold fx - du kan vel læse?

Mvh
Martin

Fra : P.N.

Dato : 14-01-09 15:50

> "P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> At bruge civile som skjold fx - du kan vel læse?
>
> Mvh
> Martin

Jamen hvorfor skulle de bruge civile som skjold? de er jo ikke Jøder.
Desuden er der ingen neutrale iagtagere eller menneskrettigheds
organisationer der har observeret at Hamas skulle have brugt civile som
skjold. Tværtimod taler alle! og med alle tænker jeg på FN, Rødekors, Human
rigths watch, Amnesty intl med flere taler om at Israel begår
krigsforbrydelser. Og medens vi taler om krigsforbrydelser.
Krigsforbrydelser der ville blive retssforfulgt via FN, hvis det ellers ikke
var for den kendsgerning at USA vetoer alle forslag der går Israel imod
eller bare er kritisk imod staten Israel.

Fra : @

Dato : 14-01-09 16:10

On Wed, 14 Jan 2009 15:50:24 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Jamen hvorfor skulle de bruge civile som skjold?

det må du virkelig spørge Hamas-medlemmerne om

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : hanzen

Dato : 14-01-09 16:14

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor skulle de bruge civile som skjold?

Måske fordi det er hvad de plejer at gøre

>de er jo ikke Jøder.

Nej, det med at gemme sig bag kvinder og børn er en muhamedanerspecialitet.

> Desuden er der ingen neutrale iagtagere eller menneskrettigheds
> organisationer der har observeret at Hamas skulle have brugt civile som
> skjold.

Når der ikke er nogen kan de jo ikke observere.

>Tværtimod taler alle! og med alle tænker jeg på FN, Rødekors, Human rigths
>watch, Amnesty intl med flere taler om at Israel begår krigsforbrydelser.

Det var rigtigt hvad du skrev: Ingen neutrale iagttagere.
Alle nævnte er dhimmier/naivister/hallalidioter.

> [...]
> vetoer alle forslag der går Israel imod eller bare er kritisk imod staten

Hver eneste gang Hamas affyrer en raket ind over Israel er det en
overtrædelse af konventionen.
Hvad synes du om det?

Jeg tror ikke du er "rigtig"
Ingen kan være så enøjet, naiv, muhamedanerelskende og direkte dum som du
giver udtryk for.
Du må være en troll.

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-09 17:07

> [...]
> ikke var for den kendsgerning at USA vetoer alle forslag der går Israel
> imod eller bare er kritisk imod staten Israel.
Palæstina før 1948: national selvstændighed er løgn
Hamas satser på ynk. Vesten er fuld af unge "på jagt efter en sag at kæmpe
for" og i alle aldersgrupper æder danskere råt, en skør myte om at "
Israels overgreb" mod landets "retmæssige " ejere svarer til hvis Danmark
pludselig havde besat Skotland eller den polske østersøkyst. Eller Tyskland
pludselig havde besat Svejts.
Eller USA tog Mexico , eller Kina tog Philipinerne eller Rusland tog
Afghanistan eller Indien tog Nepal eller Ægypten tog Ethiopien eller
Venezuela tog Panama.

Faktum er, at antallet af beboere af Gaza og Vestbred, som har forfædre ,
som engang har følt sig som borgere i en nation med rødder og
fædrelandsstolthed , er sandsynligvis NUL!
Et par hundred år fra Moses til Jesus boede der jøder, som opførte sig
dumstolt provokerende (Hamas-agtigt) overfor Rom og tabte landet ved
oprørsforsøg (Masada, Jerusalem-tempel-ødelæggelse år 70).
Fårehyrder fra naboterritorier er sidenhen flyttet ind og er blevet
beskattet af de magtfuldeste araber-høvdinge i regionen , og jøder er
kommet retur - men havde ikke mere ret end Kønigsberg-tyskere har ret til at
tilbagetage byen , nu Kaliningrad, fra russerne. Krig er krig og tabt er
tabt.
Da korstogene arrangeredes af en klog pave, der ønskede Europa krigstrænet i
tide mod den katastrofale Islam-ekspansion i årene efter Muhamed, så
mislykkedes det at tilbagegive jøderne "Deres hellige land" , og siden har
der boet fattige fårehyrde-muslimer, der i bedste fald ejede en kamel og et
telt og som næsten aldrig havde skøde på et hus eller landområde, for de var
især slaver/fæstebønder under rigmænd, der forpagtede jord til dem og
indkrævede hovedparten af produktionen.
Det nærmeste en stabil fred, hvor man var "herre i eget hus" er 9
århundreder fra korstog til 1900.
Besøgene erobrere var i denne periode især Napoleon, men i slutningen af
1800-tallet skete en sær romantisk tilstrømning, som er berørt i Selma
Lagerløfs "Jerusalem" og William Blakes digt af samme navn og den rige
britiske jøde Montefiores planer om at ride til "sit gamle land" på et
æsel.
Når sådanne kristne og især jødiske eventyrere og eskapister dukkede op og
ville købe land af de lokale, så var det velset af ejerne, der fik ti gange
markedsprisen for gold ørken - med eller uden får. De havde ikke selv
forstand på at bore brønde og kunstvande, hvilket kubutz-aktivister var
ferme til - på land de havde købt.
Fiskerbyer ved Jordanflod og Middelhav var de eneste byer og levede bl.a. af
at servicere pilgrims- og turist-rejsende idet der er mange "hellige steder"..
Allerede før WW1 gik det op for fæstebøndernes ledere, at jøder var nogle
arrogante naboer, der hævnede sig lynhurtigt, når deres tyende myrdedes, -
og man havde jo troet, at et nyt mindretal ville have ydmyg dhimmi-adfærd -
men jødernes dygtige militser betød, at problemet var lille.
Så opstod WW1 mellem bl.a. UK og Tyskland,
og i 1914 valgte Tyrkiet at alliere sig med tyskerne, og de fleste ejere
af land i Gaza og Vestbred sad i Istanbul og havde større problemer end, at
deres fogeders små pengestrømme stilnede af..
Lawrence of Arabia blev af den britiske general Allenby sat til at samle
regionens arabere om at erobre Damaskus men briternes løse hensigtserklæring
om at skabe arabisk nation holdt man ikke.
Den rige jøde Rotschild og snese af rige NewYork jøder lånte penge til UK,
der ellers havde tabt til tyskerne, og de fik til gengæld en "Balfour-erklæring"
om, at jøder skulle have land i Palæstine hvis tyskerne tabte. Noget for
noget.
1918-freden fandt på at lade briterne bestyre en sært "mandat-område" som
jøder og muslimer skulle dele.
Stridighederne øgedes, fordi jøderne nu følte, at de ejede broderparten af
landet - og på få årtier kom jøder til at dominere regionen mellem de
gammeltestamentelige byer, TelAviv, Jaffa, Haifa, Jerusalem, Betlehem,
Jeriko osv især efter Suez-krise , 6 dages og YomKippur krigene 1956-75
Der blev aldrig lovet et land til muslimerne(ligesom BZ aldrig lovedes et
hus) , men jøderne fik i 1948 anerkendt en egentlig nationalstat (og havde
nok også fået det uden holocaust).
Når muslimer mange-gange-årligt fra 1918 til 2009 har udført terror mod
jødiske civile, er det blevet staffet næsten hver gang, og jøderne har
sikret sig stadig større ingenmandsland/sikkerhedsmargin som legitim
beskyttelse af jøder, og dette har været alibi for at fundamentalistiske
nationalist-jøder har skabt stadig større bosættelser med rige landbrug,
og kun når jøder selv har stoppet dette (og revet egne venners huse ned) er
den gradvise jødiske dominans af 90-98 % af landet blevet sat LIDT tilbage
Da STORE ANTAL muslimer blev udvist fra, hvor de havde boet et par årtier =
OUTFLUX, efter krigene 1956-75 opblomstrede antijødisk muslim-nationalisme i
nabolandene, hvor jøder længe havde boet med ydmyg dhimmistatus, og et lige
så stort antal af disse jøder tvang værtslandene nu til at rejse til deres
troesfæller i Israel - altså INFLUX = outflux.
Der er stor retfærdighed i at lade denne tendens fortsætte og lade olierige
araberlande tage imod Gaza og Vestbred muslime, for der er lige så frugtbart
land, som er ubenyttet i fx Jordan og Libanon, og olielandene kunne let
pumpe grundvand op, så større og frugtbarere plantager kunne opstå.
Afviser de at bruge penge på således at "indskrumpe muslimland" så kunne
Vesten overtales - og vi betaler langt mere i nødhjælp p.t.
Danmarks væsentligste interesse i den banale konflikt mellem hæderlige jøder
og løftebryudende muslimer er, at muslimernes brug af egne civile som
skjold, bør kunne få alle danskeres øjne op for, at denne kultur har ingen
respekt for menneskeliv og kan ikke integreres her,
(( selvom vor egne autonome er dygtige til at efterligne
muslim-psykopatien.))

Fra : Steen Thomsen

Dato : 14-01-09 18:35

On Wed, 14 Jan 2009 15:50:24 +0100, P.N. wrote:

> Jamen hvorfor skulle de bruge civile som skjold? de er jo ikke Jøder.

Dine nazistiske holdninger skinner tydeligt igennem.

<snip resten af lortet>

Fra : @

Dato : 15-01-09 23:30

> [...]

>Desuden er der ingen neutrale iagtagere eller menneskrettigheds
>organisationer der har observeret at Hamas skulle have brugt civile som

men Hamas fortæller selv at de misbruger civiles boliger,
altså bruger civil bebyggelse i håb om så mange civile tab som muligt

de civile tab i Gaza er udelukkende på grund af at Hamas's medlemmer
opholder sig blandt civilister

<<<<<<
http://jp.dk/udland/mideast/article1571067.ece
Den højtstående Hamas-leder Said Siam er dræbt, mens han skjulte sig i
sin brors hus,

Under kampene i Gazastriben er det lykkedes Israel at ramme og dræbe
en af Hamas' allerøverste ledere.

Det bekræfter en tv-station drevet af Hamas, ifølge nyhedsbureauerne
AP og Reuters.

Said Siam var indenrigsminister og blandt andet ansvarlig for politiet
i Gazastriben. Han anses for at tilhøre den yderste radikale fløj i
Hamas og var tilsyneladende i tæt kontakt med Hamas' politiske ledelse
i Damaskus.
<<<<<<<<

og læg lige mærke til:
"Hamas' politiske ledelse i Damaskus."

altså Hamas's ledelse hytter eget skind og overlader det til de civile
i Gaza at tage de tæv ledelsen retteligt skulle have haft

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 16-01-09 00:05

> [...]
> altså bruger civil bebyggelse i håb om så mange civile tab som muligt
> de civile tab i Gaza er udelukkende på grund af at Hamas's medlemmer

- og for de tungnemme, der STADIG ikke har fattet det, er her en herlig,
oplysende og belærende video:

Hamas - Human Shield Confession: http://www.youtube.com/watch?v=g0wJXf2nt4Y

John

Fra : Jens G

Dato : 16-01-09 15:07

On Fri, 16 Jan 2009 00:05:03 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>- og for de tungnemme, der STADIG ikke har fattet det, er her en herlig,
>oplysende og belærende video:
>
>Hamas - Human Shield Confession: http://www.youtube.com/watch?v=g0wJXf2nt4Y

Jeg kan ikke arabisk, og ved derfor ikke om han virkelig siger det
tekstningen viser.

Men hvis han siger det, er der vel intet galt i at der er mange civile
ofre?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : P.N.

Dato : 16-01-09 12:09

> [...]
>

> altså Hamas's ledelse hytter eget skind og overlader det til de civile
> i Gaza at tage de tæv ledelsen retteligt skulle have haft

Jamen var det ikke Israels IDF der hævdede at de kun ville ramme bevæbnede
Hamasfolk og under ingen omstændigheder skyde på børnehjem, skoler og
Hospitaler for slet ikke at tale om civile.

Nu betyder jo ikke så meget om Israel lader kanonen, for de skyder jo med
stor glæde en 100 kg granat ind i på et Hospital og som de siger i IDF
"herregud det er jo bare civile".

Fra : @

Dato : 16-01-09 15:29

On Fri, 16 Jan 2009 12:08:31 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>Hamasfolk og under ingen omstændigheder skyde på børnehjem, skoler og
>Hospitaler for slet ikke at tale om civile.

nej

og du nægter fortsat at forholde dig til det faktum at Hamas bevidst
har valgt at føre krig fra områder med tæt bebyggelse og mange civile

samtlige tab i Gaza har Hamas skylden for på grund af deres valg af
kampområde

selv om Gaza er tæt bebygget mange steder kunna Hamas hvis de ville
sagtens finde egnede steder uden for byerne hvorfra de kunne affyre
deres morterer og raketter

spekulerer du ikke et eneste sekund over hvorfor de ikke gør det?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/