Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokonkurrencer
Fra : Kim Østrup

Dato : 27-07-01 14:06

Hej alle

Hvis nu I ikke lige har været hos fotohandleren fornylig, så kan jeg da
fortælle, at Fuji har en fotokonkurrence igang (billedet skal være med
et Fuji-smil) med deadline allerede den 10. august. www.fuji.dk

WWF har en anden fotokonkurrenceigang i samarbejde med Canon - der er
deadline den 15. september, max 3 papirbilleder og emnet er rimelig
bredt - Dansk natur. www.wwf.dk

Fuji har sat en bil på højkant, mens WWF har sat Canonudstyr for 25000
på højkant til førstepræmierne.

Så led i gemmerne eller ud og skyd

Mvh

Kim

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 27-07-01 15:57

"Kim Østrup" <kojphoto@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis nu I ikke lige har været hos fotohandleren fornylig, så kan jeg da
> fortælle, at Fuji har en fotokonkurrence igang (billedet skal være med

Hej Kim

Hvor på www.fuji.dk er det lige den fotokonkurrence er ? Jeg kan ikke finde
den.

Niels
http://dk.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Martin Koch

Dato : 27-07-01 16:10

>Hvor på www.fuji.dk er det lige den fotokonkurrence er ? Jeg kan ikke finde
>den.

Jeg er ret sikker på at manden mener http://www.fujifilm.dk i stedet.
Der er i hvert fald den nævnte konkurrence.

/Martin

Fra : Kim Østrup

Dato : 27-07-01 16:50

Martin Koch <martin@koch.dk> skrev i en

> Jeg er ret sikker på at manden mener http://www.fujifilm.dk i stedet.
> Der er i hvert fald den nævnte konkurrence.

Tak Martin Det var lige den jeg mente. Jeg havde nu ikke tjekket
deres hjemmeside, da jeg har fået et par flyers hos min fotopusher.

Mvh

Kim

Fra : Fototal.dk

Dato : 28-07-01 15:18

> WWF har en anden fotokonkurrenceigang i samarbejde med Canon - der er
> deadline den 15. september, max 3 papirbilleder og emnet er rimelig
> bredt - Dansk natur. www.wwf.dk

Den er da nok værd at satse lidt på.
Jeg har netop været ude op opsøge den danske urskov med henblik på denne
konkurrence.

På vejen ned mod skoven fandt jeg i øvrigt dette elskende par:
http://home4.inet.tele.dk/fkj/dragons.jpg

I det hele taget er der mange oplevelser hvis man letter sin fede bagdel,
tager kameraet med ud i naturen og bruger den tid der skal til.

> Fuji har sat en bil på højkant, mens WWF har sat Canonudstyr for 25000
> på højkant til førstepræmierne.

Rettelse:
I WWF's er det Canonudstyret eller en rejse for to til Grønland.

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Erhardt Ecklon

Dato : 31-07-01 18:54

en anden på

http://dk.docs.yahoo.com/sommerfoto/index.html

(måske kræver det at man er medlem af yahoo!)

Erhardt
Erhardt@Ecklon.dk
www.snatur.dk
se under Natur-link