MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Cyber-D'AutoDelete: Slettede/stjal det 10G~
Fra : jama

Dato : 19-01-09 20:21

Ved god, at jeg på det sidste har haft et par spørgsmål, men dette her har
jeg aldrig været ude for før. Jeg får News breve ala Verdensnavle /
Computerworld etc. og andre forskellige PC blade. I et af dem, blev dette
program anbefaldet på linie med CClean så jeg downloadet det, det skulle
fjerne fil stumper efter slettede programmer. Jeg slukkede for det, da det
tog lang tid og jeg skulle gå, det har jeg også gjort med CCleaner, stor var
min forbavelse, da jeg opdagede, at næsten alt mit Backup drev var væk, kun
de tomme grupper var tilbag.e Bla. Download ca. 5GB alle minne Password og
foto samt film, alt ialt ca. 10-11GB var væk. Og lige før havde jeg brugt et
Password og der var de der. I Papir kurven lå en del, som jeg gendanede, men
det var til hoved drevets(c) programmer, hvor også flere filer manglede, men
efter gendan virker det nu, hvad er gået galt, fordig jeg stoppede
programmet kan vel ikke var grunden?
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 19-01-09 20:29

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere filer manglede, men efter gendan virker det nu, hvad er gået galt,
> fordig jeg stoppede programmet kan vel ikke var grunden?
NB. Jeg har selvfølgelig en HD m. Backup til de de forskellige vigtige
programmer, men det var ikke ført helt op til dato, men det er til at klare,
det bliver det nu. jama