MS Windows
briani 27239
Windows mediacenter undertekster
Fra : Bo L

Dato : 19-01-09 17:30

Har lige købt et Hapauge usb DVB/T stik, og det virker fint på medfølgende
pgr. og også på Windows mediacenter (Vista ultimate) men på mediacenter kan
jeg ikke finde / få undertekster på ?? Nogen der kan hjælpe

Bo

Fra : simon

Dato : 19-01-09 19:31

Bo L tastede følgende:
> [...]
> pgr. og også på Windows mediacenter (Vista ultimate) men på mediacenter kan
> jeg ikke finde / få undertekster på ?? Nogen der kan hjælpe

Hej.
Jeg har samme problem, bruger en Vista Premium og en Hauppauge
Nova usb-dvb-t stick.
Har prøvet at installere den nye Windows 7 evaluering (uk-udgave),
og her virker MCE, som den skal med både undertekster og teletext.
Ellers må vi jo håbe på, at MS$ på et eller andet tidspunkt får
opdateret softwaren i Vistas MCE.
mvh
simon

Fra : Bo L

Dato : 19-01-09 21:57

"simon" <nyheed.xxxx@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og her virker MCE, som den skal med både undertekster og teletext.
> Ellers må vi jo håbe på, at MS$ på et eller andet tidspunkt får

Samme stick her, og nu er teksterne der lige pludselig. De var der ikke da
jeg instalerede, og der var freinds på TV2, men efter en genstart, var der
tekste på det der tekstes nu ??
Tekstv kan jeg ikke eller ved ikke hvordan man får frem ? ved du om de skal
kunne hentes direkte via remoten ?? eller om man skal åbne den tv+ ting der
følger med?

Fra : Bo L

Dato : 20-01-09 02:07

> [...]
> Nova usb-dvb-t stick.
> Har prøvet at installere den nye Windows 7 evaluering (uk-udgave),

Prøv at kigge her, hentede begge og fik bedre tekst tv, desvære sendes der
ikke noget med tekst lige nu

http://www.hauppauge.com/site/support/support_mce.html

Fra : Bo L

Dato : 20-01-09 21:22

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i en meddelelse

> "simon" <nyheed.xxxx@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at kigge her, hentede begge og fik bedre tekst tv, desvære sendes der
> [...]

Umidelbar ser den også ud til at virke her, det er en update rettet mod WMC
og det var her, kun tv delen der skulle opdateres, da driverene ikke passede
skrev den. Har tekster på og tekst tv virker. Ville gerne ha´ den tv pack
2008 som poul beskriver, men kan ikke finde den uden at skulle betale til
div crack sider, hvilket jeg ikke vilo

Fra : M.N.

Dato : 20-01-09 21:52

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i meddelelsen

> [...]
> tv pack 2008 som poul beskriver, men kan ikke finde den uden at skulle
> betale til div crack sider, hvilket jeg ikke vilo

Her måske:
http://rapidshare.com/files/138029257/Media_Center_TV_Pack_2008.rar.html

Mogens

Fra : Bo L

Dato : 20-01-09 23:10

Fra : Poul

Dato : 20-01-09 09:07

Hej...

Jeg kunne heller ikke få undertekster med Media Center og har derfor
installeret TV Pack 2008 (som kom sommeren 2008, så vidt jeg husker),
en opdatering som Microsoft ikke har sendt ud automatisk, da den
åbenbart i visse situationer kan give problemer. Den er med i alle
nyere pc'er. (efter sommer 2008, vistnok). Man kan læse om den her:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2331431,00.asp

Ved at følge vejledningen (se afsnittet Installation) har jeg fået
installeret TV Pack 2008 uden problemer og har nu undertekster.

Hilsen Poul

Fra : Bo L

Dato : 21-01-09 00:03

"Poul" <plod@mail.dk> skrev i en meddelelse