Selvlukkende vindue??
Fra : Peter-->

Dato : 27-07-01 13:51

Jeg ønsker at lave en side som automatisk lukker efter et vist
antal sekunder (evt. 0).
Hvis der er nogen som kan hjælpe mig ville jeg blive glad :)

På forhånd tak.

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter-->

Dato : 27-07-01 14:11

Jeg ved at man kan skrive:

<script language="JavaScript">
window.self.close();
</script>

Men hvis man bruger denne metode, vil man først blive spurgt om
man virkeligt vil lukke vinduet og kun hvis man svarer ja vil
vinduet lukke.

Det jeg er uder efter er at vinduet lukke af sig selv...uden
spørgsmål.

Fra : anya

Dato : 27-07-01 19:24

Peter--> wrote:

> hvis man bruger denne metode, vil man først blive spurgt om
> man virkeligt vil lukke vinduet og kun hvis man svarer ja vil
> vinduet lukke.

Du kan kun lukke vinduer som du selv har åbnet [window.open] uden at
dialogboksen optræder.

--
anya

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-07-01 15:56

Fri, 27 Jul 2001 12:50:41 +0000 (UTC), skrev Peter-->
<skensved@mailcity.com>:

>Jeg ønsker at lave en side som automatisk lukker efter et vist
>antal sekunder (evt. 0).

Du kan gøre det som
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup3.htm>

med venlig hilsen