MS Windows
briani 27239
Hvad er det for en ting ?
Fra : pm

Dato : 18-01-09 14:38

En af mine bekendte modtog stationær pc retur fra rep
I USB stikket sad en dims størrelsen er som et memorystick..på den ene
side står der 2.4 Ghz, den anden side
fcCC (sidste C ligner mest et E) 102-85484 G
Nogen der ved hvad det er for en ting... jeg ved ikke hvor den er rep og kan
sende den hen, hvis den ellers har en værdi for værkstedet

pm

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-01-09 15:19

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der ved hvad det er for en ting... jeg ved ikke hvor den er rep og
> kan sende den hen, hvis den ellers har en værdi for værkstedet

Lyder som en dongle til en trådløs mus - altså radio sender/modtager
dedikeret til musen.
Kan du finde en trådløs mus af samme mærke uden dongle kan du sikkert få det
til at virke.
Men den glemsomme tekniker vil måske sælge dig sin mus billligt - hvis du
bare ku finde ham

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : pm

Dato : 18-01-09 15:48

"Jesper Hedegaard" <eksisterer@ikke.da> skrev i meddelelsen

> [...]
> BMW F650ST når vejret spiller
> Suzuki Jimny når det spilder
>Tak for den meget sansynlige forklaring......og din muntre
pm

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-09 18:00

pm wrote:

> jeg ved ikke hvor den er rep
> og kan sende den hen, hvis den ellers har en værdi for værkstedet

Det gør din såkaldte kammerat vel så :(

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-09 18:01

pm wrote:
> ... jeg ved ikke hvor den er rep
> og kan sende den hen, hvis den ellers har en værdi for værkstedet

Det gør den såkaldte "bekendte" vel så :(

Fra : pm

Dato : 18-01-09 19:54

<Just> skrev i meddelelsen

> Det gør den såkaldte "bekendte" vel så :(

Nej - faktisk ikke..indleveret i Føtex.... der oplyser de sender den ind
centralt...der videresender til et værksted, hvoraf der er flere muligheder
...og det vil jeg ikke efterforske...du må gerne...hvis -)
pm

Fra : Henning

Dato : 18-01-09 21:57

On Sun, 18 Jan 2009 14:37:49 +0100, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

> [...]
>Nogen der ved hvad det er for en ting... jeg ved ikke hvor den er rep og kan
>sende den hen, hvis den ellers har en værdi for værkstedet

Som andre skriver - en dongle til en mus. Koster ~100 i indkøb, smid
den ud og tænk ikke mere på det.