MS Windows
briani 27239
windows 7, billedkigning
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-09 04:43

Hej

Nogen der ved hvordan man kan se miniaturer af billeder når man fodrer
pc´en med et memorykort uden at skulle lægge dem over i billedarkiv
osv på pc´en?

Xp kunne da i hvertfald sagtens finde ud af at se om der var billeder
i en mappe og derefter vise eller give mulighed for miniaturer...

Den funktion kan jeg ikke lige finde i windows 7,, nogen der ved
hvordan man gør?

og så en anden ting når i alligevel er her... Når man holder musen
over internet explorer, kan man se de åbne faneblade i
miniaturerformat.. Nogen der ved om man kan få det samme til at gælge
sig for firefox? For firefox ser da stadig ud til at være klart bedre
end Internet explorer 8....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-09 12:01

On 18 Jan., 12:42, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Den funktion kan jeg ikke lige finde i windows 7,, nogen der ved
> hvordan man gør?

Ingen der kan hjælpe`?