MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP/ SP3 - hvad sker der hvis jeg afinstall~
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 22:57

Hej,

Hvad kan der ske, hvis jeg afinstallerer SP3, da min maskine er vildt
langsom efter at SP3 blev installeret for efterhånden lang tid siden - nu er
jeg bare vildt træt af det?

Jeg skal vel så installerer alle enkeltstående opdateringer bagefter....?

Jeg kan se, at alle de enkeltstående opdateringer, som jeg havde installeret
løbende inden frigivelsen af SP3 er tilsynelandende forsvundet ved
installationen af SP3 - og det er vel logisk nok.

Jeg har læst, at det især er HP maskiner med AMD, som oplevet problemer med
SP3 - det er netop sådan en maskine jeg har - er det korrekt, at det især er
AMD der rammes?

mvh

Jesper

Fra : Henning

Dato : 17-01-09 23:12

>Jeg har læst, at det især er HP maskiner med AMD, som oplevet problemer med
>SP3 - det er netop sådan en maskine jeg har - er det korrekt, at det især er
>AMD der rammes?

I så fald findes der en opdatering. Check HP's hjemmeside.

Fra : Bo L

Dato : 18-01-09 00:01

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>

> Jeg har læst, at det især er HP maskiner med AMD, som oplevet problemer
> med SP3 - det er netop sådan en maskine jeg har - er det korrekt, at det
> især er AMD der rammes?
Det er en af de ting der skete, tror fejlen er rettet. Under alle
omstændighede var resultatet ikke en langsommere maskine, men at den
rebootede hele tiden, eller noget i den stil. Så at du har en langsommere
maskine, skyldes rimligvis ikke sp3

Fra : J. E.

Dato : 20-01-09 00:43

> [...]
> det er netop sådan en maskine jeg har - er det korrekt, at det især er AMD der

Jeg har en AMD-selvbyg og har ingen problemer. At HP skulle være særlig udsat
tvivler jeg på, men det kan måske ligge i hvilket chipset man bruger, hvilket er
uafhængig af fabrikat stort set.