GPS-program i java (K750i)
Fra : Z

Dato : 15-01-09 15:23

Jeg mindes engang at have hørt om et lignende program, alt hvad jeg
umiddelbart finder på Google er gamle links, eller små programmer uden
kort, osv.

Aktuelt skal det være med kort over Milano og omegn - jeg går ud fra at
man downloader kortet og telefonen så vil bruge GPRS el. til at
lokalisere en. (Ja, jeg er obs på priserne

Nogen forslag?

Fra : Z

Dato : 15-01-09 16:21

Fandt lige selv Google Maps mobile, men den downloader hvert kortudsnit,
så det bliver rigtigt dyrt med udlands GPRS-priser.

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-01-09 20:46

Z skrev:
> [...]
> man downloader kortet og telefonen så vil bruge GPRS el. til at
> lokalisere en. (Ja, jeg er obs på priserne

Nav4all

http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dan/index.php

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 15-01-09 22:09

"Z" <svar@igruppen.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> man downloader kortet og telefonen så vil bruge GPRS el. til at lokalisere

www.mobilnavigation.dk - men vær opmærsom på, at de programmer jeg kender
til, henter kort via GPRS, så det kan måske være en idé kun at bruge
navigationen når du er faret vild

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?