Brugsanvisning til en Nokia 6300
Fra : Hagar

Dato : 14-01-09 10:09

Hej i gruppen

Min gamle mor har vært ude at flotte sig og købt en Nokia 6300. Hun er dog
frustreret over den brugsanvisning der er med, den er på Tysk, og dem hun
kan finde på nettet, de er på engelsk, og hun er absolut ikke en ørn til
sprog. Jeg har kigget lidt på sagen, og fandt en på Dansk, men der var ikke
billeder med så hun kan se hvad de forskellige taster er til, der er
anvisninger til billeder, men de er undladt i den udgave jeg fandt. Skulle
der være en venlig sjæl der har et link til en sådan brugsanvisning, eller
lige frem har en på sin maskine, så send gerne, min mailadresse virker, og
der er masser af plads.

Hagar

Fra : Karsten

Dato : 14-01-09 10:19

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige frem har en på sin maskine, så send gerne, min mailadresse virker, og

Har du prøvet at kikke på Nokia´s hjemmeside, for jeg fandt følgende
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6300_UG_da.pdf

Fra : Hagar

Dato : 14-01-09 11:06

> Har du prøvet at kikke på Nokia´s hjemmeside, for jeg fandt følgende
> http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6300_UG_da.pdf

Det er den samme jeg har, bare uden billeder på, underligt, men 1000 tak for
din hjælp

Hagar