MS Windows
briani 27239
Vrøvl med sidepanelet
Fra : Erik K.

Dato : 16-01-09 15:34

Jeg har ikke brugt sidepanelet i meget lang tid, men nu synes jeg alligevel,
at der nogle gadgets, som jeg godt vil have i nærheden. - Jeg har derfor
startet sidepanelet igen, men det er tilsyneladende ikke helt nemt. - Der
starter en egentlig installation hver gang, og i forløbet anmodes jeg om at
sætte installations-CD´en i, da programmet ikke er tilgængeligt. - Jeg
trykker så på cancel, og så starter installationen alligevel af 2 gange. -
Efter ca. 2 minutter står sidepanelet så hvor det skal stå - men det er
træls hver gang.
Der må være en fejl et eller andet sted, men jeg ved ikke hvor. - Jeg har
prøvet Windows eget program "repair", men uden held.
Mvh
Erik