MS Windows
briani 27239
Store typer
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 10:29

Går jeg ind på eks. El-Gigantens hjemmeside,
så er skriften så stor, det går ud over formatteringen
og læsbarheden.
Hvor sætter jeg det til default ?
Jeg har kikket under 'hjælp til handicappede'
og noget 'ignorer', men det stor som altid.

Fra : Holst

Dato : 16-01-09 10:30

> [...]
> Hvor sætter jeg det til default ?
> Jeg har kikket under 'hjælp til handicappede'
> og noget 'ignorer', men det stor som altid.

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.software.browser

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 11:08

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.software.browser

De vidste ingenting.
De foreslog 'hjælp til handicappede'
og måske andre her vidst noget mere
Windows-generelt. Måske indstillingen
er sket i Windows mere end i browseren.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-01-09 12:00

> De vidste ingenting.

Hvornår har du spurgt i browsergruppen?

> Måske indstillingen er sket i Windows mere end i browseren.

Det er sandsynligvis i browseren. Du har fået svar her i
tråden, men hvis det stadig ikke hjælper, så spørg i
browsergruppen - og husk at fortælle, hvilken browser du bruger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Holst

Dato : 16-01-09 12:09

> De vidste ingenting.

Du har vist ikke spurgt. Opdagede lige, at min Thunderbird gemte indlæg
mere end et år gamle, og i den tid har du ikke spurgt.

Måske nok har du spurgt i en anden gruppe, men det har ikke været
ovennævnte.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-01-09 11:34

> [...]
> Hvor sætter jeg det til default ?
> Jeg har kikket under 'hjælp til handicappede'
> og noget 'ignorer', men det stor som altid.

Hvad er der galt med fanen:
Vis > Tekststørrelse > Mindre, Større osv. ?!

--
Ejvind Kruse

Fra : ego

Dato : 16-01-09 11:50

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er der galt med fanen:
> Vis > Tekststørrelse > Mindre, Større osv. ?!

Findes vist ikke i browseren!

mvh
kaj

Fra : Ole C

Dato : 16-01-09 11:55

ego skrev blandt andet:

> Findes vist ikke i browseren!

To muligheder:
Vis>Tekststørrelse
Eller hvis det er IE7: check i nederste højre hjørne at der står 100 % - og
juster i givet fald.

--
vh
Ole C

Fra : John T.

Dato : 16-01-09 12:56

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor sætter jeg det til default ?
> Jeg har kikket under 'hjælp til handicappede'
> og noget 'ignorer', men det stor som altid.

Prøv at holde CTRL. nede og rul med hjulet op musen.
Det skulle gerne ændre størrelse,
Hilsen John T.