MS Windows
briani 27239
XP-install-problemer (F6)
Fra :    ab©

Dato : 15-01-09 12:43

Når jeg prøver at reparere en Windows-XP installation på en PC, der kræver
SATA-driver indlæst via floppy går reparationen helt fint, men ved
efterfølgende genstart vil min PC ikke gå ud og indlæse driveren igen -
dermed er jeg lige vidt

Idéer og gode forslag modtages meget gerne ...

ab©

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-01-09 21:48

ab© skrev den 15-01-2009 12:42:
> [...]
> dermed er jeg lige vidt
>
> Idéer og gode forslag modtages meget gerne ...

Lav en XP-cd, som indeholder sata-driveren vha. NLite.

--
Morten Christensen

Fra :    ab©

Dato : 19-01-09 18:30

"Morten Christensen" <mc@mc.sletmig.cx> skrev i en meddelelse

> Lav en XP-cd, som indeholder sata-driveren vha. NLite.

Tak - det vil jeg prøve - tænkte også på div. boot-rep-programmer - har du
(eller andre) nogen erfaringer med diss ?

ab©