MS Windows
briani 27239
Windows Live Messenger
Fra : Erik

Dato : 15-01-09 12:13

Hejsa

Hvordan stopper jeg "Windows Live Messenger" fra, at starte op? Når min
WinXP pro DK starter op.

På forhånd tak
Erik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-09 12:37

Erik skrev:

> Hvordan stopper jeg "Windows Live Messenger" fra, at starte op?
> Når min WinXP pro DK starter op.

Kig i menuen 'General' i Live Messenger. Fjern fluebenet ved:
'Automatically run Windows Live Messenger when I log on to Windows'.

--
Hilsen
Madsen

Fra :    ab©

Dato : 15-01-09 16:09

> Kig i menuen 'General' i Live Messenger. Fjern fluebenet ved:
> 'Automatically run Windows Live Messenger when I log on to Windows'.

Ja, eller kør MSCONFIG og bestem her, hvad du vil have til at starte op på
din PC - måske der også er andet, som du hellere selv vil kalde frem ...

ab©