F I T
Fra : steen hjortsoe

Dato : 13-01-09 04:46

Skakstormester Tartakower gik i zoologisk have for at slappe lidt af
fra de indviklede åbningsteoretiske forgreninger. Der fik han øje på
en abe, der hårdt trængt manøvrerede fra gren til gren. Den gav ham
ideen til en ny skakåbning. Orangutang blev dens udødelige navn.

Jeg prøvede og prøvede, men det var umuligt at holde Orangutang ude af
mine tanker, da jeg i tv den 20.11.2008 så en fortørnet
forsvarsminister Søren Gade få et F I T, et bommesislag.

Anledningen var, at det, omsider, var kommet for dagens lys, at det,
FE-agent Frank Grevil havde siddet 80 dage i skyggen for, var, at han
ligesom David Kelly i England havde fortalt folket sandheden om
regeringernes engagement i Iraq-krigen.

F I T er det engelske ord for raseriudbrud eller epileptisk anfald,
men F I T, som det er min hemmelige plan, at Søren Gade skal
udødeliggøre, står endvidere for Folkets Informations Tjeneste.

Folkets Informations Tjeneste, F I T, skal afløse og erstatte
Forsvarets Efterretningstjeneste. Og hvorfor er det nu lige, at vi bør
nedlægge Forsvarets Efterretningstjeneste ?

Det er jo, fordi normale, forstandige og hæderlige danskere
grundlæggende ikke kan have fem potter pis til overs for en
organisation, der dagligt udfører elektromagnetiske overfald på
landets egen stort set intetanende, sages- og værgeløse
civilbefolkning i stedet for at koncentrere sig om det, FE og FE-chef
Søren Gade har folkeligt mandat til.

There is something rotten in the state of Denmark.

FE, thou art the name of this rot.

Det er, fordi FE er en bande forbrydere og landsforræddere, der i
årtier frem for at overvåge landets potentielle fjender *horisonten
rundt* i stedet sammen med de NATO-officerer fra fremmede magter, der
egentlig skulle have haft deres opmærksomhed alle mulige andre steder,
har dyrket ulovlig overvågning, grundlovsstridig elektromagnetisk
indtrængning i titusindvis af danske civile borgeres privathjem, grov
seksualiseret vold samt smertefuld og vedholdende elektromagnetisk
tortur af sagesløse danske borgere.

Sammen med CIA og KGB (FSB) repræsenterer FE den virkelighed, som
George Orwell’s dystopi, ”1984”, var et begavet gæt på, ville komme.

1984-fortællingen og NATO-fortællingen er vidt udbredte, alternative
virkelighedsopfattelser af den angstfyldte, lånte tid før den sidste,
forløsende ”fødselsve”, 3. verdenskrig.

De er nøjagtig lige gamle. Fortællingerne er også gensidigt afhængige.
Du kan ikke have den ene, uden at den anden følger med.

De er begge født i 1949, samme år som Sovjetunionen fik atombomben,
Mao’s revolution sejrede i Kina, og Israel afsluttede
våbenstilstandsforhandlingerne med Ægypten, Libanon, Syrien og Jordan.

NATO-fortællingen er det selvsikre, borgerlige establishment’s,
overhundens fortælling.

Vi har fod på, vi er, og vi skal selvfølgelig være ovenpå. Vi klarer
alt og alle. Accepten af vores definitioner, dagsordener og
virkelighedsopfattelse ekspanderer, og skal – naturligvis –
ekspandere, år efter år, årti efter årti. Du kan være helt tryg og
skal for resten ikke spørge for meget, for en hel del af NATO’s
virksomhed beror på NATO-medlemsstaternes efterretningsvæsener, og som
Søren Gade gentager så mange gange, man lader ham slippe af sted med
det, er hemmelighedsfuldhed en integrerende del af et
efterretningsvæsens virksomhed og effektivitet.

Hemmelighedsfuldhed er ganske rigtigt naturlig over for en ydre
fjende. Men når hemmeligholdelsen gælder NATO-medlemsstaternes
efterretningstjenesters adfærd over for NATO-landenes egne
civilbefolkninger, kommer hemmelighedsfuldheden og dens følgesvende,
løgn, forstillelse og svig med dødelig sikkerhed til at dreje sig om
at stikke ting under stolen, feje møg ind under gulvtæppet og belure,
bedrage, voldtage, torturere og endeligt myrde sagesløse borgere (1 –
4).

Det er ganske overflødigt at hemmeligholde f.eks. over for KGB (FSB),
at amerikanske spionsatelitter anvendes af NATO-landenes
efterretningsvæsener til at kontrollere deres egne civilbefolkninger
(5). Dette krypto-totalitære system, reelt et realiseret orwellsk 1984-
rædselssamfund, kaldes af visse amerikanere nænsomt managed democracy
(6) og er temmelig identisk med det, vi har i Danmark.

Det er overflødigt, fordi FSB i Putin-land anvender fuldstændig
tilsvarende systemer til kontrol af civilbefolkningen i Rusland.
Systemet hedder noget så pænt som kontrolleret eller reguleret
demokrati i Rusland, og der er rigtig mange russere, der siger, de er
glade for det, medens de gør alt, hvad de kan for at lade som om, at
de intet aner om, hvad der foregår under overfladen. Denne eufori
deler de med det danske folk, der som bekendt ifølge flere nylige
undersøgelser er jordens lykkeligste. Men ellers var det jo heller
ikke *rigtige* rædselssamfund, vel ?

Hemmelighedsfuldheden dækker over et omfattende, nederdrægtigt komplot
– med det hele: Kontrol over presse, radio og tv, håndlangere på
Internet (f.eks. Frank Leegaard, Patruljen Brun + mindst en halv snes
andre på dk.politik), der, ofte samtidigt, forsøger at latterliggøre
modstandsbevægelsen mod det orwellske rædselssamfund og så tvivl om
modstandskæmperes mentale sundhed, samt udfører usle overgreb mod
regeringernes egne civilbefolkningers grundlæggende
menneskerettigheder.

Hemmelighedsfuldheden tager overhovedet ikke sigte på rivaliserende
regeringer eller militære efterretningsvæsener i andre nationer,
tværtimod. Undertegnede var f.eks. i januar 2005 vidne til et
umiskendeligt samarbejde mellem det amerikanske NSA/CIA, det danske FE
og det kinesiske efterretningsvæsen om ulovlig elektromagnetisk
adfærdspåvirkning af intet ondt anende lærere og studenter på et
sproginstitut i Beijing.

Den stadigt tydeligere tyndslidte, stadigt mere gennemskuelige NATO-
fortælling med dens eksklusive insisteren på hemmelighedsfuldhed har
ført sig frem gennem mange årtier som pompøs militær bragesnak baseret
på løgn, bedrag og mord.

Postulatet om David Kelly’s forræderi (7 – 9) er kun et eksempel
blandt mange andre på den forskruede virkelighedsforvanskning, som et
af NATO-landenes efterretningsvæsener, det engelske MI, der selv
dagligt begår højforræderiske overgreb mod sin egen civilbefolkning,
lagde til grund for deres skændige aflivning af en videnskabsmand, der
ligesom Frank Grevil følte, at det var hans pligt at fortælle hans
eget folk sandheden.

Svarende til parløbet med NATO-fortællingen er den første fase af 1984-
fortællingen forfærdende og påfaldende langtrukken, som var det
foranstaltninger mod overlevelsestruende klimaforandringer eller et
ubehageligt tandlægebesøg, som man så inderligt gerne ville kunne
udskyde i det uendelige – og guddødemig så også får sig til at udskyde
i årtier.

1984-fortællingens selvusikre, Hamlet-agtige første fase giver udtryk
for angst og forvirring. Det internationale civile samfund er angst og
bange for, at staterne, dunkelt begrebet som ”dem” – svært
definerbare, mystiske, kafkaske strukturer, i al hemmelighed vil
trænge ind til os, overvåge og kontrollere os m.m.m.

Indtil Dommedag = 3. verdenskrig med sin sandsynlige begyndelse i
Mellemøsten omsider er indtrådt, er 1984-fortællingen i den spage,
civile udgave uden førstehånds- og specialviden om NATO’s forbrydelser
ikke specielt heroisk. Før-apokalyptisk er 1984-fortællingen en
underdog-beretning. Til gengæld har den nu i 60 år været en
hovedingrediens i den europæiske og amerikanske civile borgers
virkelighedsopfattelse og selvforståelse.

For at 1984-fortællingen skal have seriøse chancer for at nå til
omvæltning og udkonkurrering af ’the top dog’, NATO-fortællingen, må
den i bevægelse, styrkes og udvikles. Den må ud af ”ahnen und bangen”-
suppedasen og nå frem til ’Revelation’ = afsløring eller åbenbaring,
et andet ord for Dommedag.

Til gengæld må den forpligtende konsekvens af 1984-fortællingens
forvandling, dens trods alt uafvendelige sejr, blive et resolut
handlingsprogram vendt mod og samtidigt transcenderende den i sidste
fase hastigt tydeligere kriminelle NATO-fortælling.

Den grimme 1984-fortælling forvandles til en stor, smuk svane, et
nationalt og globalt, revolutionært program.

Ikke alle synes om svaner. Nogle føler sig mere fascineret af rovfugle
som ørne eller gribbe, som man kan se på mange statslige og militære
symboler.

Ligesom opløsningen af NATO ikke afskaffer den menneskelige
aggressivitet og naturlige sikkerhedsbehov, må nedlæggelsen af FE
afløses af ordninger, der varetager det danske folks – og ikke
specielt den danske stats – sikkerhed. Derfor den nye organisation, F
I T.

Men afsløringen af FE vil naturligvis have dybtgående konsekvenser for
den danske stat selv og dens proponenter på Christiansborg. Endvidere
for ansatte i erhvervsliv, militær og den såkaldte 4. magt, der i
mange tilfælde er kontraktligt tilknyttede til FE eller CIA, f.eks.
dem, der sidder lårene af hinanden ved VL-gruppemøderne.

Det danske folk bør overveje at give Frank Grevil en form for
æresoprejsning og afvise at tillade snæversynede, forbenet estrupske
såkaldte statstjenere at beklikke æresfølelse og ikke mindst
dømmekraft hos en mand, der i en for landet kritisk situation har følt
den solidaritet med det danske folk, som man i fremtiden vil ønske og
forvente.

Såvil Straffelovens som Grundlovens indikationer for at rejse tiltale
inden for Ministeransvarlighedslovens rammer er rigeligt opfyldte i
forsvarsminister Søren Gades tilfælde.

Den danske statsmagts daglige overgreb konkretiseret i FE’s gemene
menneskerettighedskrænkende praksis mod den danske civilbefolkning må
ophøre.

F I T, der skal træde i stedet for FE, skal have en helt anderledes,
åben struktur og skal tjene det danske folk, ikke den forbryderiske
danske statsmagt.

Steen Hjortsø

Referencer:

1.   Hjortsoe, Steen: In our Heart of Hearts.
http://www.soproudlywehail.com/post132094.html

2.   Hjortsoe, Steen: After Doomsday: World War III and the Triple
Revolution.
Copenhagen: Contra Publishing Company, 2006.

3.   McMurtrey, John: Christians against Mental Slavery.
http://www.slavery.org.uk

4.   Federation against Mind Control Europe.
http://www.fedame.org/phpBB2/viewtopic.php?t=3691

5.   Fleming, John: The Shocking Menace of Satellite Surveillance.
http://www.sianews.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1068

6.   Wolin, Sheldon S.: Democracy Inc.: Managed Democracy and the
Specter of Inverted Totalitarianism. Princeton: Princeton University
Press, 2008.

7.   Thursby, Rowena: The David Kelly Story: Turning Murder into
Suicide.
http://globalsearch.ca/articles/THU311A.html

8.   Rarey, Jim: The Murder of David Kelly.
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/101403_Kelly_1.html

9.   New Evidence Proves that Dr. David Kelly Was Murdered by Blair
Regime !
http://www.news-alliance.com/_suicide_or_murder.html

Fra : steen hjortsoe

Dato : 13-01-09 05:04

On 13 Jan., 12:45, steen hjortsoe <steenhjort...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> 9.      New Evidence Proves that Dr. David Kelly Was Murdered by Blair

Der smuttede et afsnit efter "Men afsløringen af FE . . ."

Tilføj venligst:

"Den mangeårige chef for forbryderorganisationen FE, Søren Gade, må
naturligvis afhøres, stilles for en dommer og formentlig fængsles
straks efter Dommedag i forbindelse med afsløringen af magtfordrejning
og forrædderi mod hans eget folk. Og fængles med rette, hvilket næppe
var tilfældet med Frank Grevil."

Ja, der kan jo smutte et og andet. Så er det heldigt, at man anvender
et medium, der muliggør rettelser og tilføjelser.

Steen Hjortsø

Fra : Joakim

Dato : 13-01-09 16:31

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen

Totalt syret indlæg, der er utvivlsomt gemt en Stephen King i dig. Du burde
slå dig ned som forfatter og skrive bøger til det brede publikum.

Fra : Lyrik

Dato : 15-01-09 13:54

[...]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Orangutang:
b2-b4 og løber b2 med planen f2-f4 og tryk på diagonalen b2-h8? "Bønderne
er skakspillets sjæl!" Var det ikke også Tartakower?

I den forstand er du en "god bonde" i det politiske skakspil. Det undrede
mig iøvrigt at 2 tidligere efterretningsfolk der var kritisk indstillet
senere blev fundet hængt i deres boliger.
Har danske efterretningstjenester "License to kill?"

Nå ligemeget, jeg giver dig ret i at efterretningstjenester og
hemmelighedskræmmeri er blevet en nationalsport i DK. De fleste retssager
begynder med lukkede døre!
Vi har for mange lukkede døre og for lidt åbenhed i vores samfund!
Hemmelighedskræmmerier kan hurtigt blive skalkeskjul for overgreb på egen
begfolkning. Og hvor meget er den værd når det kommer til stykket?
Bare se "Tunesersagen!" PET ved en hel masse men vil af
hemmelighedsholdelsesgrunde ikke ud med det! Demokratiet kræver retssag og
åbenhed.

Efterretningstjenester i den skikkelse de har er ikke en pot pis værd! De
matcher ikke demokratiet! Demokratiet kræver at vi afslører udenlandske
attentater og straks bringer dem på forsiden! Efterretningsvæsenet kræver at
vi roder i møddingen i al hemmelighed.
Det er og bliver-noget snavs!
Frem i lyset! Guds børn er dagens børn! Nattens børn er djævelens- fordi de
ikke ønsker deres gerninger for dagens lys!

Informationstjeneste i stedet for middelalderligt hemmelighedskræmmeri!
Giv Grevil en medalje!

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-01-09 14:08

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Informationstjeneste i stedet for middelalderligt hemmelighedskræmmeri!
> Giv Grevil en medalje!

Mener du at det vil være hensigtsmæssigt hvis embedsmænd i almindelighed
tilkendegiver deres private uforgribelige mening vedr sensitive
informationer fra deres arbejde i tv-talkshows?

Mvh
Martin

Fra : Tim

Dato : 04-02-09 14:09

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> wrote in message
> [...]

Snip galningens hjernespind.

Steen. For ca. 5-6 år siden postulerede du, at verden ville gå under for 3-4
år siden.

Hvornår går den verden så under? Altså, du kan da ikke holde os hen med den
slags utroligt vigtige oplysninger!!

/Tim