Zeitoun massakren
Fra : P.N.

Dato : 12-01-09 13:25

Det viser sig at Israel har taget nye strategier i brug under felttoget imod
beboerne i Gaza. blandt de nye ting er at man nu ringer rundt til beboerne i
Gaza by foreks i Zeitoun kvarteret. IDF fortæller beboerne at deres hus vil
blive ramt, herefter løber alle beboerne ned sammen ned til den nærmeste
skole der i krigssituationer er okkuperet af nødhjælpsorganisationer.
Herfter jævner man skolen jorden.

Så er der den hvide fosfor Israel benægter at bruge hvid fosfor da det er
ulovligt, men man kan på de film der hver dag bliver optaget se den hvide
fosfor blive brugt imod civile. Så Israel går kun imod mænd/krigere og ikke
imod kvinder og små børn.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-01-09 13:30

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvide fosfor blive brugt imod civile. Så Israel går kun imod
> mænd/krigere og ikke imod kvinder og små børn.

Jeg tror simpelthen ikke på at IDF med vilje myrder civile!

--
Pnic

http://freenetproject.org/
http://www.usenet.dk/
Den Store AbeGrise Katastrofe!
http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : P.N.

Dato : 12-01-09 17:38

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen
>
> Jeg tror simpelthen ikke på at IDF med vilje myrder civile!
>
> --
> Pnic

Jamen hvis de ikke har begået krigsforbrydelser, hvorfor har de så ringet
rundt til beboerne i et helt kvarter og fortalt beboerne at de skulle
forlade deres hus for at undgå at det bliver jævnet med jorden?? og når alle
de her kvinder og børn flygter ned på den nærmeste skole så bomber IDF
skolen, såvidt jeg kan se så følger IDF den samme nazilogik som er udbredt
her i gruppen nemlig at arabere ikke er mennesker og at det derfor er
legitimt at myrde dem. Så tanken er at lede dem hen på skolen og bombe den
for at få ram på flest muligt. Er det en absurd tanke? Men det er en logik
man tilskriver Hamas men ikke IDF, men ser man på statestikken så står IDF
for 90 % af alle drab i MØ konflikten, i dettte kapitel er forholdet 5
israelere imod 1000 palæstinænsere dvs 1 til 200.

Fra : hanzen

Dato : 12-01-09 18:06

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> står IDF for 90 % af alle drab i MØ konflikten, i dettte kapitel er
> forholdet 5 israelere imod 1000 palæstinænsere dvs 1 til 200.

Nazilogik?
Mener du korannazisterne?
http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg
--
hilzen
hanzen

Fra : P.N.

Dato : 12-01-09 18:16

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
> Nazilogik?
> [...]
Nu arbejdes der i EU regi for at det skal forbydes at krænke muslimer med
denne usande sammenligning som du og dine kommer med.

Se denne her Hitlers jødiske soldater
http://www.kansaspress.ku.edu/righit.html

Eller denne her Jødiske skindheads/nazister der overfalder religiøse jøder
i jerusalem.
http://sabbah.biz/mt/archives/2007/09/10/israeli-police-arrest-cell-of-jewish-neo-nazis-white-german-anchor-has-nazi-idea/

Fra : @

Dato : 12-01-09 18:35

On Mon, 12 Jan 2009 18:16:22 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
>Nu arbejdes der i EU regi for at det skal forbydes at krænke muslimer med
>denne usande sammenligning som du og dine kommer med.

at muhamedanisme og nazisme er to alen ud af samme dårlige stykke er
hævet over enhver tvivl

eller DU kan måske redegøre for nogle VÆSENTLIGE forskelle på de to
onder?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N.

Dato : 12-01-09 19:31

> at muhamedanisme og nazisme er to alen ud af samme dårlige stykke er
> hævet over enhver tvivl
>

> eller DU kan måske redegøre for nogle VÆSENTLIGE forskelle på de to
> onder?

Nazisme er politik og islam er religion. De to er så forskellige at de slet
ikke kan sammenlignes, det er derfor at det skal være strafbart at
sammenligne nazisme med Islam.

Fra : hanzen

Dato : 12-01-09 19:43

> [...]
>>

> Nazisme er politik og islam er religion. De to er så forskellige at de
> slet ikke kan sammenlignes, det er derfor at det skal være strafbart at

Nazisme, kommunisme, islamisme er ideologier med samme mål.
Muhamedanerne kalder det bare en religion for at få sympati fra uvidende
velmenere.
Du er et sølle menneske.
Vågn dog op.
--
hilzen
hanzen

Fra : Steen Thomsen

Dato : 12-01-09 20:10

On Mon, 12 Jan 2009 19:31:05 +0100, P.N. wrote:

> Nazisme er politik og islam er religion.

Islam er OGSÅ politik.

>De to er så forskellige at de slet
> ikke kan sammenlignes, det er derfor at det skal være strafbart at
> sammenligne nazisme med Islam.

Endnu en venstreorienteret tåbe, der går ind for censur.

Fra : @

Dato : 12-01-09 22:17

On Mon, 12 Jan 2009 19:31:05 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Nazisme er politik og islam er religion.

forkert

hvis du ikke har viden om emnet så lad være med at dumme dig
yderligere

selv muhamedanere siger at muhamedanismen er et komplet samfundssystem
som står for ALLE områder af folks liv

>De to er så forskellige at de slet
>ikke kan sammenlignes, det er derfor at det skal være strafbart at
>sammenligne nazisme med Islam.

du kunne så ikke komme med en eneste forskel på muhamedanisme og
nazisme

og det er der selvfølgelig en meget god grund til

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 13-01-09 06:58

"P.N." <pn@tdc.dk> wrote in message

> Nazisme er politik og islam er religion.

Tragisk der kan være mennesker der aner så lidt om hvad de udtaler sig
om.

> De to er så forskellige at de slet ikke kan sammenlignes,

Forklar lige forskellen ?

> det er derfor at det skal være strafbart at sammenligne nazisme med
> Islam.

Ja det kunne du lide, gøre det strafbart at fortælle sandheden.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : hanzen

Dato : 12-01-09 19:41

> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
> Nu arbejdes der i EU regi for at det skal forbydes at krænke muslimer med
> denne usande sammenligning som du og dine kommer med.

Kan du heller ikke forstå billeder?

Det vil sikkert glæde dig at vi alle skal ligge på maven for muhamedanerne.
Du skal ikke glæde dig for tidligt
Man kan ikke forbyde sande udtalelser.

> Se denne her Hitlers jødiske soldater
> http://www.kansaspress.ku.edu/righit.html

Du skal godt nok langt tilbage i historien for at finde noget der ligner
ingenting.

> Eller denne her Jødiske skindheads/nazister der overfalder religiøse jøder
> [...]

Det er da en naturlig handling for nazister incl korannazister,
Bemærk lige at de blev anholdt af israelsk polite.

Hvis dit mål er at fremtræde som den største hallalidiot der nogensinde har
optrådt på usenet, så til lykke. Du er tæt på.
--
hilzen
hanzen

Fra : Kim2000

Dato : 12-01-09 14:09

> [...]
> ulovligt, men man kan på de film der hver dag bliver optaget se den hvide
> fosfor blive brugt imod civile. Så Israel går kun imod mænd/krigere og

Er Hamas mon din kilde....

Fra : hanzen

Dato : 12-01-09 14:50

> [...]
> den nærmeste skole der i krigssituationer er okkuperet af
> nødhjælpsorganisationer. Herfter jævner man skolen jorden.

Du er sgu for naiv.
http://tedekeroth.wordpress.com:80/2009/01/11/fredsmanifestation-vs-hatpropaganda/
Hvis de ville dræbe kvinder og børn kunne de bare bombe hele terrorreden

> Så er der den hvide fosfor Israel benægter at bruge hvid fosfor da det er
> ulovligt,

Hvid fosfor er ikke ulovligt. Hvis du læste andre aviser end Politiken og
Palinyt ville du have set det flere gange i de seneste dage.
http://www.berlingske.dk/article/20090110/verden/901100360/

Gruppen sagde, at Israel tilsyneladende anvendte hvid fosfor for at skjule
militære operationer, hvilket er tilladt i henhold til international
humanitær lov.

-----
"Hvid fosfor er ikke medregnet på listen over kemiske våben (Chemical
Weapons Conventions schedules). Det kan legalt bruges som en lysbombe til at
oplyse kamppladsen, eller til at frembringe røg for at tilsløre
troppebevægelser for fjenden. Ligesom andre ikke medregnede substanser, kan
det bruges til "militære formål ... uafhængigt af brugen af kemiske stoffers
giftige egenskaber som et kampmiddel". "

>men man kan på de film der hver dag bliver optaget se den hvide fosfor
>blive brugt imod civile. Så Israel går kun imod mænd/krigere og ikke imod
>kvinder og små børn.

Nemlig."Israel går kun imod mænd/krigere og ikke
imod kvinder og små børn."

Hamas er ulovlig, og overtræder alle gældende regler dagligt.
--
hilzen
hanzen