Nokia2760, Bluetooth
Fra : Jb

Dato : 13-01-09 20:24

hej

jeg har installeret Nokia PC Suite, og vil tilføre nye ringtoner til
mobilen,
skal jeg også og først installer en Bluetooth driver for at overføre via
infrarød.

Jb

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 13-01-09 21:00

Jb wrote:
> [...]
> mobilen,
> skal jeg også og først installer en Bluetooth driver for at overføre via

Nokia 2760 har Bluetooth, men ikke IrDA. Har du en Bluetooth-dongle på
din PC?

/Kjeld

Fra : Jb

Dato : 13-01-09 21:15

"Kjeld Borch Egevang" <kjeldSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse

> Nokia 2760 har Bluetooth, men ikke IrDA. Har du en Bluetooth-dongle på din
> PC?
>
> /Kjeld

tak for svaret, hvad er en Bluetooth-dongle.?

når det andet ikke kan, kan man købe et kabel, til mobil til PC.?
JB

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 13-01-09 21:34

Jb wrote:
> tak for svaret, hvad er en Bluetooth-dongle.?
>
> når det andet ikke kan, kan man købe et kabel, til mobil til PC.?

Jeg mener ikke, du kan bruge kabel til Nokia 2760. En Bluetooth-dongle
er en dims du sætter til en USB-port og så kan du kommunikere via
Bluetooth. Den kan købes for under 20 kr. på Ebay:
<http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160305424163>, men
fås også i Danmark (til en noget højere pris).

/Kjeld

Fra : Jb

Dato : 13-01-09 22:05

> [...]
> <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160305424163>, men
> fås også i Danmark (til en noget højere pris).

1000 tak for hjælpen

fortsat god aften

JB