Samsung Omnia
Fra : Kim

Dato : 12-01-09 22:08

Er der noget problem i at købe en Omnia i tyskland eller lign.
Kan man ændre sproget, eller er sproget i styresystemet fast ?

Kim

Fra : Henrik

Dato : 13-01-09 00:18

Det er det ikke, se evt her.
http://www.i900.nu/firmware/flash-import-telefon-med-dansk-software/

Mvh Henrik

Fra : Anders

Dato : 13-01-09 07:50

"Kim" <k@slet@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget problem i at købe en Omnia i tyskland eller lign.
> Kan man ændre sproget, eller er sproget i styresystemet fast ?
>
> Kim

Der er ingen problemer med at købe en mobil i Tyskland.
Det du bare skal gøre er at få den debrandet til DK software når du får den
hjem, men hvormeget billigere er den i Tyskland vs. Danmark.

Fra : Kim

Dato : 13-01-09 15:25

Tak for svarene

Det er fordi, jeg har set lidt på ebay, så jeg ved ikke endnu, hvad den
kommer til at koste.

Kim

Fra : Bachy

Dato : 14-01-09 02:58

Det er helt fitn sagt Anders, men inden du råder en til at handle
mobil i Tyskland, så sæt dig ind i tingene. Jeg har selv købt en SE
K850i i Tyskland da jeg boede dernede. SE nægtede at smide
skandinavisk software i den, så det endte med at jeg selv måtte igang.

Nu er det jo heldigvis sådan med både Nokia og Sony Ericsson, at man
selv som meningmand kan udskifte softwaren. Problemer er blot, jeg er
slet ikke sikker på at det kan lade sig gøre lige så nemt med en
Samsung, så inden du handler, så tjek lige om du evt selv kan opdatere
den, og hvis ikke, hvad det vil koste at få den opdateret.

/Bo

Fra : Anders

Dato : 14-01-09 12:02

"Bachy" <BachyDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Samsung, så inden du handler, så tjek lige om du evt selv kan opdatere
den, og hvis ikke, hvad det vil koste at få den opdateret.

Hvis det ikke kan lade sig gøre som menigmand, så må man jo til lommerne og
ryste op med nogle penge, for at få det gjort hos enten ved Samsung el. en
unlocker, der tilbyder dette....

Desuden er det ikke mig der skal købe en mobilos i Tyskland....

Jeg vil da foretrække at købe den i DK, og så betale det ekstra.