Iphone 3G med www.3.dk abb.
Fra : Per Pedersen

Dato : 12-01-09 16:01

Nu udløber mit 6 mdr Telia abb. og kan få den låst op, så er mit spørgsmål
vil den virke med et simkort fra 3
(har andre erfaring med dette ?)
Som jeg ser det nu er det, er det nok dem der har det fornuftigste abb med
data

Mvh

Per

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-09 16:59

"Per Pedersen" <per.p@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (har andre erfaring med dette ?)
> Som jeg ser det nu er det, er det nok dem der har det fornuftigste

Har du nogensinde hørt om at en telefon pludselig spærrer for en udbyder
efter at være blevet låst op ? Jeg har ikke. At du får den låst op betyder
jo bare at telefonen accepterer andre udbydere end det selskab som du har
nu. Du ændrer intet derudover på telefonens firmware.

Telefonselskabet 3 har ikke specielt fornuftige priser, tværtimod, men de
har helt uden tvivl det pt. bedste kanaludbud til mobil-TV og den geografisk
bedste mobile bredbåndsdækning.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com