MS Windows
briani 27239
Windows7 og Windows mail
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 13-01-09 11:07

Lige en forspørgelse Ang. Windows mail i Windows7.

Hvordan sætter man windows mail op

På forhånd tak for hjælpen

Carsten

Fra : simon

Dato : 13-01-09 11:28

Carsten Pedersen skrev:
> Lige en forspørgelse Ang. Windows mail i Windows7.
>
> Hvordan sætter man windows mail op
>
> På forhånd tak for hjælpen
>
> Carsten

Henter Windows Live mail eller et andet mailprogram - f.eks.
Thunderbird.

mvh
simon
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 13-01-09 13:17

Hej............Skal det forstås på den måde at der ikke er et mail program
og man skal hente et mail program til Windows7.......................Carsten

Fra : simon

Dato : 13-01-09 13:21

Carsten Pedersen skrev:
> Hej............Skal det forstås på den måde at der ikke er et mail program
> og man skal hente et mail program til Windows7.......................Carsten
Ja, det er korrekt.
Der medfølger ikke noget mailprogram i Windows 7.
Jeg har lige installeret Win 7 i går og der var ingen
med. Tror nok det er diskuteret tidligere i en anden
tråd, hvorfor der ikke er noget mailprogram med.
/simon

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 13-01-09 14:37

> [...]

> med. Tror nok det er diskuteret tidligere i en anden
> tråd, hvorfor der ikke er noget mailprogram med.

Jeg synes ikke at have læst nogen egentlig begrundelse andet end at det for
mig ser ud som om de vil forsøge at reducere vores computere til noget der
minder om "tynde klienter".

Så den dag jeg jeg får en Windows 7-computer, går jeg nok over til
Thunderbird.