Ny kattebakke!
Fra : Lisa K

Dato : 27-07-01 11:02

Hej allesammen.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en ekstra stor kattebakke?

Problemet er at Salem rammer ved siden af når han "pøller" i bakken, det er
som om at han ikke kan være derinde og vi er ved at være trætte af at samle
op efter ham hver gang han har været på bakken.

Lisa.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-01 11:05

"Lisa K" <lisa@juice.dk> wrote in message
> Hej allesammen.

Hej Lisa

> Er der nogen der ved hvor man kan købe en ekstra stor kattebakke?

Hvor stor, skal en ekstra stor kattebakke være?

> [...]
samle
> op efter ham hver gang han har været på bakken.

Er en stor opvaskebalje ikke nok?

Du har ikke prøvet at høre nede, i den lokale dyrehandel?

Fra : Lisa K

Dato : 27-07-01 11:24

> Hvor stor, skal en ekstra stor kattebakke være?

Den skal være større end den vi har nu Ej, den vi har nu er en alm
overdækket kattebakke fra dyrehandlen og vores dyrehandel har ikke andre end
den slags.

Derfor tænkte jeg at jer der har mange katte måske også havde ekstra store
bakker, jeg skal lige tilføje at vi ikke er interesserede i at have mere end
en bakke, det må være nok når i kun har to katte.

Lisa

Fra : Stine

Dato : 27-07-01 10:46

Hvad med en kattebakke med "låg" - altså en af dem der nærmest er en hule
????
De kan købes i dyrehandlere og fås også med en lem ved indgangen.
Stine

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 27-07-01 12:23

> [...]
samle
> op efter ham hver gang han har været på bakken.

Hej

Hvad med en af de store klodskasser fra byggemarkedet. De fåes til omkring
20,- kr. pr. stk og er dybe. Jeg bruger to klodskasser 30*40*25 til tre
katte, og har ca. 13 cm. grus i. Men de graver ofte så voldsomt at der ryger
en del ud på gulvet (

Med venlig hilsen
Niels
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Mette B.

Dato : 27-07-01 15:56

Hejsa.

Jeg har købt en stor kattebakke med låg, i Metro, jeg kunne nemlig heller
ikke finde en kattebakke der var stor nok i en dyrehandel. Den koster ca 120
kr, men det forudsætter jo at du har et Metrokundekort eller kan låne et.

Hilsen Mette.

Lisa K <lisa@juice.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jrdrb$d2f$1@news.cybercity.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-07-01 16:21

Hej Lisa

Har du mulighed for at handle i Metro? For der har de en stor overdækket
kattebakke (noget større end de alm.) Der er vidst ikke lem i den, så der
undgår Salem da at klemme halen
Og så er den faktisk ikke dyrere end de alm. *S*
Skal snart selv ud og købe en til Neo og Dixie, da den alm. er lige lille
nok.

Hilsen
Joan

Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-07-01 16:28

Hej Lisa

Besøg en katteudstilling, her sælges kattebakker i alle størrelser og
udformninger. Den første udstilling er den 12. august i Tåstrup.

Alternativt kan du bruge et babybadekar, de er stoooore og så dybe at missen
ikke kan lægge klatter udenfor.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lisa K

Dato : 28-07-01 21:46

He he, er allerede kommet jer i forkøbet.

Jeg kiggede lige forbi min lokale dyrehandel, når jeg alligevel skulle ned
og handle, for at se om de havde udvidet deres sortiment.
Og minsanten så havde de fået nye bakker siden vi købte alt vores
katteudstyr til Salem i sin tid, så jeg fik en ny bakke til misserne med det
samme.

Men ellers tak for de gode forslag.

Lisa.