En kaptajn på skuden , er sund oplyst enev~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-09 11:23

Da min storebror blev folkeskolelærer og startede i Thisted fik de en ny
skoleinspektør,, der mens de ledende lærere var på månedlangt fravær
afskaffede morgensang og fadervor som daglig rutine.
Min bror mm fik afholdt afstemning
og det genindførtes. Forældre ejer skolen og bevidstgørelse bør efterlyses
men ikke påtrykkes.
Jeg går ind for stat-tro adskillelse og stat-moral adskillelse for skat skal
kun bruges til nødvendigheder og alle er rette moralister vedr eget liv, men
i fælles institutioner må man stemme og fx lade dommere være uniformeret
ens -
- og bøn i skole være frivillig, for at sende et signal om upartiskhed. Men
at DF vil sende signal ved ensartet bøn-sang rutine er måske et tiltrængt
signal og OK. Lad afgørelse ske decentralt,lad lokale ledere være "kaptajn
på skuden".

Hvis dommere vil møde i gummisko og T-shirt, så forarges EBs Bent Falbert og
jeg tror han har ret i at folkeflertalles forventninger skal lyttes til -
skik følge eller land fly.
Hvis fangevogtere har det godt med at lade toiletbesøg kræve ventetid så lad
dem selv diskutere sig frem til løsning af det bagatelproblem -og kræv at
der er plastikbæger eller marmeladeglas i celler og til demo i futtog.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-01-09 13:36

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ny skoleinspektør,, der mens de ledende lærere var på månedlangt
> fravær afskaffede morgensang og fadervor som daglig rutine.

Hvorfor skal børn absolut tvangs indoktrineres med
religion?

--
Pnic

http://freenetproject.org/
http://www.usenet.dk/
Den Store AbeGrise Katastrofe!
http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-01-09 14:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvorfor skal børn absolut tvangs indoktrineres med
> religion?

Er der nogen der beder eleverne bære tørklæde?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-09 21:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der beder eleverne bære tørklæde?

Under krigen bar danskere rød-hvis-blå huer som krigserklæring mod tyskerne
(RAF havde cirklerne som symbol)
Nu bærer muslimvoldsmæn og deres døtre KRIGSERKLÆRING MOD VÆRTSLANDET=slør.
Det skaber vold og bør forbydes på offentlige steder.
TRosfrihed gælder i hjemmet . Nej til Gaza-liv her

Jeg så helst skolen privatiseret så min overskrift rigtigt kunne realiseres,
at forældre er kaptajn på skuden som afgør evt religion i skolen.
Som det er nu er skolen en parkering af børn, baseret på vanetænkning.
Vort land er i krise pga intolerante indvandrere.
Lad os bruge skolen til at signalere at Danmark er et kristent land
Skik følge eller land fly.
Forbyd muslim-symboler der fører til Hamas-vold og afskaf kristne rutiner
efterhånden som det kræves lokalt af forældrene.
Lad os få ind i loven at os det kom først har forret, også når de fremmede
bliver i flertal.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-09 21:17

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvorfor skal børn absolut tvangs indoktrineres med
> religion?

Der må kompromisses mellem at Danmark Er Et Kristent Land
og at forældre ejer børnene