Israel blev ikke beskudt i Gaza
Fra : P.N.

Dato : 11-01-09 12:35

http://politiken.dk/udland/article627240.ece

Det israelske forsvarsministerium siger, at en granat ude af kurs var skyld
i det blodige angreb på en FN-skole i Gaza.

Kommentar: Så alle de her film vi er blevet bombarderet med hvor man kan se
Hamas stå inde i skolegaarden og affyre granater imod IDF det var..... Jeg
tror enhver nu kan se hvem der er fyldt til bristepunktet med løgn. Med
mindre Israel har lavet mere end én skolemassakre.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 11-01-09 12:42

On Sun, 11 Jan 2009 12:34:53 +0100, P.N. wrote:

> [...]
> tror enhver nu kan se hvem der er fyldt til bristepunktet med løgn. Med
> mindre Israel har lavet mere end én skolemassakre.

Var det ikke dig selv der poienterede at nævnte filmklip var fra 2007
(eller 2006) og altså IKKE fra det aktuelle bombenedslag ?

Fra : hanzen

Dato : 11-01-09 12:54

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror enhver nu kan se hvem der er fyldt til bristepunktet med løgn.
> Med mindre Israel har lavet mere end én skolemassakre.

Og? Det var et uheld i dette tilfælde.

Hvad med alle de andre gange hvor terroristerne skjuler sig blandt civile?

Husk lige at hver eneste Hamas raket affyret ind over Israel er en
overtrædelsen af Genevekonventionen.

Hvad mener du om det?

Er det i orden?

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : ASKF

Dato : 11-01-09 22:57

hanzen ytrede sig i <4969ddd6$0$90268$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

> [...]
>
>Hvad med alle de andre gange hvor terroristerne skjuler sig blandt civile?
>
>Husk lige at hver eneste Hamas raket affyret ind over Israel er en

At du skal få styr på juraen bag internationale aftaler inden du
blamerer dig mere.

>Er det i orden?

Selvfølgelig ikke, men hvordan skal de ellers føre deres frihedskamp?

Husk lige at da zionisterne invandrede blev de afvist af de jøder som
allerede boede i området, fordi zionisterne skabte konflikter med alle
andre befolkningsgrupper (incl. kristne og drusere).

Zionisterne gik endda så vidt at de myrdede en af de traditionelle
jøders ledere som samarbejdede med muslimerne om at bevare freden i
området.
<http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/impact/dehaanmurder.cfm>

Husk også på at de zionistiske ledere fik både England og USA til at
lukke grænsen for jøder der flygtede fra nazi-tyskland. De hjalp også
nazisterne med at udpege og registrere jøder, samt fik en aftale i stand
om at jøder som flyttede til Palestina fik udrejse tilladelse, mens alle
andre skulle aflevere alle deres værdigenstande for at få lov til at
forlade Tyskland.
For mere info om zionisterne og nasisterne:
<http://www.rense.com/general34/ZAND.HTM>
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : P.N.

Dato : 11-01-09 23:33

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forlade Tyskland.
> For mere info om zionisterne og nasisterne:

Ja det er rigtigt jeg så et indslag i dag fra en jødisk organisation der
hedder "uafhængige jøder" de rasede imod krigen i gaza ligesom alle andre,
tak til vore jødiske venner for at vise lidt anstændighed.

Fra : ASKF

Dato : 12-01-09 11:45

P.N. ytrede sig i <496a73c3$0$90272$14726298@news.sunsite.dk> med dette:

> [...]
>hedder "uafhængige jøder" de rasede imod krigen i gaza ligesom alle andre,
>tak til vore jødiske venner for at vise lidt anstændighed.

I et indslag på BBC News nævnte en medarbejder ved en israelsk/jødisk
hjælpeorganisation at fødselsraten for zionistiske vs. antizionistiske
jøder i Israel var 5:1. Desuden flyttede mange ikke zionistiske jøder
fra Israel mens de jøder der invandrede næsten alle var zionister.

Desuden antages der at der er flertal af ikke zionistiske jøder uden for
Israel, når det er andre kilder end zionistiske som fortæller om de
jødiske fællesskaber.

Det der er interessant er at læren for traditionelle jøder foreskriver
dem at være loyale mod deres værtsland, samt hjælpe til at forbedre
forholdene i landet for alle. Resonementet er at jo bedre andre har det,
jo bedre får jøderne det også.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-01-09 23:02

> Det der er interessant er at læren for traditionelle jøder foreskriver
> dem at være loyale mod deres værtsland, samt hjælpe til at forbedre
> forholdene i landet for alle.

Nej, det er ikke særligt interessant. Hvad der er rigtigt interessant er
derimod, at nogen jødehadere fuldt og fast tror på, at jøder fødes som hhv.
"zionistiske" eller "antizionistiske".

Du burde have verdens største endefuld, din forbandede antisemit.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 13-01-09 10:44

> [...]
> hhv. "zionistiske" eller "antizionistiske".
>
> Du burde have verdens største endefuld, din forbandede antisemit.

Jamen hvad er der slemt i det, svjv fødes der også jøder som bliver
venstreorienterede og andre fødes til at blive højreorienterede. Hvorfor
skulle det medfører et raserianfald hos? Bruun. Personlighedsforstyrrelse
måske eller bare hulemanden der går amok.

Fra : ASKF

Dato : 14-01-09 19:11

Jens Bruun ytrede sig i <Qc-dnVoIro9DIPbUnZ2dnUVZ8hednZ2d@giganews.com>
med dette:

> [...]
>derimod, at nogen jødehadere fuldt og fast tror på, at jøder fødes som hhv.

Hvor har jeg sagt at de fødes som "zionistiske" eller "antizionistiske"?
- Hvis jeg har skrevet det, er det selvfølgelig forkert og skal forstås
som "fødes af".

>Du burde have verdens største endefuld, din forbandede antisemit.

Hvor har jeg givet udtryk for at jeg er antisemit?

Jeg tvivler i øvrigt på at du ved hvad ordet dækker over og du kun
bruger det om jøder, selvom syriere, arabere, armenere med flere også er
semitter.

Fra : Petse

Dato : 11-01-09 15:38

Den Sun, 11 Jan 2009 12:53:58 +0100 skrev hanzen:

> [...]
> civile?
>
> Husk lige at hver eneste Hamas raket affyret ind over Israel er en

Og så blev P.N. tavs.
P.N. er forresten en forkortelse af noget medicin, som skizofrene tager.

Fra : Petse

Dato : 11-01-09 15:58

Den Sun, 11 Jan 2009 15:53:29 +0100 skrev P.N.:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er selv psykoterapeut og nej det er det ikke rigtigt.

Jeg kender da et par venstreorienterede skizofrene, og de tager noget de
kalder for PN. (Som de kalder "Pisse Nødvendigt")

Fra : Petse

Dato : 11-01-09 16:19

Den Sun, 11 Jan 2009 16:10:44 +0100 skrev P.N.:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Arne hvor er du?, det er vel ikke meningen at jeg skal holde skansen her
> helt alene imod en hel hær af verbale psykopater.

Så læs dette.
http://www.borderlineforeningen.dk/forum/viewtopic.php?t=2644

Fra : Petse

Dato : 11-01-09 18:47

Den Sun, 11 Jan 2009 17:00:42 +0100 skrev P.N.:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Da jeg arbejdede på et psykiatrisk plejehjem betød P.N. Pro nessecario
> dvs medicin efter behov. P.N. er ikke en medicin i sig selv

Ja. De tager det nemlig efter behov.