Skolebombning i Gaza
Fra : P.N.

Dato : 10-01-09 19:15

Her i gruppen har en del skribenter udtrykt forståelse for Israels massakrer
på FN skoler. Så sidder jeg og tænker på tænk hvis terrorister i foreks USA
brugte en skole til beskyde nogen. For eks brugte Præsident Kennedys morder
Lee Harvery Oswald et skolebogsdepot til at skyde Præsident Kennedy. Jamen
hvis man i USA skulle bruge samme metode, så skulle et stort bombefly sendes
på vingerne og skolen skulle jævnes med jorden. Enhver må da se kunne den
totale galskab.

Fra : DADK

Dato : 10-01-09 19:27

P.N. wrote:
> [...]
> samme metode, så skulle et stort bombefly sendes på vingerne og
> skolen skulle jævnes med jorden. Enhver må da se kunne den totale

* der er ikke tale om "flere skoler", men én FN-skole, IDF har bombet
* at Lee Harvey Oswald skulle have myrdet Kennedy er ret omstridt

Fra : P.N.

Dato : 10-01-09 19:36

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> * der er ikke tale om "flere skoler", men én FN-skole, IDF har bombet
> * at Lee Harvey Oswald skulle have myrdet Kennedy er ret omstridt

Jeg har hørt om mere end en skolemassakre i medierne. I dag så jeg i dansk
tv en dansk/palæstinænsisk pige fortælle at hun i 1984 oplevede en regulær
massakre, hun fortalte at der lå afsprængte ben og sprængte arme osv i en
pigeskole. Prøv selv at se TV-avis i aften.

Fra : DADK

Dato : 10-01-09 19:47

P.N. wrote:
> [...]
> en regulær massakre, hun fortalte at der lå afsprængte ben og
> sprængte arme osv i en pigeskole. Prøv selv at se TV-avis i aften.

Hear-say. Vi må forholde os til realiteterne. Hvad der skete i 1984, for 24
år siden, er i øvrigt aldeles irrelevant. Hvis det er vigtigt, kan vi jo
bare trække de palæstinensiske selvmordbombere i Tel-Aviv osv frem, rettet
imod busser, cafeer og andre offentlige steder - hvor civile israelere døde,
blev blændet for livet, fik sprængt deres arme af, osv, som følge af
palæstinensisk terror.

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 23:07

P.N. wrote:
> [...]
> en regulær massakre, hun fortalte at der lå afsprængte ben og
> sprængte arme osv i en pigeskole. Prøv selv at se TV-avis i aften.

Så du den i Beslan? Har du set de mange i Afghanistan?

Ved du at palæstinensere bombede uskyldige mennesker mange steder i Europa i
fx 1980erne,- burde vi have præmieret dem for det? Dvs det HAR vi gjort, da
mindst en er blevet dansk statsborger, og de andre lod vi slippe fri uden
straf.
Hvor skulle grænsen være, burde vi invitere dem til at bombe i København
igen? Eller?

Fra : Jesper

Dato : 10-01-09 20:18

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> * der er ikke tale om "flere skoler", men én FN-skole, IDF har bombet
> * at Lee Harvey Oswald skulle have myrdet Kennedy er ret omstridt

Det er indiskutabelt blandt alle andre end konspirationsparanorikere at
JFK blev myrdet af Lee Harvey Oswald

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-01-09 23:08

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> * at Lee Harvey Oswald skulle have myrdet Kennedy er ret omstridt

Nej. Det er alene omstridt i de kredse, hvor hatte af staniol er højeste
mode.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : hanzen

Dato : 10-01-09 19:31

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle et stort bombefly sendes på vingerne og skolen skulle jævnes med
> jorden. Enhver må da se kunne den totale galskab.

Total galskab er måske for meget sagt, men du er sgu ikke helt normal.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 10-01-09 19:34

On Sat, 10 Jan 2009 19:15:15 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>på vingerne og skolen skulle jævnes med jorden. Enhver må da se kunne den

enhver kan se at dit forsøg udi sammenligning er total galskab

nej prøv i stedet at forestille dig at finnerne i løbet af et år
sendte over 4000 raketter mod russiske byer

finnerne ville være blevet stoppet effektivt inden den første uge var
gået

men på grund af denne verdens tåber får israelerne ike lov til at
forsvare sig effektivt mod den slags terorisme

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N.

Dato : 10-01-09 19:40

> [...]
> men på grund af denne verdens tåber får israelerne ike lov til at
> forsvare sig effektivt mod den slags terorisme

Jamen der er såvidt jeg har hørt er der omkommet under 10 Israelere pga af
de her raketter, okay er så det er ok at bombe skoler og dræbe 800 voksne og
børn!!! og såre tusinder af mennesker, undskyld men er det ikke galskab.

Fra : @

Dato : 10-01-09 20:26

On Sat, 10 Jan 2009 19:40:09 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jamen

nej

aldeles ikKe noget jamen

nævn DU hellere et land som i årevis vil finde sig i at raketter
bliver sendt ind i landet i tusindvis uden at reagere endog meget
skarpere end Israel gør

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : kk

Dato : 10-01-09 19:37

> [...]
> skulle et stort bombefly sendes på vingerne og skolen skulle jævnes med
> jorden. Enhver må da se kunne den totale galskab.

Du har åbenbart ikke fattet en dyt af, hvad der foregår i mellemøsten!
mvh
kk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-01-09 20:08

"P.N." skrev i en meddelelse

> Her i gruppen har en del skribenter udtrykt forståelse for >Israels
> massakrer på FN skoler.

Det er vist nogle ganske få ! , jeg tror de fleste der støtter Israel
i denne gruppe støtter Israels ret til at eksisterer .

Den virkelige galskab ligger i at en Islamistisk bevægelse som Hamas får en
masse støtte penge fra flere sider bla Arabiske lande , her hjemme bliver
der også samlet ind blandt Palæstinenser og sendt store summer til Hamas.

Disse penge bliver så brugt til Militærer formål bla raketter som skydes ind
over Israel , alt imens den menige eller "civile" Palæstinenser er umådelig
fattig , derfor er der også så mange exil Palæstinenser i den vestelige
verden.

Man skal spørge sig selv , hvorfor er de omkring liggende lande
i mellemøsten ikke ret meget for at tage Palæstinsiske flygtninge , men vil
heller sende penge til dem ?.

Hvorfor kan den Arabiske verden ikke acceptere og anderkende Israel som stat
?.

Hvorfor er der ikke den kæmpe fattigdom i Israel som vi ser i
Gaza Libanon Syrien o.s.v .

Palæstinenserne kunne for længst have deres egen stat hjulpet af den veslige
verden , men hvem har sympati for et folk der i den grad er fanatiske
islamistiske og sender ganske unge mennesker i døden som selvsmordsbomber ,
tænk blot på Sorte Septembers aktion ved De Olympiske Lege i München i 1972
et fuldstændigt absurd og modbydeligt angreb , intet af det Israel gør eller
har gjort kommer op på siden af den slags angreb.

> [...]
> hvis man i USA skulle bruge samme metode, så skulle et >stort bombefly
> sendes på vingerne og skolen skulle jævnes med jorden. Enhver må >da se

Krig er noget rigtig rigtig grimt noget ! ingen tvivl om det .
Men hvor mange uskyldige menensker har den palæstinensiske sag ikke på
samvittigheden ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Petse

Dato : 10-01-09 20:54

> [...]
> veslige verden , men hvem har sympati for et folk der i den grad er
> fanatiske islamistiske og sender ganske unge mennesker i døden som

Det har bl.a. P.N. Det er ihvertfald det indtryk man får, når man læser
hans indlæg.

Fra : Kim2000

Dato : 10-01-09 22:30

> [...]
> skulle et stort bombefly sendes på vingerne og skolen skulle jævnes med
> jorden. Enhver må da se kunne den totale galskab.

Uanset hvor mange gange du skifter alias, så er dine udgydelser ikke kun
lige tåbelige, men også fortsat komplet idiotiske og uforenelig med
almindelig sund fornuft.