Venstrefløjens voldspsykopater og Kulturbe~
Fra : Mr-Larsen.

Dato : 10-01-09 18:23

<citat>
75 anholdt efter uro i København

Flere tilfælde af hærværk og uro fik politiet til at anholde 75
personer, heraf 22 mindreårige, i det indre København. Gruppen talte
blandt andre unge palæstinensere, der tidligere havde protesteret imod
en pro-israelsk demonstration på Rådhuspladsen.

Masseanholdelsen skete ved Gothersgade og Linnésgade, oplyser
Københavns Politis informationschef, Flemming Steen Munch. I

Bilruder blev knust
Indgrebet skete i et forsøg på at undgå yderligere uro. Gruppen ville
tilsyneladende slutte sig til en i øvrigt fredelig demonstration mod
sammenblandingen af den udøvende, lovgivende og dømmende magt, vurderer
politiet.

Tidligere på eftermiddagen rykkede politiet ud i stort antal for at
holde styr på cirka 100 mennesker, der på en højrøstet måde viste deres
utilfredshed med en demonstration arrangeret af Dansk Zionistforbund,
som havde samlet 3-400 personer.

Nogle drog derefter til Nørrebro, hvor der ved runddelen skete flere
tilfælde af hærværk. Bilruder blev knust, ligesom der blev kastet et
kanonslag ind i en McDonald's-restaurant, oplyser politiet.

Tilsyneladende blev en kvinde og hendes barn også tvunget ud af deres
bil. Desuden blev der kastet med æg mod busser ved Nørrebro Station.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/01/10/165720.htm?rss=true

Politiet burde have totalt frie hænder til at tøjre den slags affald.

--
Kim R Larsen skrev følgende:
"idioterne på højrefløjen her i dk.politik tror straks at jeg udtaler
mig på egne vegne hvilket jeg utrolig sjældent gør."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/ae4e78835ee0fdca?hl=da

Fra : Sten Schou

Dato : 10-01-09 19:00

"Mr-Larsen." <on@mix.nnix> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/01/10/165720.htm?rss=true
>
> Politiet burde have totalt frie hænder til at tøjre den slags affald.

Det er altid dejligt at se, når repræsentanter for fredens religion og deres
medløbere folder sig ud.

Hilsen Sten

Fra : Malene P

Dato : 10-01-09 20:32

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "Mr-Larsen." <on@mix.nnix> skrev i meddelelsen

> Det er altid dejligt at se, når repræsentanter for fredens religion og
deres
> medløbere folder sig ud.

http://ekstrabladet.dk/112/article1108177.ece

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 10-01-09 21:50

"Mr-Larsen." <on@mix.nnix> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/01/10/165720.htm?rss=true
>
> Politiet burde have totalt frie hænder til at tøjre den slags affald.

Og på billederne kan vi se hvem det er, og det er ikke danskere.....