Nyt fra gangsterne i EU
Fra : Lyrik

Dato : 10-01-09 12:21

En journalist Hans-Martin Tillack afslørede omfattende svindel i EU. De
reagerede med at få ham anholdt af belgisk politi og lægge retssag imod ham
for "bestikkelse af vidner!"

5 år efter har haqn vundet! Men han får ingen undskyldning!:
"For fem år siden afslørede Tillack omfattende EU-svindel. Derefter fik
Tillack ransaget sit hjem og kontor og beslaglagt dokumenter af belgisk
politi, der forsøgte at afsløre Tillacks anonyme kilder i EU-systemet. Det
skete efter et tip fra Olaf, altså Det Europæiske Kontor for Bekæmpelse af
Svig."

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/01/10/102812.htm

MvH

Jens

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-09 12:55

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skete efter et tip fra Olaf, altså Det Europæiske Kontor for Bekæmpelse af

Det er hele den DF mentalitet Danmark også er begyndt at lugte
af! råddenhed!

/Pnic

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-01-09 13:13

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Det er hele den DF mentalitet Danmark også er begyndt at lugte
> af! råddenhed!

Så EU er overtaget af DF? Nu må du gerne lukke og slukke, og tage tilbage
til dit trygge hjem!

Mvh
Martin

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-09 13:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Så EU er overtaget af DF?

har jeg skrevet det?

>Nu må du gerne lukke og slukke, og tage tilbage til dit trygge hjem!

Jeg er hjemme på nuværende tidspunkt!

/Pnic

Fra : Tony

Dato : 10-01-09 14:05

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> har jeg skrevet det?

> Jeg er hjemme på nuværende tidspunkt!

Forhåbentlig er det ''Sikringen''

Tony

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-09 14:48

>"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
>

> Forhåbentlig er det ''Sikringen''

Her kig lidt på aberne!
læg mærke til hvordan min sindsyge har gjort mig
istand til at hacke outlook med en hex editor
således at headerne ser lidt anderledes ud end normalt!
(vel at mærke uden nogen form for medicinering)

og sarkasme skal jo helst løbe nogle mennesker
ned af ansigtet før de forstår det er sarkasme!
så tag det med et gram sa....så spis en banan!

http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

/Pnic

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-01-09 15:09

> Her kig lidt på aberne!
> læg mærke til hvordan min sindsyge har gjort mig
> istand til at hacke outlook med en hex editor

Du er inkarnationen af ondskab.

Mvh
Martin

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-09 15:50

> Du er inkarnationen af ondskab.

ahh?

--
Pnic

http://freenetproject.org/

Den Store AbeGrise Katastrofe!
http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : Onde Peter

Dato : 10-01-09 16:26

--
> [...]

> og sarkasme skal jo helst løbe nogle mennesker
> ned af ansigtet før de forstår det er sarkasme!
> så tag det med et gram sa....så spis en banan!

her er der mere header sjov, og gøren gris med svin

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/0f606792b67d0161?hl=da&dmode=source

/Pnic