Koransk straf:Dime-dråber mod Hamas, korr~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-09 08:59

Koransk straf:Dime-dråber mod Hamas, korridorer gennem mure.
Nuværende krig lyves af TV2 at være "assymmetrisk" som om Israel-hær
bekæmpede en folkebevægelse.
Men Hamas er en hær, som primært dræber muslim-civile, sekundært dræber
jøder. Civile dræbes ved at de bruges som skjold, jøder dræbes ved at deres
hærchefer afprøver avanceret , uforudsigelig, ny teknik, så friendly fire
dødsfald er uundgåelige
Det er især Hamas, der er forsøgskaniner for de geniale våbenfornyelser,
hvormed USA vil blive gjort rigt, idet alle vil droppe forældede
kineservåben og købe DIME og andre fornyelser
Dime er projektiler af et nyt tungmetal - ligesom der i Golf1 afprøvedes
beriget uran.
Nu er det et ikke-radioaktivt grundstof tungsten, der er kernen i
destruktionen. Hvor man engang satsede på at "søm og skruer" slyngedes i
alle retninger, så vil den konventionelle destruktion smelte tungsten til
sub-mikroskopiske dråber som slyges væk fra sprængningen og kan flå
legemsdele af - og efterlade usynlige smertefulde svært-fjernelige størknede
metaldråber, som det vil tage dage at operere ud for enhver kirurg.
RødeKors er leverandør af mad og andet kontrabande i Gaza p.t. og har som
symbolsk bibeskæftigelse at operere sårede hamasere og lade, som om de også
vil hjælpe civile gazaer..
Disse pseudohumanitære har forarget rapporteret om de avancerede skader,
der opnås med det ny våben.
I årtier har USA været pioner mht at gøre gammeldags våben forældede og
tvinge alle til at købe amerikansk - både vedr landminer, overvågning, skyts
og nonlethal weapons.
Klæbenet og sviende salt-hagl har været blandt de omtalte våben af
sidstnævnte ikke-dræbenbde type, som man ikke vinder krige med.
Dime-teknikken muliggør et tigerspring mht at tilføje soldater og
demonstranter smerte af koranske dimensioner uden at dræbe.
Det meste af koranen er beskrivelser af de pinsler, som vantro skal udsættes
for efter dommedag og som helligkrigere skal give de vantro forsmag på her
på jorden.
I dag doceres Dime maximalt dræbende, fordi våbnets evne til at vinde krige
skal dokumenteres, så USA-handelunderskud kan blive overskud, snart. Der er
enorme profitter i våbensalg.
Men når erfaringerne fra Gaza er analyseret, vil Hanne Beck Hansen få
tilsendt kataloger over Dime- skyts, der kan få autonome til at vride sig i
smerte men aldrig dø af det.
Hvor en pistol kan lamme et kompagni.

Den anden ny teknik, som vil præge nuværende krig, er at israelerne vil
undgå booby traps ved sjældent at bevæge sig gennem døre og gyder.
De vil gå i fugleflugtslinie gennem mure og med sporingsudstyr straks finde
fjende-personal der gemmer sig i bygninger og under jorden.

USA's mest torturende militærleder, dvs Abraham Lincoln , da han var
indianer-folkemorder og endnu ikke præsident, oplærte sine folk i at finde
krigere, koner og børn der havde begravet sig en smule i
Missisipi-underskovens jord og bajonette dem før de var kommet på benene.
Den ny teknik er helt efter denne menneskerettigheds-pioners hoved.
Det er Nobelprisværdig statsminister-indsats, at Fogh har fået os med
Helmand, hvor vi snart vil lære alt om de ny smertefulde våben, så vi ikke
er alt for underlegne, når vi i kommende borgerkrige her skal møde muslimer,
der har indkøbt kineser-efterligninger af våbnene.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-01-09 12:38

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> også vil hjælpe civile gazaer..
> Disse pseudohumanitære har forarget rapporteret om de avancerede skader,

Det afgørende er sikkert om bomben har en høj muhamserdræb/$ kvotient.
Og mikroprojektiler kombineret med bedre lokalisering af effekten må tælle
på plussiden.
Forsøg med rotter påstås at vise carcinogen effekt. Det lyder usandsynligt
at wolfram skulle være en risiko for mennesker, men med muhammedanere med
selvvalgt ringe immunsystem kan der måske være uendelig lille risiko.
Alt dette er jo kun nonsens som godhedsindustrien smører deres kræftsyge
empati rundt i.
Men ellers er din research udmærket.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-09 13:58

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> selvvalgt ringe immunsystem kan der måske være uendelig lille risiko.
> Alt dette er jo kun nonsens som godhedsindustrien smører deres kræftsyge

Det er ikke særlig sportslligt at spille med en fodbold der gir kræft hvis
du har rørt den

Men i krig handler det om at vinde

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-01-09 14:33

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er ikke særlig sportslligt at spille med en fodbold der gir kræft hvis
> du har rørt den

Jamen spillet gælder jo her om ikke at røre bolden.

> Men i krig handler det om at vinde

Korrekt - og Vesten kan ave muhammedanere med a-våben, hvis ikke vi bliver
ædt op indefra.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-09 16:44

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen spillet gælder jo her om ikke at røre bolden.

> Korrekt - og Vesten kan ave muhammedanere med a-våben, hvis ikke vi bliver
> ædt op indefra.

Kan vi ikke med non lethal weapons undgå skyldfølelse og være som Gandhi og
ikke blive ædt op indefra af syndsbevidsthed?

Man kan gøre en løve vegetar og gøre en muhamedaner fredelig - med en tazer
og et arsenal af pebersprays?

Nå, det er ikke mit bord - jeg er helt tryg ved at jøderne gør det
rigtige.....

Bare danskerne lærer af krigen at vi skal ikke have muhamedanere her.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-09 02:46

> Det afgørende er sikkert om bomben har en høj muhamserdræb/$ kvotient.
> Og mikroprojektiler kombineret med bedre lokalisering af effekten må tælle
> på plussiden.

Nu er hele ideen med DIME at frembringe våben der giver MINDRE utilsigtede
skader på civile end traditionelle bomber.

En konventionel bombe er en metalbeholder med sprængstof i - når den
detonerer bruges
en masse af sprængstoffets energi på at flå metalskallen i stykker, som kan
dræbe flere hundrede
meter væk og en masse gas, som kan skubbe ting i stykker; men ikke er ret
god til at "slå" ting i stykker.

Skallen på en DIME bombe er kulfiber, som ikke danner nogen sprængstykker
overhovedet - til gengæld
har man blandet partikler af en metallegering i sprængstoffet, der så er
jævnt fordelt i gassen after detonationen,
hvilket gør gassen+partikler MEGET mere effektiv til at slå ting i stykker.
Da partiklerne er meget små
bremses de meget hurtigt af luftmodstanden - de slipper ca 4 meter væk i
stedet for de hundreder af meter
for konventionelle bombers sprængstykker.

At partiklerne kan flå arme og ben af folk kan jeg ikke se skulle være
særligt grusomt i forhold til effekten af
konventioenlle bomber, der jo som bekendt også kan flå arme og ben af folk -
og er man inden for de 4
meters effektiv rækkevide af DIME bombens partikler, vil en 500 punds bombe
(den mindste
standardbombe), nok også påføre evt. ofre ret skumle sår.

Mon ikke næremere krigens love, der kræver minimering af skader på civile,
FORDRER brugen af
våben, som DIME bomber, hvis man har dem ?

Carl Alex Friis Nielsen,
Elsk mig ! Tag mig som jeg tror jeg er.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-01-09 10:22

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er hele ideen med DIME at frembringe våben der giver MINDRE utilsigtede
> skader på civile end traditionelle bomber.

Var "bedre lokalisering af effekten" for vanskelig en formulering?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-09 10:42

> Var "bedre lokalisering af effekten" for vanskelig en formulering?

Men er der hold i min ønsketænkning om bedre nonlethal weapons via Dime ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-09 11:27

> Men er der hold i min ønsketænkning om bedre nonlethal weapons via Dime ?

Nej - absolut ikke.

DIME sprængstoffer er betydeligt mere effektive TÆT på detonationen end
konventionelle
sprængstoffer, så inden for deres MINDRE fareområde er de lige så farlige
som konventionelle
er inden for deres fareområde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-01-09 11:43

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men er der hold i min ønsketænkning om bedre nonlethal weapons via Dime ?

Tænker du på endnu mindre DIME-klyngebomber med mikrokapsler med sovemedicin
til bz- og 2.g-bøller?
Eller hvad med en byge af "pinocchiokugler" der slynges ud over
ballademagerne, hvor krudtrøgen er en beroligende gas?

Der er sikkert mange muligheder for påfund i dette nye uopdyrkede markede,
som er skabt af tidens trang til nye former for sentimentalitet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-09 13:12

> [...]
>
> Der er sikkert mange muligheder for påfund i dette nye uopdyrkede markede,
> som er skabt af tidens trang til nye former for sentimentalitet.

Sovemiddel og anden kemi virker forskeligt på forskellige invidider

Smerten ved mekanisk læsion er også noget man opbygger tolerans overfor

Egentlig tror jeg mest på tazer - den er let at justere

Men hvis de findelte wolfraram-støv er som salt-thagl og justerres ttil
passende smerte og udskilles på et par uger, så er det måske vejen frem

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-01-09 14:16

> [...]
>
> Men hvis de findelte wolfraram-støv er som salt-thagl og justerres ttil
> passende smerte og udskilles på et par uger, så er det måske vejen frem

Du er glad for taser, men glemmer vist at det er et våben der ikke er så
velegnet til kontrol af opløb (der er tråde og en operatør for hver taser).
Men på længere sigt, når der er sat overvågningskameraer op, vil det være
velegnet til fjernkontrol af enkelttilfælde, som endnu ikke er blevet
udstyret med elektronisk fodlænke.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-09 04:07

> [...]
> det være velegnet til fjernkontrol af enkelttilfælde, som endnu ikke er
> blevet udstyret med elektronisk fodlænke.

Der MÅ eksisstee fjernvåben ala klæbenet eller salt-hagl eller
tåregas-splatkugler

Tazer er let at justere men ikke udbredt så jeg savner viden om alternativer

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-09 11:36

> Var "bedre lokalisering af effekten" for vanskelig en formulering?

"lokalisering" tolket som præcision i hvor bomben lander.

Endvidere er partiklerne jo ikke noget der er kombineret med det mindre
fareområde; men årsagen
til det.