Når jeg hører et sort flag smælde.
Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-09 15:55

Når jeg hører et sort flag smælde.
Om at "bare politiet har nok af peber og gas" til
autonom-demo-hamaswanabe-psykopaterne så tænker jeg
"godt jeg ikke er så sadistisk i mine - ellers identiske - ønsker.
Jeg er en ynkelig farisæer, der kan lide at tænke "Godt jeg ikke er så
sadistisk at jeg glæder mig ved smerter hos min politiske modpart"
Næ, hør hvor from jeg er - "jeg tænker gid vi kunne spare os til et samfund
med udfordringer" til BZ&hamas voldsmænd, så de ikke er fristet til at
angribe politi og israelere.
Hvis de kunne tjene penge på at arrangere optræden med herreløse hunde, der
sloges med hinanden og udkonkurere et privatriseret Zoo, og den slags
Hvis FCK-fans kunne tæve løs på Brøndby fans efter kampen på grønsværen,
uden støvler men med brutalt "North to Alaska" slagsmåls-stil og TV så ville
tjene endnu flere penge på at bringe sådan spontanslagsmål end på selve
fodboldskampen.
Og fængselsfanger bør udlejes til højestbydende, helt som SS gjorde til
Krupp
Og hvis nogen vil have slikket røv af en fange efter han har renset Bellevue
badestrand for affald, så lad staten få indtægter på den måde.
Især synes jeg der er inspiration i mine urin-ideer - der er hobbyer nok til
alle.