Kulturberigelse!
Fra : Lyrik

Dato : 09-01-09 12:21

I formiddags kørte jeg min kone til et møde. Da vi skulle dreje ud af
området siger konen:"Se! der er postbudet! Måske har han noget til os? Henne
ved papirkontainerne stod en flot dansk neger-postmand i rød dansk
postuniform. Det sorte ansigt passede perfekt i den røde uniform.

Nu så jeg hvad det sorte postbud havde gang i! Han stod og sorterede posten.
Alle? reklamerne røg lige ned i papircontaineren!
Man kan sige han samarbejder jo med borgerinteresser som ikke er
interesserede i reklamer. Samtidig reducerer han arbejdsbyrden, så det
ligefrem bliver mere fornøjeligt at være postbud!?

Så kan man kalde det kulturberigelse med teft for genbrug?

MvH
Jens

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 09-01-09 13:31

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligefrem bliver mere fornøjeligt at være postbud!?
>
> Så kan man kalde det kulturberigelse med teft for genbrug?

Var det ikke en ide om du organisere en blokade af reklame trykkerierne det
er der meget mere fornuft i.

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 09-01-09 19:11

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> [...]
>Henne ved papirkontainerne stod en flot dansk neger-postmand i rød dansk
>postuniform. Det sorte ansigt passede perfekt i den røde uniform.

Hvis nu at dette er en nyindrejst neger fra Afrika, så han vej jo godt,
at reklamerne ender på lossepladsen:

http://www.newlife-africa.com/Default.asp?mode=vis&id=235

Så han er da bare venlig, og vil hjælpe folkedanskeren af med
den byrde, at fjerne affaldet.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 09-01-09 19:24

> [...]
> ligefrem bliver mere fornøjeligt at være postbud!?
>
> Så kan man kalde det kulturberigelse med teft for genbrug?

Er du sikker på at et "Dansk postbud" ikke kunne finde på noget sådant ?

Fra : Malene P

Dato : 09-01-09 21:26

> [...]
> ligefrem bliver mere fornøjeligt at være postbud!?
>
> Så kan man kalde det kulturberigelse med teft for genbrug?

Det gør danske uddelere sgu da også

Malene P