Frygt for voldsomme gadekampe i København ~
Fra : MrLarsen.

Dato : 09-01-09 09:48

<citat>
Aktivister forbereder sig på vold ved pro-palæstinensisk demonstration
i København lørdag eftermiddag.
</citat>

http://www.bt.dk/article/20090109/nyheder/90109017/

Når de nu er så vilde med at slås, så send lortet til Gaza.

Hvor er vi heldige - Tænk på alt det kulturberigelse vi får disse dage.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-01-09 11:22

"MrLarsen." <no@nix.nonix> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Når de nu er så vilde med at slås, så send lortet til Gaza.
>
> Hvor er vi heldige - Tænk på alt det kulturberigelse vi får disse dage.

Lad os håbe at politiet tackler rødfascisternes støvletramp i fødslen.

Mvh
Martin

Fra : MrLarsen.

Dato : 09-01-09 14:51

Martin Larsen formulerede fredag:

> Lad os håbe at politiet tackler rødfascisternes støvletramp i fødslen.

Bare de har peber og gas nok og husker at bruge det i rigelige mængder.

--
Christian R Larsen skrev:
"Jeg synes ikke, det er muligt at misforstå det, men jeg mangler så i
modsætning til dig også viljen til at forstå, had der står."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/0084301d3033d4e3?hl=da