Haha
Fra : DADK

Dato : 08-01-09 20:30

Jeg hører P1 netop nu. Den danske krone skulle være sårbar? Det er jo helt
surrealistisk. Det er én af de stærkeste valutaer i hele verden, målt på
effektivitet - målt på stabilitet og troværdighed. 1 dansk krone, er ganske
enkelt en dansk krone værd.

Den eneste grund til at jeg overhovedet gider fremdrage dette som emne, er
vores ven CRL. Han sagde jo først at hele rentespændet ift euroen var
forkert, og dernæst at livet ikke vil blive forandret -. Men det er jo
forkert, som alle ved. Så sagde vores ven CRL at alle mennesker betalte

Fra : mr

Dato : 08-01-09 21:20

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> surrealistisk. Det er én af de stærkeste valutaer i hele verden, målt på
> effektivitet - målt på stabilitet og troværdighed. 1 dansk krone, er

1 DKR = 1 DKR. Ih hvor skarpt! Jeg er sikker på at din velgennemtænkte teori
er rigtig. Oi hvor flot!
Jeg kan ikke lige huske den danske krones effektivitet, gider du lige
opsummere?

> [...]
> forkert, og dernæst at livet ikke vil blive forandret -. Men det er jo
> forkert, som alle ved. Så sagde vores ven CRL at alle mennesker betalte
kniber det med at høre radio og skrive samtidig?

Fra : mr

Dato : 09-01-09 10:36

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opsummere?

> kniber det med at høre radio og skrive samtidig?
ligegyldigheder i.fh.t. min kommentar.
Forklar lige hvad du mener med at 1 kr = 1 kr ?
Jeg vil gerne vide hvad du mener med kronens effektivitet? Eller bare find
tallet derfor.