Ny bølge af massakrer på vej??
Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 12:01

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1106958.ece

Større gruppe udlændinge, deriblandt danskere, er ved at blive evakueret fra
Gazastriben. Jae nu skal slagterne til afslutte blodbadet, så kan man komme
ud er det sikkert en god ide. Apropos de her Hamas folk der gemmer sig bag
børn hvorfor dokumentere Israel ikke deres uhyrlige påstande, alle moderne
soldater her jo kamera på hjelmen eller på deres køretøj.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-09 12:09

P.N. wrote:
> [...]
> her Hamas folk der gemmer sig bag børn hvorfor dokumentere Israel
> ikke deres uhyrlige påstande, alle moderne soldater her jo kamera på

Det er jo dokumenteret mange gange, - her er en Hamas'er som selv indrømmer
det:

http://www.youtube.com/watch?v=RTu-AUE9ycs

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 12:48

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er jo dokumenteret mange gange, - her er en Hamas'er som selv
> indrømmer det:

Sludder det filmen viser er klassisk Arabisk retorik, hans ord kan drejes og
vendes efter behov. Desuden er påstanden om at Palæstinænserne gemmer sig
bag børn ment som en ydmygelse af Israels fjender dvs at de er kujoner der
gemmer sig bag skørter.

Men igen Knud konkrete fysiske beviser er nok svære at finde. Lad mig så
bemærke at tv2 korrspondent og reporter
Steffen Jensen som bekendt er af jødisk oprindelse og selv om han uden
tvivl forsøger at gøre sig så objektiv så muligt så skinner hans egne
sympatier klart igennem, sympatier som IMHO ligger på Israels side og
jøderne er voldsomt overespræsenteret i medierne derfor er dækningen ikke
upartisk i min optik. Et eksempel på dette er Israels udelukkelse af
journalister der ikke får adgang til Gaza. Derfor har vi kun journalister
ala Steffen Jensen og IDF´s egne youtubefilm der skaber et falsk billede af
det blodbad der nétop nu udspiller sig i Gaza.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 13:15

"P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Derfor har vi kun journalister ala Steffen Jensen og IDF´s egne
> youtubefilm der skaber et falsk billede af det blodbad der nétop nu
> udspiller sig i Gaza.

De kan bare stoppe Kassam-raketterne.

Foreløbig er det under en promille af dette hjernevaskede helligkriger
terror-folk der er blevet martyrer. - Men et spild af biomasse er det - det
har du da ret i.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 13:15

P.N. <pn@tdc.dk> wrote:

> Lad mig så bemærke at tv2 korrspondent og reporter Steffen Jensen som
> bekendt er af jødisk oprindelse

Ja, 'Jensen', et typisk jødisk navn som ingen etnisk dansker ville kunne
gå rundt med!

> [...]
> Israels side og jøderne er voldsomt overespræsenteret i medierne derfor er

Ole Sippel og Jens Nauntofte har vist altid i større eller mindre grad
haft hjertet placeret på den arabiske side, førstnævnte måske mere end
sidstnævnte, der måske også synes bedre om sekulære Fatah end
islamistiske Hamas.

> Et eksempel på dette er Israels udelukkelse af journalister der ikke får
> adgang til Gaza.

Ingen journalister får adgang til Gaza, også, og ikke mindst, fordi det
ville være for farligt for deres egen sikkerhed.

> Derfor har vi kun journalister ala Steffen Jensen og IDF´s egne
> youtubefilm der skaber et falsk billede af det blodbad der nétop nu
> udspiller sig i Gaza.

Vi får vist masser af propaganda fra Gaza, bl.a. med den norske læge
Mads Gilbert, der er berygtet for at have støttet al Qaedas angreb på
New York og Washington 11. september 2001.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 13:20

> [...]
> Mads Gilbert, der er berygtet for at have støttet al Qaedas angreb på
> New York og Washington 11. september 2001.

http://politiken.dk/udland/article625243.ece

»Misforstå mig ikke. Jeg hader araberne, men denne her krig kan vi ikke
vinde. Vi har allerede tabt den. Vi har tabt den i medierne«.

Som man kan se af ovenstående citat så ser Israel stik modsat på sagen, de
føler at de har tabt krigen moralsk og deres forsøg på at vinde "hearts and
minds" i vesten er totalt mislykkedes pga af de blodige massakre på
uskyldige civile.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 13:50

> [...]
> føler at de har tabt krigen moralsk og deres forsøg på at vinde "hearts
> and minds" i vesten er totalt mislykkedes pga af de blodige massakre på
Det er helt forkert.
Der er flere og flere der forstår at vestlige nazi-/kommunister har gjort
fælles sag med jihadisterne. - Og de forstår bedre og bedre at kommunisterne
også er landsforrædere og terrorister.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 14:31

P.N. <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
> føler at de har tabt krigen moralsk og deres forsøg på at vinde "hearts and
> minds" i vesten er totalt mislykkedes pga af de blodige massakre på

Jeg ser i ovenstående udsagn, som jeg ikke har efterkontrolleret, en
sikkert forkert 'erkendelse' af at Israel skulle have tabt
propagandakrigen.

Du forveksler Goebbels med moral.

Og du er PN, den »gamle« Poul Nielsen, ikke den seminarieuddannede
historielærer?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 14:53

> Jeg ser i ovenstående udsagn, som jeg ikke har efterkontrolleret, en
> sikkert forkert 'erkendelse' af at Israel skulle have tabt
> propagandakrigen.
>
> Du forveksler Goebbels med moral.

Undskyld men hvem er det lige der forveksler propaganda med god moral her
Per. Jeg citerede blot en artikel i Politiken, Ikke fædrelandet eller noget
andet højreorienteret organ. Kan man nu heller ikke citere politiken uden at
blive sat i bås med Hitler.

> Og du er PN, den »gamle« Poul Nielsen, ikke den seminarieuddannede
> historielærer?
> --
> Per Erik Rønne

Hvad betyder det?, vil du også ha mit cpr nummer, det må vel være
holdningerne der tæller og ikke hvem man er eller hvor man kommer fra.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 15:23

P.N. <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]

> Hvad betyder det?, vil du også ha mit cpr nummer, det må vel være
> holdningerne der tæller og ikke hvem man er eller hvor man kommer fra.

Man bliver altid taget mere seriøs, hvis man 'kæmper med åbent visir'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 16:18

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Man bliver altid taget mere seriøs, hvis man 'kæmper med åbent visir'.

Kender du ikke Hydra?

Mvh
Martin

Fra : Jens G

Dato : 08-01-09 16:27

On Thu, 8 Jan 2009 14:30:58 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Og du er PN, den »gamle« Poul Nielsen, ikke den seminarieuddannede
>historielærer?

P.N. <pn*tdc.dk> skriver fra samme IP adresse som også har været brugt
af følgende:
Poul Nielsen <pn*mail.dk>
Poul Nielsen <nis*tdc.dk>
Poul Nielsen <Nielsen*privat.dk>
Poul Nielsen <Ni*privat.dk>
Per jensen <pj*mail.dk>
Peter Madsen <peterm*privat.dk>
Klaus Jørgensen <satelite*software.dk>
Klaus Jørgensen <pip160*hotmail.com>
Klaus Jørgensen <pip160*hotmail.com>

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 16:36

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> P.N. <pn*tdc.dk> skriver fra samme IP adresse som også har været brugt
> af følgende:

Og forbindelsen til spørgsmålet om hvorvidt at jeg er seminarieuddannet
lærer eller ikke det er?

Fra : Jens G

Dato : 08-01-09 17:18

On Thu, 8 Jan 2009 16:35:49 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>Og forbindelsen til spørgsmålet om hvorvidt at jeg er seminarieuddannet
>lærer eller ikke det er?

Der er en forbindelse til om du er den "gamle" Poul Nielsen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-01-09 20:39

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Og forbindelsen til spørgsmålet om hvorvidt at jeg er
> seminarieuddannet lærer eller ikke det er?

Der er ingen forbindelse til det, men spørgsmålet er alligevel
lidt relevant. Den "gamle" P.N. udgav sig for at være
psykoterapeut og truede fx mig med at møde op på min bopæl med
sine "klienter" for at demonstrere mod den "onde, onde
Wilstrup", og få mig fyret fra mit job for usømmelig omgang
med skoleelever etc. Derudover var der ingen tvivl om at han
hadede mig af et godt hjerte.
Du har på det seneste nærmest rost mig for mine indlæg. Det
gør mig noget mystificeret, men han havde på et tidspunkt
(altså den gamle P.N.) et kvalmende indlæg om at han nu havde
forbedret sig og at han ikke længere ville begå personangreb,
hvorefter han startede endnu en svada af personangreb.
Jeg blokerede ham og hørte så ikke mere til ham, men da det er
velkendt at man på forskellig facon kan omgås filteret og da
jeg ikke er skrap til dette med ip-adresser, så er det nok
forståeligt at jeg kikker med nogen skepsis til en person der
skriver under samme navn og oven i købet kort efter at jeg
har spurgt om det og skrevet P.N. at du skriver det samme.

Jeg kan godt se at dine indlæg er meget mere beherskede, at de
faktisk er sympatiske og velovervejede og vidende - noget som
den gamle P.N.s indlæg ikke var - men man kan jo aldrig vide
sig helt sikker, så derfor er det vel fint hvis du kan
afkræfte min bekymring.

Per Rønne skriver at du er historielærer, hvor han så ved det
fra, men hvad du beskæftiger dig med er naturligvis din
private sag. Det kunne dog være rart at få at vide om du
skulle være den "gamle" Poul Nielsen aka P.N. der har
undergået en mirakuløs forvandling eller om du er en helt
anden. Men det er naturligvis din egen sag, som sagt.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 21:43

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Per Rønne skriver at du er historielærer, hvor han så ved det fra

Det ved jeg heller ikke; det er nemlig kun noget han selv har oplyst. Så
det afhænger fuldt ud af hans egen troværdighed.

Men det virker mistænksomt på mig at han lige pludselig skifter fra
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 22:35

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fx mig med at møde op på min bopæl med sine "klienter" for at demonstrere

Du har lavet gas med mig mange gange, hvorfor tager du noget sådant
alvorligt, jeg har mange gange sagt at jeg ikke ønsker dig noget ondt fordi
jeg er et civiliseret menneske så hvorfor gå og bære nag.

og få mig fyret fra mit job for usømmelig omgang
> med skoleelever etc. Derudover var der ingen tvivl om at han hadede mig af
> et godt hjerte.

Ja og du hader mig uanset hvilken politisk overbevisning jeg måtte have.

> [...]
> kvalmende indlæg om at han nu havde forbedret sig og at han ikke længere
> ville begå personangreb, hvorefter han startede endnu en svada af

Ja og da jeg gav dig undskyldning i 2004 var takken den at du startede med
at beskylde mig for at være bøsse.

> [...]
> skepsis til en person der skriver under samme navn og oven i købet kort
> efter at jeg har spurgt om det og skrevet P.N. at du skriver det samme.

Jamen put du mig ned i killfiteret igen, jeg skriver ikke for at tækkes Arne
Wilstrup.

> [...]
> ikke var - men man kan jo aldrig vide sig helt sikker, så derfor er det
> vel fint hvis du kan afkræfte min bekymring.

Jamen Tak for det.

> [...]
> Nielsen aka P.N. der har undergået en mirakuløs forvandling eller om du er
> en helt anden. Men det er naturligvis din egen sag, som sagt.
Jamen mit navn løber jeg ikke fra jeg er P.N.
Ha det nu Arne.
MVH P.N.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-01-09 00:19

> [...]
>>

> Jamen Tak for det.
>

> Rønne skriver at du er historielærer, hvor han så ved det
> Jamen mit navn løber jeg ikke fra jeg er P.N.

Tja, en ulv i fåreklæder forbliver dog en ulv. Synd at du nu
må krybe til bekendelse så vi ikke kunne nyde din
øjeblikkelige forvandling til et bedre menneske, men sådan er
der jo så meget.

Du lyver altså om at du er historielærer - fint at du i det
mindste vedkender dig dit navn.

Hvad du ellers lyver om er da interessant, men livet er for
kort til den slags "interessante" ting. Derfor "Plonk!"

Fra : P.N.

Dato : 09-01-09 21:24

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> "P.N." <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

Ja det er mit private anliggende og som ikke rager dig på nogen måde.

> Tja, en ulv i fåreklæder forbliver dog en ulv. Synd at du nu må krybe til
> bekendelse så vi ikke kunne nyde din øjeblikkelige forvandling til et
> bedre menneske, men sådan er der jo så meget.

Jeg har imodsætning til dig ikke nogen skjult dagorden, jeg har i 2004
afsværget højreradikalismen og tror man mig ikke så behøver man ikke at
kontakte undertegnede.

> Du lyver altså om at du er historielærer - fint at du i det mindste
> vedkender dig dit navn.

Jeg forstår at du pludselig er blevet meget ja rigtigt meget interesseret i
hvad jeg lever af og du tror ikke at jeg kan regne årsagen ud? du vil gerne
ta hævn og kontakte min evt arbejdsgiver for at fyre en masse løgne af om at
jeg er højreradikal. Fy for pokker Arne du er sgu en værre psykopat end jeg
regnede med.

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 16:48

> Ingen journalister får adgang til Gaza, også, og ikke mindst, fordi det
> ville være for farligt for deres egen sikkerhed.

Aha Så du indrømmer slet skjult altså at IDF gåt efter civile.

Fra : @

Dato : 08-01-09 18:30

On Thu, 8 Jan 2009 16:47:38 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

>Aha Så du indrømmer slet skjult altså at IDF gåt efter civile.

hvis jøderne slap en journalist ind og denne blev dræbt

hvem tror så ville får skylden for det?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 19:02

> On Thu, 8 Jan 2009 16:47:38 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote

> hvis jøderne slap en journalist ind og denne blev dræbt
>
> hvem tror så ville får skylden for det?

Israel de andre behøver de ikke at frygte, hvorfor skulle araberne skyde på
journalister.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 21:43

P.N. <pn@tdc.dk> wrote:

> Aha Så du indrømmer slet skjult altså at IDF gåt efter civile.

? Det er da journalisternes sikkerhed det drejer sig om. De kunne jo
blive ramt af Hamas-kugler.

I øvrigt kan jo også israelske soldater blive ramt af »friendly fire«,
så også det kunne ske for journalisterne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-09 15:21

P.N. wrote:
> [...]
> Palæstinænserne gemmer sig bag børn ment som en ydmygelse af Israels
> fjender dvs at de er kujoner der gemmer sig bag skørter.

Så arabere kan sige hvad fanden de vil det er bare "retorik", mens
vesterlændinge vil ryge for en domstol.

> [...]
> vi kun journalister ala Steffen Jensen og IDF´s egne youtubefilm der
> skaber et falsk billede af det blodbad der nétop nu udspiller sig i

Falsk billede? Er det ikke slemt nok som det er? Og Israel taber jo altid
mediekampen, for de formodes at være Goliat, mens de 1,6 milliarder muslimer
er David, eller noget i den stil ville muslimerne gerne have det til.

Det er en tragedie hvordan man end vender og drejer det, - med fjolser i
spidsen på begge sider. De rabiate vinder hver gang, det er derfor man ikke
skal invitere sådanne indenfor i varmen.

Fra : P.N.

Dato : 08-01-09 16:27

> Så arabere kan sige hvad fanden de vil det er bare "retorik",

Se nu kommer den der video fra Israel og hvemsomhelst kan stille sig op, men
betyder det så han repræsenterer Palæstinænserne eller måske kommer
lønningsposen et andet sted fra. Umiddelbart før sin død betroede Yassir
Arafat sig til lederen af den russisk-Palæstinænsiske venskabsforening og
for såvidt Yassir angik så var konkurrenterne i Islamisk Jihad og Hamas rene
opfindelser der kom fra Mossad og sagde han at undersøgte man hvor pengene
kom fra så kom de uden tvivl fra Israel.

mens
> vesterlændinge vil ryge for en domstol.

Ja hvis de foreks hævder at der ikke døde nogen i KZ lejrene, det er jo
synspunkter der er så typiske for denne gruppes højre fanatikere, men vi
mangler også lovgivning når det gælder krænkelse af Muslimer dagligt
sammenlignes med nazister!!.

> [...]
> mediekampen, for de formodes at være Goliat, mens de 1,6 milliarder
> muslimer er David, eller noget i den stil ville muslimerne gerne have det

Ja det er klart er man så evnesvag eller blodtørstig at man rask slagter
kvinder og børn i hundredevis, så kan man jo ikke forvente at vinde
mediekrigen.

> Det er en tragedie hvordan man end vender og drejer det, - med fjolser i
> spidsen på begge sider. De rabiate vinder hver gang, det er derfor man
> ikke skal invitere sådanne indenfor i varmen.

Nu er det gudskelov uhyre sjældent at sådanne individer kommer hertil. Det
store flertal af danske Muslimske medborgere er ganske høflige og venlige
mennesker og jeg har mødt en del.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-01-09 17:23

"P.N." <pn@tdc.dk> wrote in message
> dagligt sammenlignes med nazister!!.

Sker det, er det et af de største justistmord i nyere historie, det er
jo fakta på fod med at jorden er rund, du her vil dømme folk for.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 17:47

N_B_DK wrote:
> "P.N." <pn@tdc.dk> wrote in message
>

> Sker det, er det et af de største justistmord i nyere historie, det er
> jo fakta på fod med at jorden er rund, du her vil dømme folk for.

Det er da også et "justitsmord" at sammenligne ALLE muslimer med nazister,
men det bør da høre ind under den almindelige ytringsfrihed at pege på de
paraleller som rent faktisk findes

* at nogle muslimer giver jøder skylden for alt ondt i hele verden, eg
"zionisme" osv

* at nogle muslimer har som erklæret mål at islamisere hele verden, inkl
påtvinge andre ovenstående synspunkt

Det kan da dårligt være andet end sammenlignelsesværdigt med nazisme. Altså
krænker man ikke muslimer, hvis man påpeger dette.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-01-09 18:22

"DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message
> Det er da også et "justitsmord" at sammenligne ALLE muslimer med
> nazister,

Nej det er ikke, nu ved jeg godt du har sat justistmord i "" men det er
da hamrende forkert at bruge ordet på den måde.

> men det bør da høre ind under den almindelige ytringsfrihed
> at pege på de paraleller som rent faktisk findes

Det er flere ligheder, end forskelle.

> * at nogle muslimer giver jøder skylden for alt ondt i hele verden, eg
> "zionisme" osv

Nogle ? Min kollega er muslim, men både drikker alkohol og spiser
svinekød, og tro mig han har INTET tilovers for jøder.

> Det kan da dårligt være andet end sammenlignelsesværdigt med nazisme.
> Altså krænker man ikke muslimer, hvis man påpeger dette.

Det kan ALDRIG være en krænkelse at sige sandheden.

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 18:31

N_B_DK wrote:

(...)
> Nogle ? Min kollega er muslim, men både drikker alkohol og spiser
> svinekød, og tro mig han har INTET tilovers for jøder.

Men det gør ham ikke til nazist! Der er dog forskel, vil jeg mene. Der
findes over 1 mia jøder, fra Indonesien til Iran - de er mere forskellige
end kristne.

> Det kan ALDRIG være en krænkelse at sige sandheden.

Totalt enig. Den "ideologi" der hersker i visse kredse på Vestbredden eller
blandt Hamas, kan da sammenlignes med nazisme. Jøder er skyld i al ondt, og
man vil underlægge sig verden.

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 17:13

Knud Larsen wrote:

> Det er en tragedie hvordan man end vender og drejer det, - med
> fjolser i spidsen på begge sider. De rabiate vinder hver gang, det er
> derfor man ikke skal invitere sådanne indenfor i varmen.

Amen.

Fra : @

Dato : 08-01-09 17:23

On Thu, 8 Jan 2009 12:01:27 +0100, "P.N." <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>børn hvorfor dokumentere Israel ikke deres uhyrlige påstande, alle moderne
>soldater her jo kamera på hjelmen eller på deres køretøj.

er gjort i masser af tilfælde

at jødehaderne ikke VIL kende virkeligheden har intet med et at gøre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 08-01-09 20:34

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1106958.ece
>
> Større gruppe udlændinge, deriblandt danskere, er ved at blive evakueret
> fra Gazastriben. Jae nu skal slagterne til afslutte blodbadet,

Sikke noget pjat!

Eet ud af mange andre steder som Caracas, Venzuela; Rio de Janeiro,
Brazillien; Mexico City, Port-au-Prince, Haiti e.t.c. overgår Israel+Hamas
på en måned og de har ikke engang nogen tunge våben indblandet.

Forresten - jeg har også en hel del mere sympati for folkene i Favelaen end
af Palæstinenserne som ikke mister een eneste mulighed for at holde med de
forkerte.