Gaza=kz Hamas=kzkommandanten
Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-09 02:54

En kardinal har sammenlignet lollandsområdet med en kz-lejrr
Men kz-fanger blomstrede op af hårdt arbejde, i visse tilfælde

AFgørende er at Hamas har fuld kontrol over udvikligen

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 11:23

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> En kardinal har sammenlignet lollandsområdet med en kz-lejrr
> Men kz-fanger blomstrede op af hårdt arbejde, i visse tilfælde
>
> AFgørende er at Hamas har fuld kontrol over udvikligen

Hamas er iransk terror-marionet ligesom Hizbullah i sydlibanon.

Den muhammedanske erobringsstrategi er at have "uregerlige" terrorgrupper
til at arbejde som proxier, der måske gør det muligt for
præstehovedkvarteret at undgå øjeblikkelig atom-gengældelse.

Og så der jo desuden hele tiden Malthus-demografien som understøttes af
godhedsindustriens hensynsløse selvmordsbestræbelser.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-09 13:33

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og så der jo desuden hele tiden Malthus-demografien som understøttes af
> godhedsindustriens hensynsløse selvmordsbestræbelser.

Forklar om Malthus - selv jeg der ved en masse om ham, forstår ikke hvad du
mener, så
F O R K L AR
- men bør altdig undervurdre folks intelligens men aldrig overvurderre deres
forkundskaber

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 13:59

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Forklar om Malthus - selv jeg der ved en masse om ham, forstår ikke hvad
> du mener, så
> F O R K L AR

Kan du ikke selv forklare og iøvrigt afholde dig fra petitesseangreb?
Den malthusianske udvikling er om befolknings- og økologiske katastrofer,
som følge af destabiliserede økosystemer (læs godhedsindustriens
muhamseropfodring både her og hisset).

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-09 14:23

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke selv forklare og iøvrigt afholde dig fra petitesseangreb?

Du kan da med rette være smigret over at jeg kun har petitesser om form at
angribe dine gode indlæg for

> Den malthusianske udvikling er om befolknings- og økologiske katastrofer,
> som følge af destabiliserede økosystemer (læs godhedsindustriens
> muhamseropfodring både her og hisset).

Malthus mener, at ulandes folketal vil stige eksponentielt men madproduktion
kun lineært, og mange anser det for modbevist fordi "grøn revolution" har
betydet at madproduktion er steget hurtigere end lineært,

Mallthus er i de kredse jeg kender til især kendt som modig kritiker af
medldenhed og godhedsindustrei omkring år 1810 , som altid holdt de fattige
tilbage i udviklkling og denne skotske præst havde sans for at vi VIL VÆRE
GODE så vi lukker øjnene for at al hjælp virker skadeliigt
Vi går op i hensigter og ikke resuultater, kritiserer han og var forud for
sin tid og er en af mine helte, men jeg har kun læst om og ikke af ham, og
hvis han forudså hungersnød pga eksponentiel vækst i folketal så har han et
brist.

Nu bruger du Malthus som betegnelse for noget økologi-katastrofe noget så
jeg pludselig SLET IKKE FORSTÅR HVAD DU MENER
så jeg ville ønske at du ville gavne antigodhedssagen ved at skrive
forståeligt
Gerne ring og jeg uddyber 35861000 - det er jo ikke dk.politik.ontopic og
almdent interessant, måske.

"Lad os antage at vore godgørende handlinger alt i alt ikke er virkelig
GAVNLIGE FOR DE FATTIGE alligevel ville vi aldrig godtage nogen
bestræbelser, der gik ud på at fjerne en impuls, hvis rette opfyldelse så
omtvisteligt har en tendens til at rense og opløfte menneskesindet."Thomas
Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1763-1847

"Uden en eneste undtagelse har fattigdom og elendighed altid øget i takt
med mængden af kritikløs velgørenhed" Thomas Malthus 1793 i "An Essay on the
principle of Population" 1766-1843

"Vi har ødslet umådelige summer på de fattige, hvilket vi har enhver grund
til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES ELENDIGHED." Thomas
Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 15:37

> [...]
>
> Nu bruger du Malthus som betegnelse for noget økologi-katastrofe noget så
> jeg pludselig SLET IKKE FORSTÅR HVAD DU MENER

There you go again :-/
Økologi er her forstået som social økologi. (Uden at jeg hermed er talsmand
for specifikke udlægninger af dette begreb). Men det er da slående at vi
finder selvdestruktive "økosystemer" mange steder i Muhammedanien. I Ægypten
er nildeltaets frugtbarhed aftagende fordi det bliver kvalt i l*rt, som en
skarvkoloni.

> [...]
> til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES ELENDIGHED." Thomas
> Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843

Jeg bruger mest Malthus som adjektiv om populationsdynamik ude af kontrol.

Mvh
Martin