Klædelig "Korridor-gestus" fra Israelsk si~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-01-09 05:16

....men hvordan skal der kunne føres oprigtig kontrol med nødhjælpen, så den
SPECIFIKT når den "ikke-krigsførende" del af Ghazas befolkning?

Stort set ALT, man nok så ellers oprigtigt "velment" sender i dèn retning,
går jo desværre ret direkte i de aktivt krigsførendes koranpsykopaters
lommer på bekostning af den ellers nok så internationalt højtlovsungne, men
i derværende intern praksis andenrangerende "lidende civilbefolkning"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-09 12:47

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lommer på bekostning af den ellers nok så internationalt højtlovsungne,
> men i derværende intern praksis andenrangerende "lidende
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den lidende civilbefolkning står som majoritet bag Hamas. De har valgt dem
til magten. De er enige med dem om at "Israel skal ødelægges"

De piber ikke over deres skæbne. De står samlet bag Hamas. Og de går i døden
med glæde! De vil udslette Israel eller dø. Skal vi sige:"De har ikke tænkt
sig godt om?"

De er samlet i Gaza langvejs fra. De har sagt:"Vi vil lige så gerne dø her!"
Gaza er ikke "deres land!" Gaza er det sted de har samlet sig, afventende
det uundgåelige!

De har nået det stade som GT kalder:"Devoted for destruction!"
Lemmingestadiet! Der er ikke plads til dem i verden. En dødskult der vil
dræbe naboen og ikke vil tage belæring! En dødskult der vil dø, de har en
stor chance for at ende med at få deres ønske opfyldt!

Hvem dræber dem? Sekterisk islam dræber dem! Deres teologi dræber dem! Kun
et alternativ kunne frelse dem

"Derfor gå ud og gør alle folkeslagene til mine diciple, idet i døber dem og
lærer dem at overholde alt det jeg har befalet Jer!"
og
"Hans bud er ikke byrdefulde!" Budet er kærlighed, til ikke alene Gud men
også til naboen.

Ud fra argumentet:
"Hvis du ikke kan elske naboen som du har set, hvordan kan du så elske Gud
som du ikke har set?"

Det er uladesiggørligt! Kærlighed begynder hos næsten/naboen/de nærmeste!

MvH
Jens