Ca 5 mio jomfruer søges
Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-09 22:51

Det statslige iranske nyhedsbureau har meddelt at 70000 selvmords-jihadister
har meldt sig frivilligt til operationer mod Israel - Tager Nielsen med ???

Mvh
Martin

Fra : Jens G

Dato : 07-01-09 16:32

On Tue, 6 Jan 2009 22:51:02 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det statslige iranske nyhedsbureau har meddelt at 70000 selvmords-jihadister
>har meldt sig frivilligt til operationer mod Israel - Tager Nielsen med ???

Er det mon dem den iranske stat der har meldt dem frivilligt?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-09 17:31

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Er det mon dem den iranske stat der har meldt dem frivilligt?

Jeg er bange for at du nemt finder den slags fritgående galninge overalt i
Muhammedanien.

Mvh
Martin

Fra : Jens G

Dato : 07-01-09 17:44

On Wed, 7 Jan 2009 17:30:30 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg er bange for at du nemt finder den slags fritgående galninge overalt i
>Muhammedanien.

70.000 er mange.
Jeg tror langt den største del mister modet når det bliver alvor.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 07-01-09 19:49

Jens G wrote:

> 70.000 er mange.
> Jeg tror langt den største del mister modet når det bliver alvor.

Hvem fanden vil have en jomfru ?

Ole Mogensen

Fra : Jensen

Dato : 08-01-09 08:57

On Wed, 07 Jan 2009 19:49:02 +0100, Ole Mogensen <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Hvem fanden vil have en jomfru ?

Nej, og der er jo ingen, der siger, at jomfruer ikke kan være af hankøn.

--
2-ben sad på 3-ben og gnavede på 1-ben.
Så kom 4-ben og tog 1-ben fra 2-ben