Regulært folkemord - med vestens blåstempl~
Fra :    ab©

Dato : 06-01-09 22:32

Efter gennem årtier - ja, endda før 1962 - at den vestlige verden har været
vidne til, hvordan Israel opfører sig overfor sin omverden, må det da snart
gå op for selv de mest enøjede, at det ikke kan blive ved ?

I enhver konflikt - om der er i Irland eller andre steder i verden / eller i
en skolegård i Vestjylland - er det da den stærkeste man må appellere til
for at få de stridende parter i en konflikt til at bilægge stridighederne.
Sådan er det også i denne sammenhæng.

Ak når vi ser fejemaskiner kunne udbedre skaderne efter angreb med
"nytårs-raketterne" ved vi vel alle, at der er tale om slet skjulte
overreaktioner - ja, faktisk helt i den ånd som Sharon allerede udviste i
1962.

Når vi så yderligere ser udelukkelse af pressen ... ja, så kan ingen længere
være i tvivl. Tænk sig at behandle medmennesker, der er blevet frarøvet
deres eget land, på denne måde

ab©

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-01-09 22:40

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Når vi så yderligere ser udelukkelse af pressen ... ja, så kan ingen
> længere være i tvivl. Tænk sig at behandle medmennesker, der er
> blevet frarøvet deres eget land, på denne måde

Ja, tænk engang. Disse "mennesker", som ifølge dig er blevet "frarøvet deres
eget land", kan ikke holde sig fra at smide Kassam-raketter i hovedet på
civile. De kan heller ikke holde sig fra at springe sig selv i luften, når
de, iført bombebælter, begiver sig ind i folkemængder, hvor deres
selvmordsaktioner skader flest muligt.

Nu får de så en lille bitte smule payback. Desværre alt, alt for lidt.

Måtte de for evigt blive udryddet, så fredselskende mennesker overalt i
verden kunne leve uden frygt for at få alt ødelagt af disse svinedyr.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 22:45

> [...]

> Måtte de for evigt blive udryddet, så fredselskende mennesker overalt i
> verden kunne leve uden frygt for at få alt ødelagt af disse svinedyr.

Der kan jo efterhånden ikke være nogen tvivl om at denne stakkels person i
sin vanvittige brutalitet viser at han er fuldstændigt ravende gal.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-01-09 22:47

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Der kan jo efterhånden ikke være nogen tvivl om at denne stakkels
> person i sin vanvittige brutalitet viser at han er fuldstændigt
> ravende gal.

Luk nu arret, "Poul Nielsen", "Peter", "PN", "Mohammad Islam", "Ole Larsen",
"Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul
smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan",
"Jakob Andersen", "Peter Nielsen", "Hermann von Krauftsmeier", "Bent",
"Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radi o og tv", "berg", "Huge
Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg", "Marianne Larsen", "Marianne
Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The
Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Johnny
Andersen",
"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus
Jørgensen" osv.

Smed du mig ikke i dit filer i går?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 06-01-09 22:52

> [...]
> været vidne til, hvordan Israel opfører sig overfor sin omverden, må det
> da snart gå op for selv de mest enøjede, at det ikke kan blive ved ?

Hvor har du været det sidste år hvor Gaza tosserne har lavet angreb på
Israel....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-01-09 23:01

" ab©" skrev i en meddelelse

> Efter gennem årtier - ja, endda før 1962 - at den vestlige >verden har
> været vidne til, hvordan Israel opfører sig overfor sin omverden, må >det
> da snart gå op for selv de mest enøjede, at det ikke kan blive ved ?

Og hvordan ville du selv lige opføre dig hvis du var kringsat af fjender ,
Terror kan ikke standses med ånd !.
Israel er et land omringet af fanatiske religiøse der ikke ønsker Israel
skal forsætte som stat .
Og nej det kan ikke blive ved, før eller siden må man vælge side den
psykopatiske Islamistiske terror eller friheden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra :    ab©

Dato : 07-01-09 04:00

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4963d4b9$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Og hvordan ville du selv lige opføre dig ....

Jeg ville nok ikke føre mig frem med bl.a. chikane af den arabiske
befolkning med opsætning af hobetal af vejspærringer, hvor folk dagligt må
vente flere timer på vej til og fra skole og arbejde, mens den israelske del
af befolkningen (og turisterne - forstå det hvem der kan, at der er nogen
der rejser derned) de samme steder frit kan færdes. Denne hersker-mentalitet
hvor unge knøse efter forgodtbefindende herser rundt med andre, fordi man
har en maskinpistol i hænderne, leder jo ens tanker hen på fascistiske
styrer og er ikke en civiliseret stat værdig.

Og ingen kan forstå, hvordan de indædte protester opstår - LOL

ab©

Fra : John

Dato : 07-01-09 04:39

> [...]

> befolkning med opsætning af hobetal af vejspærringer, hvor folk dagligt må
> vente flere timer på vej til og fra skole og arbejde

Du glemte vist helt spørgsmålet:

John

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-01-09 04:54

ab© wrote:
> [...]
> styrer og er ikke en civiliseret stat værdig.
> Og ingen kan forstå, hvordan de indædte protester opstår - LOL

Sjovt du LIGE NETOP nævner "grænsepostfrustrationen"!

Jeg har lige idag stået i en DSB-kiosk, hvor en ca. 50-årig indvandrerherre
(Familieoverhovedet?) kommer anstigende med sin - ifølge fotoet -
tørklædeklædte datters månedskort, som skal fornyes - og ifølge ham vel at
mærke MED rabat hidrørende Statens Uddannelsesstøtte:

Imidlertid kan han altså bare ikke fremvise andet end mere eller mindre
relativt uvedkommende SU-brevkorrespondence fra den nu forgangne sommer
2008, mens jeg nødvendigvis som ansat ved statsbanerne SKAL se et bestemt
blåt SU-rabatbretteigelses kort, der bemidler en sådan "fed" rabat:

Ham: "Jamen de sidste tre gange kunne jeg godt forny med rabat..."

Mig: "Javel, men jeg er altså blevet pålagt fra MIN chef at jeg SKAL se et
sådant kort, før jeg kan give den dertilhørende rabat!"

(Jeg måtte servilt pædagogisk finde og udprinte et billedeksempel fra
Internettet, som jeg så forklarede ham at hans datter angiveligt skulle få
tilsendt regelmæssigt med posten...)

Jeg mistede til sidst tålmodigheden og stak ham - TRODS manglende RETMÆSSIG
dokumentation! - alligevel et SU-udstedt månedskort til datteren OG den
pædagogisk udskrevne printerudskrift om påkrævet "blåt SU-kort"....

....og gik sjovt nok - en erfaring rigere - bagefter ind til min kollega og
sagde lige nøjagtig disse ord:

"NU forstår jeg måske, hvorfor der altid er så helvedes meget ballade
omkring israelske check-points!"

No shit: Hvis araberne ligeledes dernede dukker op UDEN tilbørlig
dokumentation og dertil kommer med syge tidsspildende
tyndskidssøforklaringer i eet væk, og det "altså lissom" bare ikke hjælper
på selve den helt grundliggende dokumentationsproblematik, så ville jeg
edderfuseme også blive temmeligt nervetyndslidt som "kontrollerende
myndighed" i det lange løb og derudover udvikle kronisk mistro for slet ikke
at sige VOLDSOM antipati imod bemeldte "klientel": Helt ærligt, hvor svært
kan det være at tjekke hjemmefra at papirerne rent faktisk ER i orden, FØR
man møder op?

Hvilken dansker ville f.eks. nogensinde møde op i en lufthavn UDEN billet OG
pas?

Er det mon en ondsindet kombination af analfabetisme og kultur-betinget
manglende evne til simpel, rationel konsekvenstankegang dernedefra, der her
spiller ind?

Skal vi VIRKELIG helt ned at rode på "Ingen retmæssig rejsedokumentation:
Ingen vidererejse. Du forstå?"-planet, hvis DÉT da overhovedet - trods
ellers MANGE pædagogiske forsøg - skulle kunne virke?

(Hvis nu jeg i værste fald stejlt havde nægtet manden en SU-berettiget
forlængelse af datterens kort, skulle han velsagtens helt sikkert NOK have
skreget op om "racistisk motiveret chikane"...altimens det overvejende
disciplinerede flertal af danskindfødte kunder - foruden fåtallet af
fjolleforvirrede teenagere - sjovt nok konsekvent SAGTENS selv kan finde ud
af at medbringe retmæssig rabat-dokumentation...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-01-09 09:49

meddelelse news:4964274d$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> orden, FØR man møder op?
>
> Hvilken dansker ville f.eks. nogensinde møde op i en lufthavn UDEN billet

Du kan jo nok ikke lige sammenligne en DSB kiosk og så en grænsepost i Gaza,
ta dig nu sammnen mand.

Fra : @

Dato : 07-01-09 07:35

On Wed, 7 Jan 2009 04:00:17 +0100, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

> [...]
>meddelelse news:4963d4b9$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>Jeg ville nok ikke føre mig frem med bl.a. chikane af den arabiske

du tænker IKKE særlig langt

hvad kom først hønen eller ægget?

du kan slet ikke forestille dig at der er en meget god grund til
kontrollen med araberne?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-01-09 09:47

> du kan slet ikke forestille dig at der er en meget god grund til
> kontrollen med araberne?

Jamen hvad skulle det være??

Fra : @

Dato : 07-01-09 09:56