Her er de palestinensiske "terrorister"
Fra : Jesper

Dato : 05-01-09 23:00

Israel har dræbt to "terrorister"

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1105567.ece

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on
family planning is a dollar wasted!
htp://theextract.blogspot.com/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 23:04

> Israel har dræbt to "terrorister"
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1105567.ece

Så du pas nu på, der sidder mange små DFere derude der får udløsning når de
ser to døde arabere.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-01-09 23:19

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> Så du pas nu på, der sidder mange små DFere derude der får udløsning
> når de ser to døde arabere.

Ikke som dig der får orgasme af døde jøder.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : John

Dato : 05-01-09 23:37

> Israel har dræbt to "terrorister"
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1105567.ece

Det ved du vel ikke noget om?

Måske har pali'erne selv dræbt dem:

"The terrorists have, however, wounded at least six Palestinian Arabs,
including four children, with rockets that landed short of their targets in
southern Israel and instead hit Gaza villages ... Palestinian terror groups
regularly use their own civilian population as a shield":

http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=17843

John

Fra : Jesper

Dato : 05-01-09 23:46

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
> southern Israel and instead hit Gaza villages ... Palestinian terror groups
> regularly use their own civilian population as a shield":

Ifølge fotografen fra AP blev de to børn dræbt af en granat affyret fra
en israelsk kampvogn.

Fra : Elliot

Dato : 06-01-09 00:00

> [...]
> --
> Jesper
> A dollar in aid to the third world not spend on

Pallywood ...

Fra : @

Dato : 06-01-09 00:02

On Mon, 5 Jan 2009 23:46:08 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ifølge fotografen fra AP blev de to børn dræbt af en granat affyret fra
>en israelsk kampvogn.

og ifølge alle journalister bliver der KUN sendt det ud fra de
muhamedanske områder som muhamedanerne vil tillade bliver sendt ud

at der stadigvæk er folk som hopper i med begge ben når der
offentliggøres arabisk palliwood er da helt utroligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 06-01-09 00:43

> Ifølge fotografen fra AP blev de to børn dræbt af en granat affyret fra
> en israelsk kampvogn.

Hvor?

Ham AP-gutten må ha' en magisk telelinse, for Ifølge TV2 Nyhederne kunne
Steffen Jensen og Ulla Therkelsen ikke komme ind i Gaza, da Israel nægter
pressefolk adgang.

John

Fra : Jesper

Dato : 06-01-09 01:12

> [...]
> Steffen Jensen og Ulla Therkelsen ikke komme ind i Gaza, da Israel nægter

Hvad med de pressefolk som allerede var i Gaza?

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-01-09 19:05

> Ifølge fotografen fra AP blev de to børn dræbt af en granat affyret
> fra en israelsk kampvogn.

Cool. Mere af dén slags, tak.

Two down - 1.399.998 to go!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 20:09

> Cool. Mere af dén slags, tak.
>
> Two down - 1.399.998 to go!
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Jamen her har vi et prima eksempel på den klassiske psykopat, Jens lider jo
af en personligshedsforstyrrelse der gør at han ikke er i stand til sætte
sig ind i andre menneskers følelser samt den kendsgerning at der findes
mennesker end ham selv. Det uhyggelige er bare at dk.politik efterhånden
vrimler med vanskabninger som Jens.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 06-01-09 21:36

On Tue, 6 Jan 2009 19:04:32 +0100, Jens Bruun wrote:

> Cool. Mere af dén slags, tak.
>
> Two down - 1.399.998 to go!

Jeg sidder og overvejer om det er dig eller Poul Nielsen, som skriver de
sygeste indlæg for tiden.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 22:08

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder og overvejer om det er dig eller Poul Nielsen, som skriver de
> sygeste indlæg for tiden.

Jaeh men det må jo være et stort problem for jer at der findes nogen der
siger
jer imod og udstiller jeres mildest talt syge og barbariske menneskesyn
der går ud på at drab på Muslimer er 100 % acceptabelt uanset
omstændighederne.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 06-01-09 22:28

On Tue, 6 Jan 2009 22:08:24 +0100, Poul Nielsen wrote:

> [...]
> jer imod og udstiller jeres mildest talt syge og barbariske menneskesyn
> der går ud på at drab på Muslimer er 100 % acceptabelt uanset

Endnu et sygt indlæg, garneret med løgne, fra din side.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 22:30

> Endnu et sygt indlæg, garneret med løgne, fra din side.

Det er efterhånden ikke svært at gennemskue dine provokationer.
Dont feed the Trolls!! I spilder tiden.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 06-01-09 22:39

On Tue, 6 Jan 2009 22:30:28 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Det er efterhånden ikke svært at gennemskue dine provokationer.
> Dont feed the Trolls!!

Ok, så holder jeg op med det.

PLONK

Fra : Kim2000

Dato : 05-01-09 23:45

> Israel har dræbt to "terrorister"
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1105567.ece

Du ved udemærket godt at de sygelige tosser placerere deres børn sammen med
militære anlæg for at få gode billeder til de nyttige idioter som dig.

Og iøvrigt er det så enkelt at om 20 år ville de stikke en europæer ned
eller springe bombe et sted i vesten.

Fra : Jesper

Dato : 05-01-09 23:50

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> militære anlæg for at få gode billeder til de nyttige idioter som dig.
>
> Og iøvrigt er det så enkelt at om 20 år ville de stikke en europæer ned

Ja...palestinenserne lægger også deres huse og civilbefolkning i Gaza By
i vejen for den israelske hær, de er kun bygget med henblik på at stoppe
israelske tanks, befolkningen kan jo også bare rende et andet sted hen,
når israelerne omringer Gaza By og trænger ind i den med kampvogne. Og
hvorfor skal palestinsiske børn da også altid stå i vejen når den
israelske hær affyrer sine kampvognskanoner eller kaster sine flybomber
i tætbefolkede områder?

Fra : John

Dato : 06-01-09 01:03

> Ja...palestinenserne lægger også deres huse og civilbefolkning i Gaza By
> i vejen for den israelske hær

<snip en masse pædagogisk børnehavesludder>

Jesper, hvor gammel er du? 12? 14?

I Libanon havde Hezbollah sit hovedkvarter i et hospital (!). I Iraq havde
Saddam opstillet en luftværnskanon i en skolegård.

Mandskabet i Israelske jets og helikoptere har avanceret udstyr, og kan fra
luften, dag eller nat, SE hvorfra Hamas affyrer raketter. Eftersom Hamas jo
har en uvane med at opstille og affyre deres fyrværkeri blandt civile, og
eftersom muhammedanere har en enorm børneflok, er det jo nærmest umuligt for
IDF at undgå, at børn bliver dræbt.

Til gengæld giver det jo så nogle flotte billeder, som Hamas glad deler ud,
til opbyggelig glæde for muhammedanernes 'nyttige idioter'. De samme børn
kan fint genbruges som ofre på mange forskellige billeder.

Muhammedanerne er dygtige til PR, og ganske uden skrupler.

John

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 12:26

> Muhammedanerne er dygtige til PR, og ganske uden skrupler.
>
> John
Ja det kan man jo også sige om dig "John".

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 00:05

Den Mon, 05 Jan 2009 23:50:10 +0100 skrev Jesper:

> [...]
> hvorfor skal palestinsiske børn da også altid stå i vejen når den
> israelske hær affyrer sine kampvognskanoner eller kaster sine flybomber

Hvad med de terrorangreb, der har været rundt om i verden. F.eks.
terrorangrebene i London. Mon ikke der var engelske børn med
undergrundsbanen ? Eller terrorangrebene i Madrid, osv.

Fra : Jesper

Dato : 06-01-09 00:13

Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Hvad med de terrorangreb, der har været rundt om i verden. F.eks.
> terrorangrebene i London. Mon ikke der var engelske børn med
> undergrundsbanen ? Eller terrorangrebene i Madrid, osv.

Hvilke af ovennævnte blev udført af Hamas eller palestinensere?

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 00:06

Den Tue, 06 Jan 2009 00:01:53 +0100 skrev @:

> [...]
>

> at der stadigvæk er folk som hopper i med begge ben når der
> offentliggøres arabisk palliwood er da helt utroligt

Sandheden høre man ikke, når der er krig.

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 00:19

Den Tue, 06 Jan 2009 00:12:33 +0100 skrev Jesper:

article1105567.ece

> Hvilke af ovennævnte blev udført af Hamas eller palestinensere?

Ingen, men de blev udført af nogle muslimske fanatiker.

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 04:31

Den Tue, 06 Jan 2009 00:44:30 +0100 skrev John:

> Sandt nok, men det er stadig tilladt at tænke selv...

Naturligvis.

Fra : Frank

Dato : 06-01-09 10:12

> Israel har dræbt to "terrorister"
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1105567.ece

Hvad skød kampvognen efter - børnene?

mvh
Frank

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 12:27

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvad skød kampvognen efter - børnene?
>
> mvh
> Frank

Jae smovserne skyder åbenbart ikke bedre end at de at lige har skudt 4 af
deres egne, hvad der ikke lykkedes for Hamas har idioterne selv klaret til
ug+.

Fra : Frank

Dato : 06-01-09 15:03

Hej

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Jae smovserne skyder åbenbart ikke bedre end at de at lige har skudt 4 af
> deres egne, hvad der ikke lykkedes for Hamas har idioterne selv klaret til
> ug+.

Hvem i alverden er "smovserne"?
Er det en slags smølfer?

Og blue-on-blue eller friendly fire ect ect er vist forekommet i enhver
konflikt og viser vel bedre end alt andet at fejl sker i krig.

I WW2 sænkede et tysk bombefly f.eks. en tysk destroyer og tvang en anden
ind i et minefelt hvor den ramte en mine og sank.

Mvh
Frank