MS Windows
briani 27239
Adresselinien forsvundet (Win XP)
Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-01-09 22:47

Nåja, når jeg nu er i gang, så kan jeg jo lige så godt tage det andet
problem med

På et eller andet tidspunkt er min adresselinie forsvundet, og jeg kan ikke
finde den når jeg højreklikker. Der er masser af andre værktøjslinier at
vælge, men ingen adresselinie :-/

Nogen der kan hjælpe?

--
Mvh Mads

---

Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-09 22:59

Mads Pedersen skrev:

> På et eller andet tidspunkt er min adresselinie forsvundet, og jeg kan ikke
> finde den når jeg højreklikker. Der er masser af andre værktøjslinier at
> vælge, men ingen adresselinie :-/

Snakker du om almindelige mapper i Windows, Internet
Explorer eller noget helt tredje? Og hvor prøver du at lede
efter adresselinjen (i et menupunkt eller et andet sted)?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Holst

Dato : 11-01-09 23:11

Mads Pedersen wrote:

> [...]
> finde den når jeg højreklikker. Der er masser af andre værktøjslinier at

Det lyder som et browserproblem. Prøv at stil dit spørgsmål i en
browsergruppe. Den hedder vist news:dk.edb.internet.software.browser

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-01-09 23:15

"Mads Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdettehotmail.com> skrev :

>På et eller andet tidspunkt er min adresselinie forsvundet, og jeg kan ikke
>finde den når jeg højreklikker. Der er masser af andre værktøjslinier at
>vælge, men ingen adresselinie :-/

Hvis du mener, den der var mulighed for at have i proceslinjen og
du har opdateret med sp3, så er det årsagen til, at den er
forsvundet.

MS har ment, at den er unødvendig og derfor skulle fjernes.
--
Kerim

Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-01-09 23:21

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsvundet.
>
> MS har ment, at den er unødvendig og derfor skulle fjernes.

Det er den jeg tænker på. Nå, men det er da fair nok, at de har gjort
tydeligt opmærksom på, at de har fjernet den... (ironi slut).
Uanset hvad, så tak for svaret.

Mvh Mads

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-09 09:25