TILLYKKE
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-01-09 09:12

Hej

Som nogen måske ved, så er der bryllup i gruppen i dag.

Så et stort TILLYKKE til Sabina H.!

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Stig Johansen

Dato : 10-01-09 11:25

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Som nogen måske ved, så er der bryllup i gruppen i dag.
> Så et stort TILLYKKE til Sabina H.!

Undskyld min uvidenhed, men hvad består bryluppet i ?

(og: aka din signatur, så er jeg 'nedkommet' i Aabybro - ikke så langt fra
Biersted :)

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-01-09 11:50

In news:utz87tw9p.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> Hej
>
> Som nogen måske ved, så er der bryllup i gruppen i dag.
>
> Så et stort TILLYKKE til Sabina H.!
>
> Mvh Trine

Også herfra et STORT tillykke til Sabina (og selvfølgelig også hendes mand).

Håber at hele kagebagningen forløb "smertefrit" og at gæsterne kunne lide
dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Michael Brock

Dato : 10-01-09 14:04

Også tillykke fra Køge

Følgende er skrevet af Trine Kornum Christiansen:

Fra : Mariann

Dato : 10-01-09 14:23

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Også et stort stort tillykke med dagen til jer begge herfra det smukke
Skanderborg!

Potedask fra

Mariann

www.OpAfSofaen.dk - dit online fitness-center

Fra : Sabina H.

Dato : 10-01-09 22:22

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Som nogen måske ved, så er der bryllup i gruppen i dag.
>
> Så et stort TILLYKKE til Sabina H.!

Hej alle...

tusind tak for tankerne og hilsnerne i dag - det varmer altid ;)
vi har haft en fantastisk dejlig dag, som faldt ud helt som vi havde håbet,
så det kan simpelthen ikke være bedre....

--
Knus,
Sabina

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 10-01-09 23:22

> Som nogen måske ved, så er der bryllup i gruppen i dag.
>
> Så et stort TILLYKKE til Sabina H.!

Nej, det vidste jeg ikke, ikke desto mindre så sender vi herfra sydsjælland,
Vordingborg et kæmpestort tillykke til Sabina og ønsker alt muligt held og
lykke i fremtiden :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Ragna

Dato : 11-01-09 09:33

> Som nogen måske ved, så er der bryllup i gruppen i dag.
>
> Så et stort TILLYKKE til Sabina H.!

Hej Sabina!
Du får lige en forsinket, men velment lykønskning med ønsket om alt godt i
fremtiden herfra!

--
Mange hilsener fra Ragna.