MS Windows
briani 27239
XP proceslinie
Fra : Elmer Fjort

Dato : 10-01-09 23:36

Har fået et lille problem med proces linien i XP.

Pludseligt er proceslinien blevet stillet på højkant i venstre side.

Og jeg kan selvfølgeligt ikke finde ud af at få den lagt ned igen.

Nogen som kan hjælpe??

Elmer

Fra : Karl

Dato : 10-01-09 23:43

Tag fat i den med venstre musetaste og ryk den på plads

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 00:15

"Karl" <langa1@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Tag fat i den med venstre musetaste og ryk den på plads
>
> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

Det duer ikke.

Kan ikke rokke den,

Elmer

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-01-09 00:23

Elmer Fjort skrev:

> Det duer ikke.
>
> Kan ikke rokke den,

Højreklik på den og fjern flueben ved lås proceslinjen og ryk så i den
(proceslinjen altså !)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-01-09 00:29

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev :

>Højreklik på den og fjern flueben ved lås proceslinjen og ryk så i den
>(proceslinjen altså !)

Hvis den er låst, hvordan kan så være blevet flyttet?
--
Kerim

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-01-09 00:32

Kerim Ellentoft skrev:

>Hvis den er låst, hvordan kan så være blevet flyttet?

Er det umuligt at låse den efter den er blevet flyttet ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 00:39

> Er det umuligt at låse den efter den er blevet flyttet ?

Med eller uden flueben, den lader sig ikke flytte.

Sad og rodede med Goggle earth, og bagefter opdagede jeg at den var
kommet over i højre side.

Elmer

Fra : Bo L

Dato : 11-01-09 00:40

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> Det duer ikke.
>
> Kan ikke rokke den,

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men nu husker du at holde musen ned ikke ?
ellers så lav en systemgendanelse, et par dage tilbage. det burde vel kunne
gøre det, hvis den er helt umulig

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 00:51

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Undskyld hvis jeg spørger dumt, men nu husker du at holde musen ned ikke ?
> ellers så lav en systemgendanelse, et par dage tilbage. det burde vel

Jo, musen holdes nede.

Har oplevet det samme på datterens computer.

Der valgte jeg at geninstallere det hele.

Det ville jeg MEGET gerne undgå her.

Elmer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-01-09 01:40

> [...]
>

> Jo, musen holdes nede.
>
> Har oplevet det samme på datterens computer.
>
> Der valgte jeg at geninstallere det hele.

Når du gør det, skal du huske at det skal være et ledigt sted på
proceslinjen, at du klikker og hiver. Det skal virke!
Ellers må du som en anden foreslår lave en systemgendannelse. Det sætter
bare computeren tilbage til den tilstand den havde inden systemgendannelsen,
så du vælger et punkt lige før problemet opstod.

Kurt

Kurt

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 11:04

> [...]
> bare computeren tilbage til den tilstand den havde inden
> systemgendannelsen, så du vælger et punkt lige før problemet opstod.

Hvor finder jeg systemgendannelsen??

Elmer

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 11:14

> "Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg systemgendannelsen??

Problemet er løst.

Explorer svarede ikke, og da jeg trykkede på knappen for at afslutte
programmet, blev skærmen ryddet for alt og da iconerne kom tilbage, var
proces linien tilbage på sin vante plads.

Takker for hjælpen.

Elmer

Fra : Bo L

Dato : 11-01-09 15:03

> [...]
> programmet, blev skærmen ryddet for alt og da iconerne kom tilbage, var
> proces linien tilbage på sin vante plads.

Tror jeg ville køre superantispyware en gang, hvis jeg var dig. Kan
downloades i gratis version her :
http://www.superantispyware.com/download.html

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 17:32

> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> Tror jeg ville køre superantispyware en gang, hvis jeg var dig. Kan
> downloades i gratis version her :
> http://www.superantispyware.com/download.html

Det gjorde jeg lige. Og der var en del der røg i fælden.
Underligt at Norton ikke har reageret på dem.

Elmer

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-01-09 17:38

Elmer Fjort skrev:

> Underligt at Norton ikke har reageret på dem.

næh

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 19:08

> næh

Hvorfor??

Elmer

Fra : Ole C

Dato : 11-01-09 21:20

Elmer Fjort skrev blandt andet:

> Hvorfor??

Det kommer an på hvad det er for noget Norton-halløj du har, da der er
forskel på virus og spyware.
Og så er der i øvrigt ingen programmer der virker 100 procent......

--
vh
Ole C

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-09 23:43

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer an på hvad det er for noget Norton-halløj du har, da der er
> forskel på virus og spyware.
> Og så er der i øvrigt ingen programmer der virker 100 procent......

Spyware programmet kom også frem med at der var et par heste(trojanske)
ombord på computeren.
Og det var dem som jeg undrede mig over at Norton ikke havde fanget.

Elmer

Fra : Ole C

Dato : 12-01-09 00:47

Elmer Fjort skrev blandt andet:

> Spyware programmet kom også frem med at der var et par
> heste(trojanske) ombord på computeren.
> Og det var dem som jeg undrede mig over at Norton ikke havde fanget.

Så man jo håbe du har fået dit Norton-program billigt, så du kan udskifte
det med noget andet - og du er sandsynligvis mindst lige så godt beskyttet
med et af de gratis programmer: AVG, avast, AntiVir eller lignende.
Men ingen programmer beskytter mod "løsagtig" adfærd på nettet....

--
vh
Ole C

Fra : Knud Erik

Dato : 11-01-09 11:15

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg systemgendannelsen??
>
> Elmer

Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer