MS Windows
briani 27239
Nulstilling af COM PORT tælleren i Vista.
Fra : Leif Lindy

Dato : 09-01-09 16:07

Jeg har det problem, at min Vista tillægger en til mine com porte,
hver gang jeg sætter en enhed i min USB Hub!!

Jeg er nu nået op til com port nummer 28 og mine gamle programmer, kan
ikke nå/gå så langt op.

Er der nogen her der kan hjælpe med en løsning? Ja, jeg har forsøgt
mig med at genindlæse Vista!

Leif

Fra : Peter Martinsen

Dato : 10-01-09 02:54

"Leif Lindy" <oz9f@oz9f.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke nå/gå så langt op.
>
> Er der nogen her der kan hjælpe med en løsning? Ja, jeg har forsøgt

Klik på din comport i system.

Derefter portsettings ... advanced ... og her kan du ændre tallet på
comporten som du ønsker

Mvh Peter

Fra : Leif Lindy

Dato : 10-01-09 00:35

On 10 Jan., 02:54, "Peter Martinsen" <peter-martin...@hotmail.com>
wrote:

> Klik på din comport i system.
>
> Derefter portsettings ... advanced ... og her kan du ændre tallet på
> comporten som du ønsker
>
> Mvh Peter

Hej Peter

Tak for oplysningen, det vil jeg prøve. Men det løser fortsat ikke mit
problem med at systemet fortsat tæller op!

Jeg vil derfor fortsat gerne have et forslag til selve nulstillingen
af tælleren.

Mvh Leif

Fra : Lars E. P.

Dato : 10-01-09 10:04

Fri, 9 Jan 2009 23:35:25 -0800 (PST), skrev Leif Lindy <oz9f@oz9f.dk>
:

>Hej Peter
>
>Tak for oplysningen, det vil jeg prøve. Men det løser fortsat ikke mit
>problem med at systemet fortsat tæller op!

Det kan du da ikke vide før du har prøvet!

Hilsen Lars

Fra : N/A

Dato : 10-01-09 19:58

Fra : Leif Lindy

Dato : 10-01-09 02:20

> Det kan du da ikke vide før du har prøvet!
>
> Hilsen Lars

Hej Lars

Nu har jeg ikke skrevet, at jeg faktisk også havde prøvet det.
Det ændre porten for den pågældende enhed, men det ændre jo ikke at
tælleren fortsat tæller op.

Det jeg gerne ville have er, at jeg kan gå tilbage til tidligere
porte.

Mvh Leif

Fra : Fynbo

Dato : 10-01-09 17:49

"Leif Lindy" <oz9f@oz9f.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

tælleren fortsat tæller op.

Det jeg gerne ville have er, at jeg kan gå tilbage til tidligere

Så skriv da for fa.... HVAD du har prøvet.

Det er sq da ikke lykkehjulet det her..

Kom igen...

Fynbo

Fra : N/A

Dato : 10-01-09 19:58

Fra : Leif Lindy

Dato : 10-01-09 10:50

On 10 Jan., 17:48, "Fynbo" <clan...@gmail.com> wrote:

> [...]
> porte.
>
> Mvh Leif
>
> Så skriv da for fa.... HVAD du har prøvet.

Hej FYNBO

Du må meget undskylde, at jeg er kommet til at spørge!

Nu kan man jo ikke se om, jeg faktisk har forsøgt mig inde, jeg
svarede på det første svar.
At jeg svare at jeg vil prøve, var bare min måde at svare positivt på
det ellers udmærkede svar.

Da det åbenbart her, ikke er velkommen med nye deltagere, skal jeg nok
trække mig igen, beklager meget, at jeg er kommet ind på forbudt
område.
Jeg skal ligeledes beklage, de andre regler jeg måtte have forbrudt
mig i mod.

Mvh Leif

Fra : KentBM

Dato : 10-01-09 19:58

Leif Lindy skrev:
> [...]
> område.
> Jeg skal ligeledes beklage, de andre regler jeg måtte have forbrudt

Nu er der jo personer med mindre tålmodighed end andre og disse personer
skal du bare ignorere. Du kan jo se, at FYNBO selv fejler i sit svar, da
han (?) ikke bruger korrekt citat-teknik.

Jeg kan ikke selv hjælpe, da jeg "glemte" i tide at få taget en backup
af min Vista Business og derfor er gået over til XP.

--

Kent

Fra : N/A

Dato : 10-01-09 19:58