Blæser regulering opel Vectra c, 2003
Fra : Per H

Dato : 09-01-09 17:10

Hej ng
Jeg har desværre en Opel Vectra 1.8 comfort c model.

Knappen til at regulere blæseren ( 4 trin) virker pludselig kun i trin
4. Men relæet klikker når jeg drejer den til stilling 1/2/3, men
desværre uden at den starter. Jeg kan ikke se der er nogle sikringer
der er gået.

Håber på lidt hjælp .

per

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-01-09 17:34

On Fri, 09 Jan 2009 17:09:30 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> [...]
>4. Men relæet klikker når jeg drejer den til stilling 1/2/3, men
>desværre uden at den starter. Jeg kan ikke se der er nogle sikringer

Det er formodstanden der er gået.

En helt almindelig fejl på de fleste biler, og ikke særligt kostbart
at få repareret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per H

Dato : 09-01-09 18:35

On Fri, 09 Jan 2009 17:34:12 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> skrev:

>Det er formodstanden der er gået.
>
>En helt almindelig fejl på de fleste biler, og ikke særligt kostbart
>at få repareret.

Er det ikke noget jeg selv kan ordne?
er der noget med at den sidder bagi hanskerummet i H side?

per

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 10-01-09 19:42

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det er formodstanden der er gået.
>
> En helt almindelig fejl på de fleste biler, og ikke særligt kostbart
> at få repareret.

Yes! Præcis. Men alt med måde. Jeg har da hørt at Renault tager 1200+ moms
til en Clio.
Dertil kommer timeløn til at skifte.

De er som regel til at finde brugte til rimelige penge.

> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Thomas