MS Windows
briani 27239
Kan printeren med Vista?
Fra : Benny

Dato : 09-01-09 16:35

Jeg vil godt hører om der er nogen, som har erfaringer med en HP diskjet
840C og Vista (32)
HP skriver, at den ikke vil virke, men er det korrekt?
Benny

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-09 17:08

Benny wrote:
> Jeg vil godt hører om der er nogen, som har erfaringer med en HP
> diskjet 840C og Vista (32)
> HP skriver, at den ikke vil virke, men er det korrekt?
> Benny

Hvad skete der da du prøvede?

Fra : Max

Dato : 09-01-09 18:07

Hej Benny

> Jeg vil godt hører om der er nogen, som har erfaringer med en HP
> diskjet 840C og Vista (32)
> HP skriver, at den ikke vil virke, men er det korrekt?

Hvis du ikke tror på hvad HP skriver, hvorfor køber
du så printere af dem ? :)

--
Mvh Max

Fra : sigurno

Dato : 09-01-09 18:25

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg vil godt hører om der er nogen, som har erfaringer med en HP diskjet
> 840C og Vista (32)
> HP skriver, at den ikke vil virke, men er det korrekt?
> Benny

Slå op på HP's hjemmesider og find drivere til download der passer med
produktnummer og denWIN. vers. du har.

Mvh.

Sigurno

Fra : Benny

Dato : 09-01-09 18:29

En bekendt skal ud og købe ny computer og vil godt hører, o hun kan sparer
pengene til en ny printer.
Jeg kan se, at HP ikke har driver til modellen, men det kan jo være, at
Vista selv har den nødvendige driver på "lager"

Vi vil godt undgå at købe ny printer, hvis det er muligt, da den nuværende
virker udmærket.

Benny

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-09 18:47

Benny wrote:
> [...]
> at Vista selv har den nødvendige driver på "lager"
>
> Vi vil godt undgå at købe ny printer, hvis det er muligt, da den

Det gør den jo også nok når du diger det, men når
nu HP siger den ikke virker med Vista, hvorfor så
tærske mere langhalm på det

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-01-09 20:07

> [...]
> Vista selv har den nødvendige driver på "lager"
>
> Vi vil godt undgå at købe ny printer, hvis det er muligt, da den nuværende

Vista fandt selv min gamle diskjet 710C og det virkede fint
Så mon ikke den også "kender" diskjet 840C
Bc

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-01-09 18:30

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev

> Jeg vil godt hører om der er nogen, som har erfaringer med en HP diskjet
> 840C og Vista (32)
> HP skriver, at den ikke vil virke, men er det korrekt?

Det tror jeg ikke er korrekt, med mindre det er en oldgammel printer.
Ellers vil jeg tro at denne driver burde virke:
http://www.techspot.com/drivers/driver/file/information/3476/

(Fundet via Google)
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=HP+deskjet+840C+vista&spell=1

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-09 18:45

Philip Nunnegaard wrote:
> "Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev

> Det tror jeg ikke er korrekt,

Du læser åbenbart ikke selv hvad du søger på goglen
for der står: OS WINDOWS XP. så når i hjælper. så
dørg for at de oplysninger i kommer op med er til hjælp
og ikke bare forvirrer yderligere

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 09-01-09 19:27

<Just> skrev i meddelelsen

> Du læser åbenbart ikke selv hvad du søger på goglen
> for der står: OS WINDOWS XP. så når i hjælper. så
> dørg for at de oplysninger i kommer op med er til hjælp
> og ikke bare forvirrer yderligere

Iflg denne side skulle den virke:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=en&dlc=en&cc=uk&docname=c00814685

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-01-09 21:41

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@no.spam.gmail.com> skrev i
meddelelsen news:49679707$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

> Iflg denne side skulle den virke:
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=en&dlc=en&cc=uk&docname=c00814685
Nemlig og her er vejledning til, hvorledes man skal gøre.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00808543&lc=en&dlc=en&cc=uk&lang=en&product=59868

Kurt

Fra : Lars E. P.

Dato : 10-01-09 09:59

Fri, 9 Jan 2009 16:34:43 +0100, skrev "Benny"
> [...]

>840C og Vista (32)
>HP skriver, at den ikke vil virke, men er det korrekt?

Jeg kørte på et tidspunkt et program fra MS der testede om min
computer var klar til Vista, og det sagde at 840C'eren var OK.

Man kan formentlig stadig finde programmet på Vistas hjemmeside.

Hilsen Lars

Fra : J

Dato : 10-01-09 16:02

"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer var klar til Vista, og det sagde at 840C'eren var OK.
>
> Man kan formentlig stadig finde programmet på Vistas hjemmeside.

Vås.

Fra : Bo L

Dato : 10-01-09 19:21

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i en meddelelse

> Vås.

Hvad er der vås i det ?? Programmet hedder Vista Upgrade Advisor, og kan
hentes hos Microsoft, og hvis manden har kørt det, og fået den besked.... så
kan du sgu da ikke bare skrive vås ???? Forklaring please.
Kan hentes her:
http://www.microsoft.com/windows/windows-vista/get/default.aspx

Fra : Lars E. P.

Dato : 11-01-09 10:04

Sat, 10 Jan 2009 19:20:30 +0100, skrev "Bo L" <ingen@post-til-mig> :

> [...]
>hentes hos Microsoft, og hvis manden har kørt det, og fået den besked.... så
>kan du sgu da ikke bare skrive vås ???? Forklaring please.

Netop - hvad vås er der i det?

Har lige kørt den nyeste version af programmet, og det siger stadig at
HP Deskjet 840C godt kan bruges - endda uden at jeg behøver at
foretage mig noget.

Hilsen Lars

Fra : Benny

Dato : 13-01-09 00:47

Har lånt en Vista computer og har testet printeren. DEn virker udmærket på
Vista. Vista leverede selv softwaren.
Benny