Hvem finder først denne ringetone til mig?
Fra : Viktor Andersen

Dato : 08-01-09 21:55

Jeg hørte idag i S-toget en ringetone på en mobiltelefon, nemlig visen fra
S/S "MARTHA" (S/S Martha prægtige skude ....), som alle med hang til søen
kender.

Jeg har forgæves prøvet at finde den på diverse mobiltelefonsider, der
handler med ringetoner, men uden held.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med det rigtige link??

Hilsen
Viktor

Fra : Kim

Dato : 09-01-09 01:43

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handler med ringetoner, men uden held.
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med det rigtige link??

Du kan hente et filmklip på utube med sangen, og så selv
lave en MP3 ud af det...
Alternativt leje filmen på biblioteket.

Mvh, Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-01-09 10:26

Kim skrev:

> Du kan hente et filmklip på utube med sangen, og så selv
> lave en MP3 ud af det...

Hvordan gør man lige?

Før i tiden gik jeg i IE ind i filer og fandt det dér, men dét synes jeg
ikke at jeg kan gøre nu!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jakob Griffel

Dato : 09-01-09 12:01

> Hvordan gør man lige?

Audacity f.eks.
Det kan optage det der kommer ud af dit lydkort og så eksportere det som
mp3.
Det er faktisk meget enkelt...

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-01-09 12:06

Jakob Griffel skrev:

> Audacity f.eks.

Ja, jeg er begyndt at lede efter den

> Det kan optage det der kommer ud af dit lydkort og så eksportere det
> som mp3.
> Det er faktisk meget enkelt...

Jeg har gjort det før

Men med små lydfiler kunne jeg før gå ind i internetfiler og trække dem over
i en mappe - ved ikke lige hvorfor jeg ikke længere kan finde dem dér, men
det er måske fordi vi nu snakker om en video i stedet for ren lyd

Takker!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-01-09 12:59

Hans Paulin (6310) skrev:

> Ja, jeg er begyndt at lede efter den

Faktisk var det dMC Auxiliary Input jeg tænkte på - kan foreløbig ikke få
Audacity til at "se" lyden
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carsten

Dato : 09-01-09 13:11

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Faktisk var det dMC Auxiliary Input jeg tænkte på - kan foreløbig ikke få
> [...]
Mange nyere lydkort kan sætte sit at optage "what-you-hear"
Så du blot behøver at afspille lyd/video/whatever... og optage samtidig.
Jeg optager det som jeg kan høre i mine højttalere,
når ellers record-settings er sat til "what-you-hear"

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-01-09 01:27

Carsten skrev:

> [...]
> samtidig. Jeg optager det som jeg kan høre i mine højttalere,
> når ellers record-settings er sat til "what-you-hear"

Sidder ved en anden pc nu - prøver lige dén
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-01-09 02:39

Hans Paulin (6310) skrev:

> Sidder ved en anden pc nu - prøver lige dén

Og det lykkedes
Hans
www.zofiaoghans.dk