> Jeg har haft fat i support hos zyb, og de sendte mig dette:
>
> -Go to Menu, then Settings
> - Go to Configuration
> - Select Personal configuration settings
> - Press Options, then select Add new
> - Select Synchronisation
> - Account name: ZYB
> - Server address:
http://sync.zyb.com/
> - Username: your ZYB username
> - Password: your ZYB password
> - Select Contacts database
> - Database address: contacts
> - Go back, select Calendar database
> - Database address: calendar
> - Leave Notes database empty
> - Use preferred access pt: YES (please make sure you have a working
> internet connection, if you are in doubt, please contact your telephone
> company)
> - Select Default configuration settings and choose your new ZYB profile
> as defaultf
> - Go back to Settings, select Connectivity, then Data transfer
> - Select Server Synchronisation and press Yes when asked to synchronise
> with the ZYB sync server
>
>
> - og det virker ikke. Jeg kan som sagt godt hente og sende mail og læse
> websider, så... hvor er det lige det går galt?
>
>
> --
> Thomas Jensen
>
Hej Thomas,
Prøv at udelukke først "kalender" og synk igen.
Derefter kan du istedet prøve at synke "kontaktpersoner"
jeg har oplevet "et eller andet går galt" når alt synkes på en gang!?
Held & lykke!
Rasmus O.