MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows file protection- slå fra?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-01-09 18:45

Hej.

Er der nogen der ved hvordan jeg slår Windows file protection fra? Jeg har
søgt på google, men kan ikke lige finde noget. Det drejer sig om Windows XP
pro SP3.
Kan kun finde noget til windows SP1 og 2. Jeg skal have slettet nogle filer,
men de kommer bare igen, lige så hurtig som jeg sletter dem.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ole C

Dato : 07-01-09 18:53

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> Kan kun finde noget til windows SP1 og 2. Jeg skal have slettet nogle
> filer, men de kommer bare igen, lige så hurtig som jeg sletter dem.

Nu fortæller du jo ikke hvilke filer det drejer sig om - og hvorfor det er
vigtigt at få dem fjernet - men en kopi af filerne bliver muligvis hentet i
mappen Windows/System32/dllcache.
En søgning kan afsløre om filerne også ligger der - og så skal du i første
omgang have dem slettet, muligvis i Fejlsikker tilstand.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-01-09 19:00

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in message

> [...]
> En søgning kan afsløre om filerne også ligger der - og så skal du i første
> omgang have dem slettet, muligvis i Fejlsikker tilstand.

Hej Ole.

Jeg har søgt efter filerne, de lå også i andre mapper. Jeg slettede alle
filerne, men de kommer igen.
Det drejer sig om 3 filer:
bthenum.sys
bthport.sys
bthusb.sys

Det er filer til bluetooth. (windows indbyggede bluetooth) Jeg skal have
installeret Logitech's bluetooth.

Fra : Ole C

Dato : 07-01-09 23:04

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> Jeg har søgt efter filerne, de lå også i andre mapper. Jeg slettede
> [...]

Ja, de kommer jo ikke ud af den blå luft - så du har altså endnu ikke
fundet "kilden".
Har du sat Windows til at vise alle filer og mapper?
(Kontrolpanel>Mappeindstillinger>Vis)

> Det er filer til bluetooth. (windows indbyggede bluetooth) Jeg skal
> have installeret Logitech's bluetooth.

Og det skulle ikke være nødvendigt at slette nogle Windows filer i den
forbindelse.
Hvad sker der, når du forsøger at installere Logitech's software?

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-01-09 16:58

> Ja, de kommer jo ikke ud af den blå luft - så du har altså endnu ikke
> fundet "kilden".
> Har du sat Windows til at vise alle filer og mapper?
> (Kontrolpanel>Mappeindstillinger>Vis)

Jeg har sat til at vise alle filer. Kunne det være at de lå i en pakket fil?
Ellers ved jeg ikke hvor de kommer fra. Ja måske ude fra den blå luft

> Og det skulle ikke være nødvendigt at slette nogle Windows filer i den
> forbindelse.
> Hvad sker der, når du forsøger at installere Logitech's software?

Jeg kan godt installere Logitech's software. Men musen og nogle gange
tastatur mister forbindelsen, når jeg har genstarter pc'en. Jeg har ringet
til Logitech's hotline, flere gange, det sidste svar jeg fik, var at jeg
skulle prøve at slette de tre filer. De kunne godt give problemer.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-01-09 17:57

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in message

> Ja, de kommer jo ikke ud af den blå luft - så du har altså endnu ikke
> fundet "kilden".

Jeg har fundet ud af at de ligger pakket i to forskellige cab filer
sp2.cab og sp3.cab. Nu har jeg prøvet at omdøbe dem. De tre filer kommer
ikke tilbage mere.Så må jeg se hvad der sker. Om det har indflydelse på
mere.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-01-09 19:42

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har fundet ud af at de ligger pakket i to forskellige cab filer
> sp2.cab og sp3.cab. Nu har jeg prøvet at omdøbe dem. De tre filer kommer
> ikke tilbage mere.

Jo, de bliver ved at komme igen. Nogen der har nogle andre forslag?

Fra : Ole C

Dato : 11-01-09 00:21

> [...]

> message news:49663076$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Jo, de bliver ved at komme igen. Nogen der har nogle andre forslag?

Det der med .cab-filerne synes jeg nu heller ikke lød sandsynligt....
Logitechs løsningsforslag synes jeg egentlig er noget panikpræget, men never
mind:
Jeg har ikke Bluetooth på min XP-maskine, men på min Vista ligger der ikke
mindre end 10 udgaver af hver af de filer du nævner! - og der må jo altså
være tale om at du endnu ikke har fundet alle filerne.
Prøv at hente en trial-version af Effective File Search her:
http://www.sowsoft.com/search.htm
Det er et meget enkelt, men som navnet antyder, et effektivt søgeprogram -
så se om ikke det kan finde alle filerne til dig.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-01-09 17:21

> [...]
> Det er et meget enkelt, men som navnet antyder, et effektivt søgeprogram -
> så se om ikke det kan finde alle filerne til dig.

Det prøver jeg. Tak for svar.

--
www.jbsn.dk