En lille solstrålehistorie
Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 21:55

Nu indeholder denne gruppe en del negativitet imod visse etniske grupper,
men jeg ser i tv at en Muslim Abu Talep er blevet valgt som overborgmester i
Rotterdam. Vi må håbe at den næste overborgmester i KBH har en etnicitet der
afspejler nutiden.

Fra : /Peter

Dato : 05-01-09 21:06

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overborgmester i Rotterdam. Vi må håbe at den næste overborgmester i
> KBH har en etnicitet der afspejler nutiden.

Mener du at det at være muhamedaner har noget med etnicitet at gøre, og
at muhamedanereer tidens etnicitet?

Du er totalt afsporet, og hvis der er flere af din slags, ser det sgu
sort ud.

Fra : @

Dato : 05-01-09 22:02

On Mon, 5 Jan 2009 21:55:25 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>Nu indeholder denne gruppe en del negativitet imod visse etniske grupper,

ja DET tøs antydes

en stor del af denne negativitet står du selv for

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kert Rats

Dato : 05-01-09 23:32

> [...]
> i Rotterdam. Vi må håbe at den næste overborgmester i KBH har en etnicitet

Nedenstående link kan nok tåle at blive bragt en gang til her i gruppen, til
ære for Poul Nielsen:

http://vip.bt.dk:80/literally/index.php?id=700&no_cache=1&nonce=lrJZ9ggN&openid.mode=cancel

Venligst

Kert Rats

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-01-09 23:41

> [...]
> i Rotterdam. Vi må håbe at den næste overborgmester i KBH har en etnicitet

Måske Morten Messerschmidt ?

Fra : Frank

Dato : 06-01-09 10:58

Hej

> [...]
> i Rotterdam. Vi må håbe at den næste overborgmester i KBH har en etnicitet

Vi må også håbe at du så kan stave hans navn. Rotterdams borgmester hedder
Ahmed Aboutaleb.

Han er desuden ikke valgt, men udpeget.

Og som han er citeret for at sige "Integrate or leave." - det kunne være
sjovt at høre den næste overborgmester sige sådan....... eller hvad?

Mvh
Frank

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-09 22:17

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vi må også håbe at du så kan stave hans navn. Rotterdams borgmester hedder
> Ahmed Aboutaleb.

Er der internationale regler for at oversætte araber-krimskrams (kaligrafi)
til vestlig stavemåde?

Hvad gør computeresøgning ved Muhammed og Muhamed - det ene er så godt som
det andet, ikke ?

> Han er desuden ikke valgt, men udpeget.
>
> Og som han er citeret for at sige "Integrate or leave." - det kunne være
> sjovt at høre den næste overborgmester sige sådan....... eller hvad?

Men integrering kan betyde assimilering eller at man kun har fået få
morddomme

Skyldes jøders få morddomme at de har tjæk på jura?

Evner man fortælle og skuespilkunst -- hvor jøder er civiliksationens store
fornyerre - så evner man demagogi overfor nævninge.....

Verden vil bedrages.De kloge narrer de mindre kloge. Islam-klogskab at at
formere sig til flertal og snart har Rotterdam en valgt shariaborgmestter.
Eller ?
Lad os ophæve demokrati så ikke de kan føde sig til flertalsmagt