Jødeforfølgelse
Fra : Petse

Dato : 05-01-09 21:35

Jødeforfølgelse så vi i 30'erne og under 2. verdenskrig. Dengang var det
Hitler og nazisterne der forfulgte jøderne.
Dengang kunne bl.a. venstrefløjen kæmpe for, at standse jødeforfølgelsen.
I vore dage, er det muslimer der forfølger jøderne, og sjovt nok gør
venstrefløjen intet for at standse jødeforfølgelsen. Tværtimod....

Fra : hanzen

Dato : 05-01-09 21:39

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I vore dage, er det muslimer der forfølger jøderne, og sjovt nok gør
> venstrefløjen intet for at standse jødeforfølgelsen. Tværtimod....

Det er stadig nazisterne der forfølger jøderne -korannazisterne.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 05-01-09 21:43

On Mon, 5 Jan 2009 20:35:26 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> [...]
>I vore dage, er det muslimer der forfølger jøderne, og sjovt nok gør
>venstrefløjen intet for at standse jødeforfølgelsen. Tværtimod....

venstrefløjen har alle dage været overbefolket med skinhellige
hyklere, for hvem målet helliger midlet - man skulle ellers tro de
havde lært en lektie med eksemplet i Iran - men nej de fremturer
idelig med al deres landsskadelige virksomhed - fordi - for dem
helliger målet midlet

og deres mål er bekæmpelse af borgelig politik og venskabelige
forbindelser til USA -

at de når målet er nået bliver uydryddet af muhamedanerne skænker de
ikke en tanke -

men det vil selvfølgelig også være noget af en præstation for en
venstreorienteret "rettroende"

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 21:52

> [...]
> I vore dage, er det muslimer der forfølger jøderne, og sjovt nok gør
> venstrefløjen intet for at standse jødeforfølgelsen. Tværtimod....

Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af den
simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

Fra : @

Dato : 05-01-09 22:00

On Mon, 5 Jan 2009 21:51:37 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>

>Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af den
>simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

tør du foretage en undersøgelse

I Mjølnerparken

i Vollsmose

eller

I Gelleup

prøv at gå en tur i et af de tre områder viftende med et hvidt flag
med en blå Davidsstjerne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens G

Dato : 05-01-09 22:10

> [...]

>Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af den
>simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

Nej,- ikke så længe man ikke viser at man er jøde.
Sagen er helt anderledes hvis man bærer tegn så det ses at man er det,
eller antages for at være det.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-01-09 22:21

http://www.uriasposten.net/?p=3703
http://www.altinget.dk/rssitem.aspx?id=29082
http://jp.dk/indland/krimi/article1558206.ece
http://www.bandbase.dk/User/3400GangstaBossNi/
http://www.pet.dk/upload/raci2006_001.pdf
http://www.vaerdikampen.dk/tag/j%C3%B8der/
http://www.kk.dk/eDoc/lukket-Borgerrepr%C3%A6sentationen/12-10-2006%2017.30.00/Dagsorden/24-10-2006%2010.44.52/FCF581C940000B5EC125721100300DE6.htm
http://avisen.dk/dansk-nazist-i-kz-lejr-joederne-vroevler_96366.aspx

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 22:46

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Uanset hvor mange links du poster så er der ingen diskrimination af jøder i
Danmark, jeg ville ønske at du havde ret, men der er ingen diskrimination af
jøder i Danmark.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-01-09 22:55

> [...]
>>

> Uanset hvor mange links du poster så er der ingen diskrimination af jøder
> i Danmark, jeg ville ønske at du havde ret, men der er ingen

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"
Friedrich Schillers (1759-1805)"Die Jungfrau von Orleans" (1813)

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 23:02

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse
>
> "Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"
> Friedrich Schillers (1759-1805)"Die Jungfrau von Orleans" (1813)

Undskyld men medens børnene i Gaza kæmper for livet, er du helt oppe køre
fordi der måske og måske ikke er en jøde der bliver diskrimineret, det her
er helt uden sans for proportioner.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-01-09 23:10

> [...]
> fordi der måske og måske ikke er en jøde der bliver diskrimineret, det her

Deri tager du helt fejl, Israel kæmper en kamp for overlevelse mod nogle
religiøse fantaster, der skjuler sig bag deres egne børn. Den store
forbryder i det her spil er IMHO er dig og dine ligesindede der går disse
mørkemænds ærinde. Hvordan vil du skabe fred, når den ene part ikke vil ?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 23:17

> [...]
> mørkemænds ærinde. Hvordan vil du skabe fred, når den ene part ikke vil ?

Der er aldrig ok at skyde børn uanset hvem der går bagved dem og hvis du
mentalt ikke er nået længere end til at det ok at skyde børn så burde du gå
til lægen og fortælle ham hvad du mener så du kan komme i behandling.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-01-09 23:26

> [...]
> mentalt ikke er nået længere end til at det ok at skyde børn så burde du
> gå til lægen og fortælle ham hvad du mener så du kan komme i behandling.

Så kan vi jo følges ad, du mener jo at det er i orden at Hamas dræber
Israelske børn :).
Spøg til side. Selvfølgelig er det ikke i orden at dræbe børn, men hvem er
de skyldige ?. Hamas der sender raketter mod Israel, bryder våbenhvilen hver
gang og skjuler sig i bolig områder ?. Eller staten Israel der må forsvare
sig mod terror ?.

Fra : ASKF

Dato : 06-01-09 09:07

Morten Stæhr ytrede sig i <496288ff$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>
med dette:

> [...]
>gang og skjuler sig i bolig områder ?. Eller staten Israel der må forsvare

Hamas bryder ikke nogen våbenhvile, den blev brudt at Israel i november,
og er ikke siden blevet forhandlet på plads igen.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : @

Dato : 05-01-09 23:39

On Mon, 5 Jan 2009 23:16:54 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>Der er aldrig ok at skyde børn uanset hvem der går bagved dem

det må du hellere sige til dem der har brudt våbenhvilen ved at sende
raketter mod israelske byer

afsenderne skyder på alt også børn

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-01-09 22:22

@ <123@invalid.net> declared in:
0u25m4t49ih37h2elos9e615glhadpgbg4@4ax.com :

> det må du hellere sige til dem der har brudt våbenhvilen ved at sende
> raketter mod israelske byer
>
> afsenderne skyder på alt også børn

En ting er antallet af døde, hvor Israel i øjeblikket er helt ude af
proportioner. En anden ting er at de stadig har besatte områder og
bosættelser. - Israel er ikke uden skyld.

Der er ingen af parterne i den her sørgelige bunke rod, der fortjener
min sympati, med undtagelse af de uskyldige ofre på begge sider.
--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR, GW & Spellborn

Fra : Per Rønne

Dato : 07-01-09 06:50

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

> En ting er antallet af døde, hvor Israel i øjeblikket er helt ude af
> proportioner. En anden ting er at de stadig har besatte områder og
> bosættelser. - Israel er ikke uden skyld.

Israel har ingen fast, international grænse mod hverken Vestbredden
eller Syrien. Og den eneste »grænse« der fremdrages er den gamle
våbenstilstandslinie fra 1949, som var ganske umulig [bl.a. indeholdt
den masser af jødiske enklaver, som følge af at jøderne kunne holde en
del punkter under den jordanske offensiv, men ikke nå at få dem gjort
'faste' mod det øvrige Israel].

En endelig grænse er først nødt til at blive forhandlet på plads, og her
vil sikkerhedshegnet være et godt udgangspunkt. Bosættelser øst for den
linie må selvfølgelig opgives, og mellem 49-linien og hegnet bor der
alligevel ingen arabere [men en masse jøder], når der ses bort fra
Østjerusalem.

Her bor der med byens nuværende østgrænse 95.000 arabere og 155.000
jøder, men på en eller anden måde må de førstnævnte udskilles, så de
ikke kommer til at ligge i Israel. Man kan så tale om kompensationer i
Galilæa, hvor muslimske landsbyer passende kan overdrages til Palæstina,
idet befolkningen naturligvis samtidig mister deres israelske
statsborgerskab.

De kristne arabere er vist ikke interesserede i at bo i et selvstændigt
Palæstina, hvor de konstant forfølges. Der er en grund til at de kristne
flygter.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 07-01-09 07:21

On Tue, 6 Jan 2009 22:21:41 +0100, "Thomas Hejl Pilgaard"
> [...]

>0u25m4t49ih37h2elos9e615glhadpgbg4@4ax.com :

>En ting er antallet af døde, hvor Israel i øjeblikket er helt ude af

pis og papir fra en af de skinhellige hyklere

hvor har forargelsen været gemt i alle de år hvor Hamas eller andre
har ladet raketter i tusindvis regne ned over Israel

den var der slet ikke

men når Israel endelig gør det enste rigtige så springer alle tåberne
op som fjols fra æsker og da de for alt i verden IKKE vil ind på
arabernes egen skyld for det lort de nu sidder i, så skal der i stedet
tales om proportioner

>En anden ting er at de stadig har besatte områder

har du da en anden løsning?

de områder der holdes besat er områder der gentagne gange har været
brugt af fjenden til angreb ind i Israel

den daf fjenden anerkender staten Israel og garanterer for ikke at vil
angribe da får de deres områder tilbage

>og
>bosættelser. - Israel er ikke uden skyld.

har du tal på hvor mange af bosætterne der har stjålet land i forhold
til dem der har købt og betalt for den jord de har bosat sig på?

netop "bosættelserne" viser jo den store forskel på jøder og arabere i
området

masser af arabere(muhamedanere) bor og lever i Israel og ejer jord i
det land - de fordrives ikke af jøderne

men det omvendte kan ikke lade sig gøre -

hvis en jøde køber et stykke land på vestbredden og forsøger at leve
der vil vedkommende blive jaget væk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-01-09 18:43

@ <123@invalid.net> declared in:
2di8m411gsn35i3bf7r3fgmi7q8olbusd4@4ax.com :

> pis og papir fra en af de skinhellige hyklere
>
> hvor har forargelsen været gemt i alle de år hvor Hamas eller andre
> har ladet raketter i tusindvis regne ned over Israel
>
> den var der slet ikke

Løgn.

> men når Israel endelig gør det enste rigtige

Undskyld, hvad?!

> så springer alle tåberne
> op som fjols fra æsker og da de for alt i verden IKKE vil ind på
> arabernes egen skyld for det lort de nu sidder i, så skal der i stedet
> tales om proportioner

Du fremturer fordi jeg tilkendegav min mening?
Har jeg ingen ret til det?
Er det fordi min mening er anderledes end din?
Har du problemer med folk, der har andre meninger?

> har du da en anden løsning?

De kunne f.eks. opgive de meningsløse bosatte områder.

> de områder der holdes besat er områder der gentagne gange har været
> brugt af fjenden til angreb ind i Israel

Overlad dem til FN.

> den daf fjenden anerkender staten Israel og garanterer for ikke at vil
> angribe da får de deres områder tilbage

Har jeg givet anledning til antagelse af at jeg mener den anden
side er perfekt?! Det ville være storartet, hvis blot et enkelt
arabisk land ville anderkende Israel. Enig. Ligeledes efterspørger
jeg stadig en større indsats mod terroristerne, fra deres regering.

Og jeg siger heller ikke at de to sider er LIGE gode om det.
Du lader til at antage at jeg er naiv, fordi jeg har et problem
med at lade som om Israel er uskyldig i sagen, eller såmænd blot
berettiget til de nuværende aktiviteter.

Fra : @

Dato : 07-01-09 20:00

On Wed, 7 Jan 2009 18:42:47 +0100, "Thomas Hejl Pilgaard"
<pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

>@ <123@invalid.net> declared in:
>2di8m411gsn35i3bf7r3fgmi7q8olbusd4@4ax.com :

>De kunne f.eks. opgive de meningsløse bosatte områder.

>Overlad dem til FN.

DET har Israel nok de dårligste erfaringer i verden med

HVIS du ellers kendte bare lidt til historie ville du vide hvorfor

Israel har AL mulig grund til ikke at stole på FN

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Per Rønne

Dato : 07-01-09 20:25

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

> Det ville være storartet, hvis blot et enkelt arabisk land ville
> anderkende Israel.

Israel har faktisk fred og diplomatiske forbindelser med i hvert fald
Ægypten og Jordan, og syrerne skal i stigende grad være blevet trætte af
Hamas, så snart kan vi vel også forvente frem med Syrien og dennes
lydstat Libanon.

Derudover tyder alt nu på at en varig våbenstilstand vil indebære at
Danmark og Holland fremover vil hjælpe Ægypten med at lukke »hullet«
mellem Ægypten og Gaza. Her ligger en bunke tunneller i 100 meters
dybde, der bruges til at smugle raketter til Gaza. Danske, hollandske
og ægyptiske politifolk skal fremover forhindre dette; det skal være et
led i en fremtidig aftale, som der i øjeblikket forhandles om.

Da såvel Norge som Sverige har taget ensidigt stilling til fordel for
Hamas-terroristerne, kan de naturligvis ikke deltage i en sådan opgave.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-01-09 20:28

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> fordel for
> Hamas-terroristerne, kan de naturligvis ikke deltage i en

Hvad med dem der tager ensidig stilling til fordel for
Israel-terroristerne?

Fra : Per Rønne

Dato : 07-01-09 20:32

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad med dem der tager ensidig stilling til fordel for
> Israel-terroristerne?

Personligt føler jeg mig fuldt ud dækket ind i hvad udenrigsministeren,
efter sidste møde i Udenrigspolitisk Nævn, kunne fortælle at alle
partier nu kunne tilslutte sig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 18:34

Arne H. Wilstrup wrote:

> Hvad med dem der tager ensidig stilling til fordel for
> Israel-terroristerne?

Typisk udsagn for en overlærer med to universitetsgrader? Eller monstro mere
typisk for en maler der har haft lidt for meget omgang med organiske
opløsningsmidler?

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-09 21:07

> [...]
>
> Derudover tyder alt nu på at en varig våbenstilstand vil indebære at
> Danmark og Holland fremover vil hjælpe Ægypten med at lukke »hullet«

Ja, det lyder surrealistisk - jeg kan ikke tro at hverken DK eller Israel
tror at det kan lade sig gøre.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 07-01-09 21:47

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, det lyder surrealistisk - jeg kan ikke tro at hverken DK eller Israel
> tror at det kan lade sig gøre.

Grænsen mellem Ægypten og Gaza er ikke længere end 11 km, og i dag er
det israelerne der har kontrollen over tunnellerne på Gazas side. Så det
burde ingenlunde være umuligt at finde ud af hvor de ægyptiske
tunnelåbninger ligger.

Nok i private ejendomme, i private firmaer.

<http://geography.about.com/library/cia/blcgaza.htm>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-09 23:07

> [...]
> burde ingenlunde være umuligt at finde ud af hvor de ægyptiske
> tunnelåbninger ligger.
>
> Nok i private ejendomme, i private firmaer.

Nej, men jeg tvivler på at DK har mandskab til at kontrollere, - de kan jo
ikke engang bevogte et våbendepot i DK, og at Israel ville kunne have tillid
til at de kunne.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 07-01-09 23:17

> [...]

> ikke engang bevogte et våbendepot i DK, og at Israel ville kunne have tillid

Nu ville Danmark jo ikke skulle være alene om sagen, og at et eller
andet er gået fuldstændigt galt på en sjællandsk kaserne er ikke det
samme som at vi ikke skulle kunne være med til sådan en aktion.

I øjeblikket er israelerne ved at forberede en sprængning af samtlige
tunneller under grænsen mellem Gaza og Ægypten. Derudover er der en høj
jernbetonmur ved grænsen, på ægyptisk område. Opgaven drejer sig altså
om at kontrollere at ingen hopper over muren [burde være overkommelig],
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-09 23:29

> [...]
> jernbetonmur ved grænsen, på ægyptisk område. Opgaven drejer sig altså
> om at kontrollere at ingen hopper over muren [burde være overkommelig],

Ja, ja, selvfølgelig bliver der lukket nogle tunneller nu, - jeg er ikke
klar over om der findes teknologi til at afsløre hulrum med den fornødne
hyppighed og dybde. Hamas har iranske eksperter at trække på, så måske laver
de stealth tunneller.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-09 02:22

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> klar over om der findes teknologi til at afsløre hulrum med den fornødne
> hyppighed og dybde. Hamas har iranske eksperter at trække på, så måske

Ørkenjor er nok let at grave i for en borebille

Hvem ved noget om det?
og om evt stealth ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 11:10

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ørkenjor er nok let at grave i for en borebille
>
> Hvem ved noget om det?
> og om evt stealth ?

Jeg ved at man kan støjdæmpe cockpittet i et jetfly vha af mikrofoner og
højtalere og en masse *matematisk* signalbehandling. Så mon ikke nemt de
dødsviede hamas-lemminger narrer danskerne.
GPR (ground penetrating radar) virker vist kun ved få meter.

Og dynamitladninger til at ryste hele området op en gang i døgnet bliver nok
for kostbar og bøvlet løsning.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 11:18

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Og dynamitladninger til at ryste hele området op en gang i døgnet bliver nok
> for kostbar og bøvlet løsning.

Tunnellerne skal jo også op et sted, og når det drejer sig om raketter
må de jo så også transporteres på landjorden, op til Gaza.

Desværre er de ikke så lange, men heldigvis ser det ud til at
rækkevidden er afhængig af raketternes længde:

Længde Rækkevidde
0,8 m 3 km
1,8 m 8-10 km
2,0 m 10 km

Raketterne må være længere end her angivet, idet det er lykkedes at
ramme ørkenbyen Be'ersheba 60 km væk. Byen har godt en halv million
indbyggere.

Så det er ikke længere 'blot' Sderot det drejer sig om.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 12:39

> [...]
> indbyggere.
>
> Så det er ikke længere 'blot' Sderot det drejer sig om.

Grad raketternes rækkevidde er 40 km og kan nå Ashdod, Beer-Sheva og Yavneh.

Der er iøvrigt noget divergerende data om Hamas-raketterne ude på nettet.
Jeg læste om en Kassam-raketgruppe at de havde materialer til 2 års
fremstilling af raketter. Og de har en del af den slags værksteder...

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 13:15

> [...]

> Jeg læste om en Kassam-raketgruppe at de havde materialer til 2 års
> fremstilling af raketter. Og de har en del af den slags værksteder...

Uheldigvis har de jo et netværk af tunneller i ned til 100 meters dybde,
over hele Gazastriben. Katakombere, burde man kunne kalde dem, hvor
deres 20.000 krigere skal holde til.

Der tales om at det at indtage byerne i striben vil være det
vanskeligste; næh, det vanskeligste rent militært er katakombrene.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-09 15:44

> [...]
>
> Der tales om at det at indtage byerne i striben vil være det
> vanskeligste; næh, det vanskeligste rent militært er katakombrene.

Jeg vil tro at de bruger fjernstyret robot der.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-09 21:43

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg vil tro at de bruger fjernstyret robot der.

Til at »se rundt om hjørner« med? Måske.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 05-01-09 22:58

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> Uanset hvor mange links du poster så er der ingen diskrimination af
> jøder i Danmark,

> jeg ville ønske at du havde ret,

Nazist svin.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : @

Dato : 05-01-09 23:24

On Mon, 5 Jan 2009 22:46:13 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Uanset hvor mange links du poster så er der ingen diskrimination af jøder i
>Danmark,

og uanset DU tror du er smart lige at hoppe fra jødeforfølgelse til
ordet diskrimination ændrer dette ikke ved at muhamedanere forfølger
jøder overalt i verden

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 23:28

> og uanset DU tror du er smart lige at hoppe fra jødeforfølgelse til
> ordet diskrimination ændrer dette ikke ved at muhamedanere forfølger
> jøder overalt i verden

Såvidt jeg kan se i avisen så har dine venner travlt med at myrde muslimer
både her i danmark og i Palæstina.

Fra : @

Dato : 05-01-09 23:45

On Mon, 5 Jan 2009 23:28:24 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Såvidt jeg kan se

såvidt som du kan se!!

du vælger temmelig selektivt hvad du VIL se

men din antisemitisme er og bliver kvalmende at være vidne til

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 15:17

@ <123@invalid.net> wrote:

> og uanset DU tror du er smart lige at hoppe fra jødeforfølgelse til
> ordet diskrimination ændrer dette ikke ved at muhamedanere forfølger
> jøder overalt i verden

For en god ordens skyld forfølger de også kristne overalt. Den mest
forfulgte religiøse gruppe, på verdensplan, er de kristne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 06-01-09 16:50

On Tue, 6 Jan 2009 15:16:30 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>For en god ordens skyld forfølger de også kristne overalt. Den mest
>forfulgte religiøse gruppe, på verdensplan, er de kristne.

jeps,

men det skyldes udelukkende at der er mange flere kristne end jøder
som muhamedanerne har mulighed for at forfølge

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 21:16

@ <123@invalid.net> wrote:

> jeps,
>
> men det skyldes udelukkende at der er mange flere kristne end jøder
> som muhamedanerne har mulighed for at forfølge

Ja, de fleste jøder fra den arabisk-islamiske verden befinder sig nemlig
i dag i nogenlunde sikkerhed i Israel, hvor de udgør over halvdelen af
befolkningen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 15:04

> [...]

> Danmark, jeg ville ønske at du havde ret, men der er ingen diskrimination af

Hvorudfra vi må konkludere at du /ønsker/ diskrimination af jøder her i
landet.

Ønsker du at Folketinget skal vedtage de gamle Nürnberglove, så de
fremover gælder her i landet? Tilsyneladende.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 16:12

> [...]
>
> Ønsker du at Folketinget skal vedtage de gamle Nürnberglove, så de
> fremover gælder her i landet? Tilsyneladende.

Nu skal jeg sige dig en ting P.E.R jeg er ved at brække mig over råheden i
denne NG eller mangel på medmenneskelighed imod arabere. Og nogen gange
skriver jeg derfor ting som egentlig ikke mener 100%.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-09 16:25

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Nu skal jeg sige dig en ting P.E.R jeg er ved at brække mig over råheden i
> denne NG eller mangel på medmenneskelighed imod arabere. Og nogen gange
> skriver jeg derfor ting som egentlig ikke mener 100%.

Er det også derfor du har 50 forskellige nick's ?

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 16:27

> [...]

> denne NG eller mangel på medmenneskelighed imod arabere. Og nogen gange
> skriver jeg derfor ting som egentlig ikke mener 100%.

Jeg må i hvert fald give dig ret i at der findes dem der går alt, alt
for vidt. Her i gruppen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 06-01-09 17:00

On Tue, 6 Jan 2009 16:12:27 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>Nu skal jeg sige dig en ting P.E.R jeg er ved at brække mig over råheden i
>denne NG eller mangel på medmenneskelighed imod arabere.

du har aldrig så meget som tænkt over at der måske er en meget god
grund

http://www.wikiislam.com/wiki/History_of_Jihad

http://www.apostatesofislam.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_in_the_Muslim_world#Campaigns_of_Muhammad

http://www.prophetofdoom.net/Islamic_Terrorism_Timeline.Islam

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 06-01-09 18:45

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> Nu skal jeg sige dig en ting P.E.R jeg er ved at brække mig over
> råheden i denne NG eller mangel på medmenneskelighed imod arabere.

Medmenneskelighed kan de få, når de faktisk opfører sig som mennesker.

> Og nogen gange skriver jeg derfor ting som egentlig ikke mener 100%.

Pjat med dig nazi tosse.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 20:03

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Pjat med dig nazi tosse.

Jamen er du ikke ham klovnen der bliver kaldt "No_brain_ DK".
Jamen hvorfor kalder de dig for det??.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-01-09 22:11

> Jamen er du ikke ham klovnen der bliver kaldt "No_brain_ DK".
> Jamen hvorfor kalder de dig for det??.

Fordi det gør ondt når man ikke kan argumentere længere.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 22:17

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message
>

> Fordi det gør ondt når man ikke kan argumentere længere.

Jamen det har jeg da ikke set dig gøre her, jeg troede at det var det som
var årsagen til din fine titel .

Fra : Egon Stich

Dato : 07-01-09 16:31

> [...]
> denne NG eller mangel på medmenneskelighed imod arabere. Og nogen gange
> skriver jeg derfor ting som egentlig ikke mener 100%.

Har du nogensinde hørt historien om hyrdedrengen, der råbte: Ulven kommer?
Du opfører dig åbenbart lige så tåbeligt som ham.
Hold dig til det du kan stå inde for.
Ellers fremstår man nemlig langtfra som en troværdig person.

Egon

Fra : Jens G

Dato : 06-01-09 16:38

> [...]

>Danmark, jeg ville ønske at du havde ret, men der er ingen diskrimination af

Det viser jo klart dine holdninger.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-01-09 22:54

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af
> den simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

http://politiken.dk/indland/article623279.ece

Hvad kalder du så ovenstående ?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 22:57

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> http://politiken.dk/indland/article623279.ece
>
> Hvad kalder du så ovenstående ?

Racisme overhovedet ikke, hvis en Muslimsk elev dukkede op på den jødiske
Carolineskole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-01-09 23:02

> hvorfor skulle det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Hvis de vil slås er der bare ud af landet, og ikke anden eller tredje
gang, men FØRSTE gang.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-01-09 23:04

> [...]
> Carolineskole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
> det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Nu er du vist ude i noget matematik.
2 negative handlinger giver altså en positiv ?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 05-01-09 23:05

On Mon, 5 Jan 2009 22:56:32 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Racisme overhovedet ikke, hvis en Muslimsk elev dukkede op på den jødiske
> Carolineskole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
> det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Siden hvornår er en DANSK folkeskole blevet en "ren muslimsk" skole. ?

Carolineskolen er en PRIVAT skole.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 23:11

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Siden hvornår er en DANSK folkeskole blevet en "ren muslimsk" skole. ?
>
> Carolineskolen er en PRIVAT skole.

Flere skoler på Nørrebronx er rene muslimske skoler der er en meget
minoritet af danske elever. Så rent muslimsk er det vel eftersom det at gå
med kors ikke er velset blandt de muslimske elever. Jamen der er historisk
set mig bekendt ikke tilfælde af jødiske børn der skulle gå sådanne steder.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 05-01-09 23:16

On Mon, 5 Jan 2009 23:10:47 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Flere skoler på Nørrebronx er rene muslimske skoler der er en meget
> minoritet af danske elever.

Kan du ikke se at du modsiger dig selv ?

>Så rent muslimsk er det vel eftersom det at gå
> med kors ikke er velset blandt de muslimske elever.

Du mener at det ikke er velset af racisterne.

>Jamen der er historisk
> set mig bekendt ikke tilfælde af jødiske børn der skulle gå sådanne steder.

Nej, de er for kloge til det.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-01-09 23:21

> Flere skoler på Nørrebronx er rene muslimske skoler der er en meget
> minoritet af danske elever. Så rent muslimsk er det vel eftersom det
> at gå med kors ikke er velset blandt de muslimske elever.

De muslimer skulle smides ud med det samme, med eller uden familie.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 23:27

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message
>
> De muslimer skulle smides ud med det samme, med eller uden familie.

Jae og hvis det står til dig og dine så skulle Muslimerne gå med et
halvmånesymbol så man kunne se at der var tale om en muslim. Hvem der er
nazister her er ikke svært at se.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-01-09 23:35

> Jae og hvis det står til dig og dine så skulle Muslimerne gå med et
> halvmånesymbol så man kunne se at der var tale om en muslim.

Mon ikke du nærmere mener dig selv, og om jøder.

> Hvem der er nazister her er ikke svært at se.

Korrekt, det er trodst alt dig der mener det ville være godt hvis flere
jøder blev forfulgt.

Fra : John

Dato : 05-01-09 23:40

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem der er nazister her er ikke svært at se.

Det har du ganske ret i:

http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg

John

Fra : Kert Rats

Dato : 05-01-09 23:36

> [...]
>>

> Jae og hvis det står til dig og dine så skulle Muslimerne gå med et
> halvmånesymbol så man kunne se at der var tale om en muslim. Hvem der er

Ja, der har Poul Nielsen sgu ret: Du er nazist. Jeg må bøje mig for Pouls
uigendrivelige argumentation

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 05-01-09 23:27

> [...]
> Carolineskole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
> det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Hvis og hvis - det er jo ikke sket, vel!
Forhold dig til fakta fra virkeligheden i denne sag, please!!

Venligst

Kert Rats

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 15:04

> [...]

> Carolineskole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
> det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Dine forestillinger om hvad der ville ske for en muslimsk elev på den
jødiske skole kan da vist kun bygge på en uerkendt jøde-fobi.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : jakobn

Dato : 05-01-09 15:33

On 5 Jan., 21:51, "Poul Nielsen" <n...@tdc.dk> wrote:
> Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af den
> simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

Det må næsten være noget af det dummeste jeg har læst på nettet. Prøv
du lige at iføre dig en davidstjerne og gå lidt rundt i de forskellige
ghettoer. Tosse.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-09 07:46

> [...]
>

> Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af den
> simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

Netop.
Her lidt uddybning af min enighed med Poul Nielsen

Ynk-nag er velfærds-psykosens kerne
Empati og misundelse er roden til alt ondt
Mit menneskesyn kritiseres når jeg sår tvivl om kløgten hos de statsansatte,
der vier deres liv til at redde pirater fra underafkøling i havet, og de
statsansatte, der moraliserende angriber 1819-nybyggerre for at hævne
fiskenetstyveri med at myrde indianertyven
Jeg mener at vi får størst mulig lykke for flest mulig i Vesten og i verden
ved at skrotte menneskerettigheder og udvise større skepsis og dybere
indsigt vedr. at man ynker de svage naturfolk.
Indianere og nybyggere var i konkurrence om resourcerne og var ofte på
sultegrænsen, så de var nødt til at stjæle et fiskenet og dræbe tyven, hvis
de kunne slippe af med det.
Vi skaber øget skadelig overbefolkning i Somalia, hvis vi udvider vor
beskyttelse af Vestens skibe mod pirateri med at yde nødhjælp til de
pirater, der selv har udsat sig for druknedød og er uheldige.
Har Danmark overskud til at gavne Somalia fattige , sker det bedst ved, at
vi lægger op til at vore private firmaer efterligner de japanske firmaer,
der investerer i ulandes råstofudvinding og lignende
At ynke egen baby er klogt af mødre. At misunde en dygtig og rig nabo er
godt hvis man derved motiveres til at dygtiggøre sig som han og efterligne
hans flid.
Men socialist-ledere m.m. har misbrugt ynk og nag til at fordumme folk så de
giver magt til ledere uden at gavne de svage langsigtet

Et viasat History program "Da de stjal Mary" er om DNA-forskning der har
påvist nybyggergrusomhed mod en uddøende indianerstamme - som stjal fiskenet
Den parykklædte guvernør frikendte de, der myrdede indianere og kun med vor
tids overfladiske menneskesyn var det kritisabelt. Han kan kritiseres for,
at han overhovedet gad lade mordanklage gå til doms - det havde kinesere og
japanere måske ikke gjort, når en kulturkløft var så stor mellem morder og
myrdet på den tid. Jura skal være overkommelig enkel, så eén menneskeret er
klog jura i DK p.t., nemlig at der dømmes for mord, når man afliver et væsen
med menneske-DNA her i landet. Men sådan var traditionen ikke, dengang da
eskimoer anså kun eskimoer for at være mennesker og kristne anså kun kristne
for at være mennesker.
Vi gavner ikke Somalia ved at redde druknende for dem. Kina gavner
afrikanerlande ved at investere i dem og de gavner samtidig selv selv, og
dem bør vi lære af.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 15:04

> [...]

> Vi skal ikke gøre noget som helst for at standse jødeforfølgelsen af den
> simple grund at der ikke er nogen jødeforfølgelse i Danmark.

Hvor mange dage er det egentlig siden en palæstinenser med dansk
borgerskab skød mod to jøder i en center i Odense?

Det var lige før jul ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 16:38

> Hvor mange dage er det egentlig siden en palæstinenser med dansk
> borgerskab skød mod to jøder i en center i Odense?

> [...]

Der er ikke noget som helst der tyder på at de herboende Palæstinænsere
chikanerer de danske jøder såvidt jeg kan læse, og hvis det skete så vær
evigt forvisset om at Bent Lexner Jaques Blum nok ville komme og fortælle os
om det.

Men når det er sagt så har jøderne sgu ikke noget at råbe op om. Jeg har
selv for år tilbage stået i en elevator i Dalle valle sammen med en flok
Israelske turister, så kommer der en araber ind!, hold da kæft mand de
kikkede på ham og hvis øjne ku dræbe!!!Bare tænk på øksemordet i Rudeskov
hvor en Israeler huggede hovedet af en stakkels araber eller Mordet i
Lillehammer hvor Mossad likviderede en Marokkaner, jamen de gad sgu end ikke
at undersøge identiteten på staklen og efter mordet blev agenterne efter en
skinretssag løsladt og den dansk israelske bøddel Dan Erbel hoverede i
pressen med udtalelser om at det ikke var drab at skyde et menneske hvis man
mente at han var medlem af PLO. Da en kvinde der havde deltaget i
flykapringen i Mogadiscu blev opdaget oppe i Norge var der ingen nåde hun
røg lige spjældet og blev udleveret til retssforfølgelse. Tænk hvis Dan
Erbel blev udleveret til Marokko for drab på en Marokkaner!!.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-09 17:01

> [...]
>
> Men når det er sagt så har jøderne sgu ikke noget at råbe op om. Jeg har
> selv for år tilbage stået i en elevator i Dalle valle

Var det der hjernen røg ud gennem kasketten )))))

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-09 21:27

> [...]

> evigt forvisset om at Bent Lexner Jaques Blum nok ville komme og fortælle os

Det er nu ellers ikke lang tid siden (i dag?) at jeg kunne læse om at
Bent Lexner alene på Odense Banegårds Center er blevet chikaneret af
unge arabere to gange inden for de sidste to år, og han bor altså i
København.

Danske jøder chikaneres i stigende grad af arabere bosiddelde i Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 07-01-09 16:29

> [...]
> København.
>
> Danske jøder chikaneres i stigende grad af arabere bosiddelde i Danmark.

Det er jo adskillige år siden, det var nødvendigt for det jødiske samfund at
opfordre menighederne til ikke at anlægge kalot, eller andre tegn på hvem de
var, før de var trådt ind i synagogen.
Årsag?
Muhammedansk forfølgelse.
Og ja: I danmark.

Mon ikke ham der P.N. er udlandsdansker eller lignende?
Og derpor ikke rigtig er kendt med forholdene her tillands?

Egon

Fra : Petse

Dato : 05-01-09 23:36

Den Mon, 05 Jan 2009 22:56:32 +0100 skrev Poul Nielsen:

> [...]
> jødiske Carolineskole så ville han uden tvivl få et par øretæver,
> hvorfor skulle det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Humlehaveskolen i Vollsmose i Odense er ikke en muslimsk skole, men en
dansk folkeskole.

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 00:08

Den Mon, 05 Jan 2009 23:28:24 +0100 skrev Poul Nielsen:

> "@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Såvidt jeg kan se i avisen så har dine venner travlt med at myrde
> muslimer både her i danmark og i Palæstina.

Hvem er det der går og dræber muslimer her i Danmark?

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 20:03

Den Tue, 06 Jan 2009 16:37:39 +0100 skrev Poul Nielsen:

> [...]

Nej, det var nytårsaftens dag.

> [...]
> chikanerer de danske jøder såvidt jeg kan læse, og hvis det skete så vær
> evigt forvisset om at Bent Lexner Jaques Blum nok ville komme og

Israelerne var blevet chikaneret flere dage, inden drabsforsøget.
Og herboende Palæstinænsere jublede, da Israelerne blev båret ud.

> [...]
> der ingen nåde hun røg lige spjældet og blev udleveret til
> retssforfølgelse. Tænk hvis Dan Erbel blev udleveret til Marokko for

Og det undskylder så, at man gerne må skyde Israelere i
Rosengårdscenteret?

Fra : Petse

Dato : 06-01-09 20:48

Den Tue, 06 Jan 2009 20:30:49 +0100 skrev Poul Nielsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor skulle de undskylde noget, Israelerne undskylder jo heller
> ikke deres forbrydelser.

Sig mig, forstår du overhovedet hvad jeg skriver.
Mener du, at det er iorden, at palæstinenserne skyder efter Israelere i
Rosengårdscenteret i Odense, fordi en Mossad likviderede en Marokkaner ?